DeletedUser
Guest
Doe dr de groeten nog
Hoe dan ook een tijdje terug werd er nog trots verkondigt dat iedereen gelijk was dat ze geen mb stam zouden maken iedereen hoorde er bij.
en toen verloren er enkele spelers wel heel erg gemakkelijk veel dorpjes werd er toch maar snel een mb stam opgericht.
misschien die anders ook maar in de oorlog doen
Ooit eraan gedacht dat er veranderingen treffen? Netzoals in het echte leven soms veranderingen moeten komen ? Of verander jij nooit iets in het leven, wat zul jij dan een gigantisch saai leven hebben:O
=PM= maakt zich wel druk om statistieken hoor, tijhof zat al snel in de MB-stam toen ik eraan begon.
Hoe dan ook een tijdje terug werd er nog trots verkondigt dat iedereen gelijk was dat ze geen mb stam zouden maken iedereen hoorde er bij.
en toen verloren er enkele spelers wel heel erg gemakkelijk veel dorpjes werd er toch maar snel een mb stam opgericht.
misschien die anders ook maar in de oorlog doen
Ooit eraan gedacht dat er veranderingen treffen? Netzoals in het echte leven soms veranderingen moeten komen ? Of verander jij nooit iets in het leven, wat zul jij dan een gigantisch saai leven hebben:O
Gewoon effe vraagje tussendoor, zijn PM en Radium nog van plan om ODA te scoren of laten jullie dit aan D over?
Over Radium kan ik niks zeggen dat weet jij als BG waarschijnlijk beter maar bij ons komt het nog wel. Zolang de spelers er niet meteen mee ophouden, zoals terroristman.
Wel vreemd dat ze jou clears ongebruikt laten niet?
Sterker nog, tot vanmorgen wisten ze niet eens af van mijn clears
Dus zo vreemd vind ik het niet eens eigenlijk
Ligt misschien aan mij maar dat vind ik des te vreemder gezien jullie BG's zijn
Jij hebt duidelijk nog nooit van ODA-geilen gehoord dus