[Profiel] Plaatje maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78631

Guest
Beste forumlezers

Ik heb een vraagje waar maken jullie de plaatjes op?
Wil er zelf 1 maken maar vraag me af waarop? Paint?

Groetjes
 

DeletedUser78388

Guest
Ik maak eerst een schets, daarna teken ik hem mooi over met kleurpotloden van de hema, ik knip wat deeltjes weg met mijn gele schaar en ten slotte giet ik er glitters over
 

DeletedUser74005

Guest
Beste forumlezers

Ik heb een vraagje waar maken jullie de plaatjes op?
Wil er zelf 1 maken maar vraag me af waarop? Paint?

Groetjes

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/faq-resources-tutorials.99089/

Denk dat je beter dit kunt doorlezen.

Wat een schijtirritante puberale peuters hier trouwens. Jullie denken zeker dat jullie heel wat zijn door zo te doen tegen nieuwelingen. Dat hebben jullie helemaal verkeerd, rotkinderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser78388

Guest
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/faq-resources-tutorials.99089/

Denk dat je beter dit kunt doorlezen.

Wat een schijtirritante puberale peuters hier trouwens. Jullie denken zeker dat jullie heel wat zijn door zo te doen tegen nieuwelingen. Dat hebben jullie helemaal verkeerd, rotkinderen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als je even wat topics leest hierboven, bijvoorbeeld : GFX Tribal School, dan zie je toch meteen dat Photoshop gebruikt word..
 

DeletedUser64575

Guest

DeletedUser45137

Guest
Beste forumlezers

Ik heb een vraagje waar maken jullie de plaatjes op?
Wil er zelf 1 maken maar vraag me af waarop? Paint?

Groetjes

Als je niet zeker weet of grafisch design iets voor je is dan kun je ook nog altijd met GIMP werken; het is gratis en er zijn voldoende tutorials beschikbaar om dingen te leren.
 

DeletedUser74373

Guest
Photoshop is ook gratis als je weet hoe, verder zijn er voor elke gimp tutorial ongeveer 25 photoshop tutorials.
 

DeletedUser45137

Guest
Photoshop is ook gratis als je weet hoe, verder zijn er voor elke gimp tutorial ongeveer 25 photoshop tutorials.

Klopt, alleen vinden de mods het niet zo leuk als je daar naar linkt. Daarnaast vond ik het persoonlijk makkelijker om de basis eerst in GIMP te leren en daarna over te stappen naar PS.
 

DeletedUser74373

Guest
Klopt, alleen vinden de mods het niet zo leuk als je daar naar linkt. Daarnaast vond ik het persoonlijk makkelijker om de basis eerst in GIMP te leren en daarna over te stappen naar PS.

No offense maar dat is hetzelfde als voordat je op voetbal gaat eerst met een volleybal gaat voetballen om te oefenen.
 

DeletedUser45137

Guest
No offense maar dat is hetzelfde als voordat je op voetbal gaat eerst met een volleybal gaat voetballen om te oefenen.

Allereerst geef ik aan wat ik persoonlijk prettig vond, dit hoeft niet te betekenen dat het voor jou precies hetzelfde was. Ik geef hem alleen een optie waarmee hij plaatjes kan maken, dat kan prima met GIMP. Daarnaast sla je de plank mis met je vergelijking. Zie het meer als fotografie; eerst leer je het ook op een digitale camera, dan een crop en uiteindelijk een fullframe.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Het is toch gewoon t makkelijkste direct met Photoshop te beginnen :p?

Even youtuben en een crack vinden, en lekker tutorials kijken/lezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan