Pi vs. Dstroy

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ipv te zeuren over wat Pi nu allemaal weer doet, zouden jullie beter mij een hart onder de riem kunnen steken. Ik zit weer met een lading nieuwe mb's aan wie ik leiding/sturing moet geven.

Oja, ik ga nog ff kijken of al bekend is hoe whiteknight heet op w17. Ben zo benieuwd...:rolleyes:



Whahahahha ja je zal het er idd wel zwaar mee hebben whahah :p:p:p:p


Wanneer gaan OB & Exga eens samen ? :p
 

DeletedUser40864

Guest
Alle hahahaha's ook nog eens even lang. Mijn complimenten schat! En wij weten heel goed wat we binnen halen. Geen betere manier van kennis maken dan het droppen van een paar k clears :D

Zo kunt ge de goeie snipers eruit halen hè ;)
 

DeletedUser

Guest
Ipv te zeuren over wat Pi nu allemaal weer doet, zouden jullie beter mij een hart onder de riem kunnen steken. Ik zit weer met een lading nieuwe mb's aan wie ik leiding/sturing moet geven.

Oja, ik ga nog ff kijken of al bekend is hoe whiteknight heet op w17. Ben zo benieuwd...:rolleyes:

Je kan altijd eens een PM sturen, wie weet antwoord ik nog wel ;)
 

DeletedUser

Guest
Alle hahahaha's ook nog eens even lang. Mijn complimenten schat! En wij weten heel goed wat we binnen halen. Geen betere manier van kennis maken dan het droppen van een paar k clears :D

ik herken die insteek :')
 

DeletedUser

Guest
Alle hahahaha's ook nog eens even lang. Mijn complimenten schat! En wij weten heel goed wat we binnen halen. Geen betere manier van kennis maken dan het droppen van een paar k clears :D

ach ja nu zie ik het je kan nog niet eens tellen want de laatste is er 1 langer maar dan snaap ik nu ook waarom je noobs in de stam haalt eerst zeggen dat je een vervuilde achtertuin hebt en nu het vuil binnenhalen

great work freek49

ach ja ben benieuwd wie je nu als vuil in je achtertuin gaat betitelen.
 

DeletedUser33425

Guest
ach ja nu zie ik het je kan nog niet eens tellen want de laatste is er 1 langer maar dan snaap ik nu ook waarom je noobs in de stam haalt eerst zeggen dat je een vervuilde achtertuin hebt en nu het vuil binnenhalen

great work freek49

ach ja ben benieuwd wie je nu als vuil in je achtertuin gaat betitelen.

Lig jij in zijn achtertuin dan?
 

DeletedUser

Guest
ach ja nu zie ik het je kan nog niet eens tellen want de laatste is er 1 langer maar dan snaap ik nu ook waarom je noobs in de stam haalt eerst zeggen dat je een vervuilde achtertuin hebt en nu het vuil binnenhalen

great work freek49

ach ja ben benieuwd wie je nu als vuil in je achtertuin gaat betitelen.

Nu is het vuil in onze voortuin xD
 

DeletedUser37875

Guest
Nu is het vuil in onze voortuin xD

nu je het zegt, moeten dringend 'n tuinier gaan aanschaffen want dit kan zo niet verder... bij deze staat de vacature open :D
sollicitaties (als tuinier) mogen bij freek gedropt worden :cool:
 

DeletedUser

Guest
ach ja nu zie ik het je kan nog niet eens tellen want de laatste is er 1 langer maar dan snaap ik nu ook waarom je noobs in de stam haalt eerst zeggen dat je een vervuilde achtertuin hebt en nu het vuil binnenhalen

great work freek49

ach ja ben benieuwd wie je nu als vuil in je achtertuin gaat betitelen.

Zo te zien solliciteer jij er al naar? :D

Niet zo'n toon tegen Freek aanslaan, anders poept hij straks je ogen en je mond vol en kan je weinig meer doen!
 

DeletedUser45069

Guest
Dat zal wel meevallen, mij heeft ie nog niet opgegeten dus hij heeft nog geen poep :)

Volgens mij is er weinig oorlog te bekennen tussen Pi en Dstroy (of een andere stam). Pi is vast nog bezig met het uitrekenen van hun decimalen :)
 

DeletedUser

Guest
Alle hahahaha's ook nog eens even lang. Mijn complimenten schat! En wij weten heel goed wat we binnen halen. Geen betere manier van kennis maken dan het droppen van een paar k clears :D

tuurlijk, en wij maar moeite doen om OS te sturen :s
 

DeletedUser

Guest
tuurlijk, en wij maar moeite doen om OS te sturen :s


ach ja moon28 op haar best zorgen dat haar eigen hachje gered is ik ken haar niet anders en heb daar de oudere komleden ook voor gewaarschuwd hahahahaha.


en voor de rest zie ik wel wat er gaat gebeuren ik maak me niet druk erom het is maar een spelletje lol :D
 

DeletedUser

Guest
Wtf gek, welke noob is hier forummod serieus.
Sorry voor dit woordgebruik, maar slaat nergens op dat dit topic nog open is.

Want volgens mij bestaat er geen stam in wereld 9 met de naam Dstroy.
 

DeletedUser

Guest
Wtf gek, welke noob is hier forummod serieus.
Sorry voor dit woordgebruik, maar slaat nergens op dat dit topic nog open is.

Want volgens mij bestaat er geen stam in wereld 9 met de naam Dstroy.

Wat is er mis mee dat dit topic nog open is?

Zolang er maar een beetje nagepraat kan worden over die oorlog is het eigenlijk nog steeds ontopic ;)
 

DeletedUser

Guest
Wtf gek, welke noob is hier forummod serieus.
Sorry voor dit woordgebruik, maar slaat nergens op dat dit topic nog open is.

Want volgens mij bestaat er geen stam in wereld 9 met de naam Dstroy.

Iemand een noob noemen die een topic iets langer open laat dan jij wenst. Wie is hier de noob.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan