=PM= Vs. Radium

Reactiescore
2.303
Laat je even weten dat het geld op de tafel ligt?
 

DeletedUser25273

Guest
=PM= maakt zich wel druk om statistieken hoor, tijhof zat al snel in de MB-stam toen ik eraan begon.:D:D:D
 

DeletedUser20781

Guest
Hoe dan ook een tijdje terug werd er nog trots verkondigt dat iedereen gelijk was dat ze geen mb stam zouden maken iedereen hoorde er bij.
en toen verloren er enkele spelers wel heel erg gemakkelijk veel dorpjes werd er toch maar snel een mb stam opgericht.
misschien die anders ook maar in de oorlog doen :p

Ooit eraan gedacht dat er veranderingen treffen? Netzoals in het echte leven soms veranderingen moeten komen ? Of verander jij nooit iets in het leven, wat zul jij dan een gigantisch saai leven hebben:O:confused:
 

DeletedUser

Guest
Ooit eraan gedacht dat er veranderingen treffen? Netzoals in het echte leven soms veranderingen moeten komen ? Of verander jij nooit iets in het leven, wat zul jij dan een gigantisch saai leven hebben:O:confused:

Wel apart dat je eerst de oorlog start en dan pas gaat voorbereiden...
 

DeletedUser

Guest
=PM= maakt zich wel druk om statistieken hoor, tijhof zat al snel in de MB-stam toen ik eraan begon.:D:D:D

Zoals jij zelf allang wist was de speler op tijhof al maanden gestopt ;). Daarnaast zat hij al 3 dagen in de mb stam voordat jij weer begon met aanvallen.

Hoe dan ook een tijdje terug werd er nog trots verkondigt dat iedereen gelijk was dat ze geen mb stam zouden maken iedereen hoorde er bij.
en toen verloren er enkele spelers wel heel erg gemakkelijk veel dorpjes werd er toch maar snel een mb stam opgericht.
misschien die anders ook maar in de oorlog doen :p

Als je niet weet waarover je praat is het soms beter niks te zeggen :).

Stond vanaf het begin van de wereld al in de planning de stam te splitsen, we hebben het toen gewoon even zo gedaan om elkaar wat te leren kennen en omdat we toen maar een lid of 5-6 hadden.

En dat er makkelijk veel dorpen verloren zijn aan depenno is een feit, daar kan niemand omheen maar dat heeft niks met de mb stam te maken.
 

DeletedUser

Guest
Ooit eraan gedacht dat er veranderingen treffen? Netzoals in het echte leven soms veranderingen moeten komen ? Of verander jij nooit iets in het leven, wat zul jij dan een gigantisch saai leven hebben:O:confused:

Filosofische wijsheden hoor.
 

DeletedUser73185

Guest
Succes aan beide partijen! Moge de beste winnen, proost! :)
 

DeletedUser

Guest
Het is de arrogantie van =PM= die ze de nek omdraait op een gegeven moment. Even alle statistieken op een rij, ja PM boekt een mooi succes op radium op dit moment. Laten we echter niet vergeten dat z'n 5/6 accounts maar bezet zijn, als er druk op de ketel komt kunnen ze het niet redden.

Ik vraag me af wanneer N-S eens =PM= de oorlog verklaart. N-S kan uit deze oorlog wel concluderen dat =PM= wou joinen bij radium, en dan de actieve spelers zoals lord ork, klavertje, absurd etc. Waar hadden die heen moeten groeien? Inderdaad N-S, naar jullie.

Radium heeft ze blijkbaar afgewezen dus als N-S slim is plukken ze hier de vruchten van en vallen ze =PM= in de rug aan.
Vermoedelijk zal op korte termijn ook =PM= voor |D| in de weg liggen, alleen ik weet de banden niet tussen beide partijen.

Groetjes,

Ton
 
Reactiescore
1.136
http://nl.twstats.com/nl36/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=7439&type=all&oldtribe=7922&pn=-1

Zijde 1:
Stammen: |D|
Zijde 2:
Stammen: =PMB=, =PM=

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 185
Kant 2: 12
Verschil: 173

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,711,869
Kant 2: 110,551
Verschil: 1,601,318

chart
 

DeletedUser57683

Guest
Gewoon effe vraagje tussendoor, zijn PM en Radium nog van plan om ODA te scoren of laten jullie dit aan D over?
 

DeletedUser

Guest
Gewoon effe vraagje tussendoor, zijn PM en Radium nog van plan om ODA te scoren of laten jullie dit aan D over?

Over Radium kan ik niks zeggen dat weet jij als BG waarschijnlijk beter maar bij ons komt het nog wel. Zolang de spelers er niet meteen mee ophouden, zoals terroristman.

Wel vreemd dat ze jou clears ongebruikt laten niet?
 

DeletedUser57683

Guest
Over Radium kan ik niks zeggen dat weet jij als BG waarschijnlijk beter maar bij ons komt het nog wel. Zolang de spelers er niet meteen mee ophouden, zoals terroristman.

Wel vreemd dat ze jou clears ongebruikt laten niet?

Sterker nog, tot vanmorgen wisten ze niet eens af van mijn clears :p
Dus zo vreemd vind ik het niet eens eigenlijk;)
 
Bovenaan