[Profiel] Plaatje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser74373

Guest
Allereerst geef ik aan wat ik persoonlijk prettig vond, dit hoeft niet te betekenen dat het voor jou precies hetzelfde was. Ik geef hem alleen een optie waarmee hij plaatjes kan maken, dat kan prima met GIMP. Daarnaast sla je de plank mis met je vergelijking. Zie het meer als fotografie; eerst leer je het ook op een digitale camera, dan een crop en uiteindelijk een fullframe.

Dat het jouw mening is oke dan.

Maar het klopt wel wat ik zei, want GIMP is toch wel wat anders dan Photoshop, dus je zal er niet veel mee opschieten als je eerst GIMP gebruikt.
 

DeletedUser45137

Guest
Dat het jouw mening is oke dan.

Maar het klopt wel wat ik zei, want GIMP is toch wel wat anders dan Photoshop, dus je zal er niet veel mee opschieten als je eerst GIMP gebruikt.

De basis is redelijk hetzelfde alleen zijn een aantal functies in PS uitgebreider. Dat maakt de overgang ook makkelijk, voor een aantal zaken vind ik GIMP zelfs makkelijker dan PS. Eerder waren op het AF goede designers die alleen maar met GIMP werkten.
 

DeletedUser74373

Guest
De basis is redelijk hetzelfde alleen zijn een aantal functies in PS uitgebreider. Dat maakt de overgang ook makkelijk, voor een aantal zaken vind ik GIMP zelfs makkelijker dan PS. Eerder waren op het AF goede designers die alleen maar met GIMP werkten.

Kan wel, maar alle shortcuts zijn anders dus kan je net zo goed met Photoshop beginnen dan kan je het gelijk goed doen.

Noem eens een paar dan :eek:.
 

DeletedUser45137

Guest
Kan wel, maar alle shortcuts zijn anders dus kan je net zo goed met Photoshop beginnen dan kan je het gelijk goed doen.

Noem eens een paar dan :eek:.

Volgens mij werkte sjoerd.B alleen maar met GIMP; DuXil; El Loco. En daarnaast zijn er nog wel anderen die er ook mee werkten alleen is het ongeveer 4/5 jaar geleden dus weet ik dat niet meer precies.
 
Reactiescore
603
Photoshop gebruiken de meeste hier.
Dit kan ook in de vraagbaak.
Slotje dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan