Pluto

DeletedUser

Guest
ik zoek nog een grote groep mensen om te gaan demonstreren tegen het veranderen van de beoordelingen van pluto van planeet naar dwerg planeet.
ik zat te denken aan een grootscheepse ladder naar pluto zelf te maken en dan een paar van die sterologisch te laten zien dat pluto planeet waardig is.:mad:
mocht het niet lukken zal ik voortaan een dwergenmuts dragen als protest ;)
 

DeletedUser

Guest
neejo op mars woont niks neptunes wel ;)
en pluto heb ik gewoond maja werd te druk voor mij daar te veel huizen en ook veel toeristen van jupiter
 

DeletedUser

Guest
ja drerg planeet is gewoon planetisme, jupiter is de grootste planeet van ons sterren stelsel, laten we hulp vragen of ze de sterrekundugen willen aanvallen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
neejo op mars woont niks neptunes wel ;)
en pluto heb ik gewoond maja werd te druk voor mij daar te veel huizen en ook veel toeristen van jupiter

:confused: ........ja hoor.....:confused: Verwissel je nu neptunes niet met amsterdam of rotterdam?
 

DeletedUser

Guest
:mad: he geen amerikanen erbij halen he :mad:
daar ben ik niet van gedient laat die maar lekker allemaal naar een of andere maan gaan
 

DeletedUser

Guest
iran? goed idee, dan zijn slaan we meteen 2 vliegen in 1 klap
en de amerikaantjes zijn niet meer, en iran ligt een beetje in puin:cool:
 

DeletedUser

Guest
dan kan NL eindelijk de wereld veroveren, met eerste lt. Nick aan de leiding:D
 

DeletedUser

Guest
Met de nucleaire bommen van Amerika die NOG ALTIJD in Kleine Brogel ligge :mad:
 

DeletedUser243

Guest
Wist je dat je met de chinese muur een trap naar de maan kan maken bestaande uit allemaal op elkaar gestapelde kubusjes van 1 vierkante centimeter?


ALs het met de chinese muur allleen al lukt om naar de maan te geraken moet het zeker lukken oom naar pluto te gaan :D




( voor de simpele zielen hier: dat kan dus niet he :p )
 

DeletedUser

Guest
Nee, het zou geloof ik 30 jaar of iets duren om met onze huidige middelen naar Pluto te reizen.
Kan ook langer zijn hoor, ik weet het niet.
 

DeletedUser243

Guest
Ooit gehoord dat planeten niet stil blijven staan? en kometen die onze trap verwoesten .... en het zou enkele millenia duren om dat te maken ..... en we kunnen nog niet een bemande vlucht naar pluto sturen omdat tegen dat die daar arriveert de bemanning al lang is gestorve van ouderdom ....


:cool: :cool: :cool: :cool:
 
Bovenaan