plaatje 5 PA

DeletedUser

Guest
lady9copy.png


Alles is aanpasbaar :cool:
 

DeletedUser16146

Guest
dan vind ik die laatste toch zwaar tegenvallen vergeleken bij die vorige van je :p
 

DeletedUser

Guest
Ok, zolang de andere maar een Favoriet blijft
ik wou beter proberen :eek:
 

DeletedUser

Guest
29o1pmp.png


15xv5tk.png


25jky8w.png


De 2e & de 3e zijn een beetje uitgerokken. Heb ik nu niet de tijd voor om dit te corrigeren. Maar is wel te corrigeren =)
Bovendien heb ik bij de 3e, 2 maal jullie namen opgezet. Daar wist ik niet echt hoe & waar deze te zetten.. Mochten jullie dus ideeën hebben..

Alles is aanpasbaar. Mochten jullie overwegen om één van de 2 laatste te nemen, kan ik de uitgerokkenheid [ofzoiets] aanpassen.


Eventjes becommentariëren?
 

DeletedUser16146

Guest
29o1pmp.png


15xv5tk.png


25jky8w.png


De 2e & de 3e zijn een beetje uitgerokken. Heb ik nu niet de tijd voor om dit te corrigeren. Maar is wel te corrigeren =)
Bovendien heb ik bij de 3e, 2 maal jullie namen opgezet. Daar wist ik niet echt hoe & waar deze te zetten.. Mochten jullie dus ideeën hebben..

Alles is aanpasbaar. Mochten jullie overwegen om één van de 2 laatste te nemen, kan ik de uitgerokkenheid [ofzoiets] aanpassen.

Die eerste is op zich wel grappig maar komt erg chaotisch op mij over

de 2e en 3e vind ik de tekeing erg leuk zo in de maan, maar de letters vind ik er totaal niet bij passen
 

DeletedUser466

Guest
Wat vinden jullie van zoiets dan?
12470524620.gif


Edit: animatie ontbreekt. >.<
De goede komt zo.

Edit2: de goede staat er. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16146

Guest
Erwin had vooral iets met vuur, ik heb vooral iets met roze, maar dat wou ik hem niet aandoen haha

in principe maakt kleur niet zoveel uit (voor mij iig), maar het moet wel als geheel bij elkaar passen
 

DeletedUser

Guest
Welk is nu eigenlijk echt de gekozen favoriet ?

+ wanneer beslis je ? :D
 

DeletedUser16146

Guest
Als we de perfecte hebben :D

Ben net in PS bezig geweest, en ik heb eigenlijk wel een idee hoe ik denk dat ik het wil, tis alleen wel een combi van meerdere inzendingen haha, heb ik weer :p

Zou iemand dit is voor mij willen maken?

confusing.png


Snap je beetje?

Uiteraard voor de meerdere ideeen PA, ben nou eenmaal lastig :p
 

DeletedUser16146

Guest
Erwin kan vanaf vrijdag iig op mijn account, dus voor die tijd willen we wel gekozen hebben
 
Bovenaan