plaatje 5 PA

DeletedUser

Guest
2vcugid.png


2i6oyuf.png
 

DeletedUser16146

Guest
das al wel beter, maar ben nu eigenlijk beetje enthousiast over hoe die combo gaat worden van de vorige pagina :D
 

DeletedUser

Guest
Als we de perfecte hebben :D

Ben net in PS bezig geweest, en ik heb eigenlijk wel een idee hoe ik denk dat ik het wil, tis alleen wel een combi van meerdere inzendingen haha, heb ik weer :p

Zou iemand dit is voor mij willen maken?

confusing.png


Snap je beetje?

Uiteraard voor de meerdere ideeen PA, ben nou eenmaal lastig :p


Moeilijk mens! xP

Hmmz, dan zijn er de PSD bestanden van iedreen nodig.. En wie gaat dit doen? =')
 

DeletedUser

Guest
Als we de perfecte hebben :D

Ben net in PS bezig geweest, en ik heb eigenlijk wel een idee hoe ik denk dat ik het wil, tis alleen wel een combi van meerdere inzendingen haha, heb ik weer :p

Zou iemand dit is voor mij willen maken?

confusing.png


Snap je beetje?

Uiteraard voor de meerdere ideeen PA, ben nou eenmaal lastig :p



Ik ken de maker van het andere plaatje , zal aan hem vragen of we onze plaatjes dan samen bewerken + die maan :)
 

DeletedUser16146

Guest
ja dat weet ik niet :p ik betaal wel

in principe zou president alleen het lettertype nodig hebben van thamystic en het idee van cactus om de tekening in de gele maan te zetten

en dan kan de draak wat naar beneden
 

DeletedUser

Guest
Ik kan dat lettertype regelen,
En bedoel je dat ik de vrouw met draak ( bij mij ? )
lager moet zetten ?


+ Die maan , zou ik zo laten ;)
je hebt rood , rode draak en vuur = rode maan
die blauwe maan zal het 'verkloten'
 

DeletedUser16146

Guest
ik bedoelde zoals het vrouwtje met draak in die maan staat, om dat zo ook in die gele maan te doen, niet die blauwe maan erin ;p

dan kan het vrouwtje midden onder weg
 

DeletedUser

Guest
Puik werk.. Kon die afbeelding in de maan niet naar link kijken of ?
 

DeletedUser16146

Guest
sry kom ik weer :p

tekst staat nu te laag,

en het is nu meer plaatje dan maan, en ik wil meer maan dan plaatje, kan die waziger? geintegreerd zoals in die blauwe maan?
 

DeletedUser

Guest
Puik werk.. Kon die afbeelding in de maan niet naar link kijken of ?

Uhm, het kan wel..
Maar aangezien ie nu al zo klein is komt ie zo beter uit denkik..

sry kom ik weer :p

tekst staat nu te laag,

en het is nu meer plaatje dan maan, en ik wil meer maan dan plaatje, kan die waziger? geintegreerd zoals in die blauwe maan?

Tekst hoger gaat ie door de maan heen, lol.
En mja ik kan de maan nog wel wat groter maken denk ik ;)
 

DeletedUser

Guest
sry kom ik weer :p

tekst staat nu te laag,

en het is nu meer plaatje dan maan, en ik wil meer maan dan plaatje, kan die waziger? geintegreerd zoals in die blauwe maan?

Beetje verkeerd gelezen zie ik nu, maargoed, ik vind hem zelf zo wel wat mooier uitkomen.. (dacht dat je de maan nog groter wou :D)


Kga nu eerst even eten, dus als er nog aanpassingen gedaan moeten worden dan doe ik dat daarna ^^
 

DeletedUser16146

Guest
zou je die namen met die lijnen nog op wat andere manieren willen doen? kijken hoe dat staat?

eetse :D
 

DeletedUser

Guest
Als je zelf suggesties hebt voor volgorde van de namen of lijnen moet je t ff zeggen..
Is moeilijk om alle 2 de namen op dat zelfde stukje te krijgen zonder in de maan te gaan :p

 
Bovenaan