Pi vs. Dstroy

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser40173

Guest
Is er eigenlijk wel een oorlog geweest aangezien iedereen nu naar Exga en Pi zijn? Was er gewoon sprake met een fusie ;-)
 

DeletedUser45069

Guest
We wonn the war, we are so facking good!

Whaha! Er is helemaal niks gewonnen... Behalve dat jullie je eigen edelgebied hebben verkleint. De oorlog is over zonder een echte winnaar, dus ga jezelf dan ook niet tot winnaar benoemen.
 

DeletedUser

Guest
Whaha! Er is helemaal niks gewonnen... Behalve dat jullie je eigen edelgebied hebben verkleint. De oorlog is over zonder een echte winnaar, dus ga jezelf dan ook niet tot winnaar benoemen.

Neem mij aub niet serieus, en jullie vallen dus verliezen :D
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk is Dstroy niet door ons toedoen gevallen maar wel dankzij onze aanvallen hebben ze gemerkt dat ze daar niet goed samenwerken en dan zijn er spanningen ontstaan.
 

DeletedUser40173

Guest
Ik vind het wel krom, dat degene die in mijn tijd bij d-day constant aan het zeggen waren dat ik naar pi wilde. Nu zelf in pi zitten ??

;-) wel apart
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel krom, dat degene die in mijn tijd bij d-day constant aan het zeggen waren dat ik naar pi wilde. Nu zelf in pi zitten ??

;-) wel apart

Klein detail is dat jij het deed als spion en verrader en dat wij het doen nadat eigen stam weg is en we voor iedereen ongeveer nieuwe plek hebben gevonden
Eigenlijk is Dstroy niet door ons toedoen gevallen maar wel dankzij onze aanvallen hebben ze gemerkt dat ze daar niet goed samenwerken en dan zijn er spanningen ontstaan.
+1
Heel mooi gezegd meister!
 

DeletedUser40173

Guest
Klein detail is dat jij het deed als spion en verrader en dat wij het doen nadat eigen stam weg is en we voor iedereen ongeveer nieuwe plek hebben gevonden

Knul luister eens...! Knoop dit even in je oren.. Ik spioneerde niet om ervoor te zorgen dat ik in pi zou komen. Ik wilde sommige mensen van d-day weghebben omdat zij niets deden voor mijn leden. Dus graag geen onzin uit kramen ;-)
 

DeletedUser

Guest
Whaha! Er is helemaal niks gewonnen... Behalve dat jullie je eigen edelgebied hebben verkleint. De oorlog is over zonder een echte winnaar, dus ga jezelf dan ook niet tot winnaar benoemen.

Dat klopt.
Jullie kunnen die spelers niet meer edelen.

Maar door de blijvende druk van PI is het gelukt om de stam te laten vallen.

Goed gedaan PI
 

DeletedUser

Guest
Knul luister eens...! Knoop dit even in je oren.. Ik spioneerde niet om ervoor te zorgen dat ik in pi zou komen. Ik wilde sommige mensen van d-day weghebben omdat zij niets deden voor mijn leden. Dus graag geen onzin uit kramen ;-)

Indien je het zelf nog steeds gelooft is het goed knul:p
De waarheid is al lang geleden uitgekomen dus je hoeft niet jezelf alsnog te gaan verdedigen
 

DeletedUser

Guest
dstroy was een gemiddelde stam in w9,
zogenaamd top aangezien ze "stabiel" in de top 5 leken te staan
alleen net zoals zoveel stammen hebben ze niks maar dan ook niks bewezen om de definitie top bij zich te kunnen dragen
even druk zetten en het valt
zo zijn er meer.
eigenlijk spelen zo rimstammen: naief, bang, spionagegevoelig en onstabiel
welke zogenaamde topstam volgt met het vallen?
succes...
 

DeletedUser

Guest

nou moon ik had jou ook wel kunnen vertellen dat er geen eenheid in die stam van je zat hahahahahaha

maar het mooiste vindt ik pi die zaten met een vervuilde achtertuin meen ik mij te herinneren en nu halen ze het vuil binnen hahahahahaha het zijn de vuilnisophalers van w9 lol

succes met het sorteren van het vuil ik zou moon bij het grof vuil zetten hahahahahahaha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Alle hahahaha's ook nog eens even lang. Mijn complimenten schat! En wij weten heel goed wat we binnen halen. Geen betere manier van kennis maken dan het droppen van een paar k clears :D
 

DeletedUser37875

Guest
Alle hahahaha's ook nog eens even lang. Mijn complimenten schat! En wij weten heel goed wat we binnen halen. Geen betere manier van kennis maken dan het droppen van een paar k clears :D


huh, deden we toch enkel vr de ODA? :confused:

:D
 

DeletedUser33425

Guest
Ipv te zeuren over wat Pi nu allemaal weer doet, zouden jullie beter mij een hart onder de riem kunnen steken. Ik zit weer met een lading nieuwe mb's aan wie ik leiding/sturing moet geven.

Oja, ik ga nog ff kijken of al bekend is hoe whiteknight heet op w17. Ben zo benieuwd...:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan