Petitie Nieuwe Forummod W34

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Omdat Bappos echt een waardeloze forum mod is die enkel stoer wil doen met zijn status en iedereen direct infractions begint te geven zonder dat dit nodig is wil ik via hier zoveel mogelijk stemmen verzamelen om die jongen weer op de aardbol terug te zetten voor we binnen 2 dagen straks allemaal een ban van 2 jaar hebben.

Oke. En hoe voel je je nu daarbij?
 
Reactiescore
88
Bappos steekt er ten minste tijd in.
Jullie willen terug naar de tijd waar forummods niets deden voor hun PP?
En waar het AF gewoon moddergegooi was tussen enkele minder geliefde spelers (ik noem geen namen) en de anderen?
Kingmetdecijfertjes
 
Reactiescore
31
Als iedereen gewoon zich braaf aan de regels houdt, heb je geen last van Bappos, of van enig andere mod. ;)
Verder is dit niet de juiste oplossing, ben je niet tevreden stuur een support en vraag naar Ramoth of Duckje.
Nu adviseer ik om gewoon de support te contacteren en hier niet meer te posten, dat heeft geen nut en het topic wordt binnenkort gesloten.
Bedankt voor de medewerking! :)
 

DeletedUser

Guest
Gezien de regels voor interpretatie vatbaar zijn -daarom heet het ook een P&P forum- gaat dat helemaal niet op.
 

DeletedUser63837

Guest
meh

vindt m wel aardig, hij hebt me ge un-banned :D

Dus tegen
 

DeletedUser

Guest
Als iedereen gewoon zich braaf aan de regels houdt, heb je geen last van Bappos, of van enig andere mod. ;)
Verder is dit niet de juiste oplossing, ben je niet tevreden stuur een support en vraag naar Ramoth of Duckje.
Nu adviseer ik om gewoon de support te contacteren en hier niet meer te posten, dat heeft geen nut en het topic wordt binnenkort gesloten.
Bedankt voor de medewerking! :)

Ik werk niet mee aan die onzin van die kut mods? :rolleyes:
 

DeletedUser33379

Guest
Als iedereen gewoon zich braaf aan de regels houdt, heb je geen last van Bappos, of van enig andere mod. ;)
Verder is dit niet de juiste oplossing, ben je niet tevreden stuur een support en vraag naar Ramoth of Duckje.
Nu adviseer ik om gewoon de support te contacteren en hier niet meer te posten, dat heeft geen nut en het topic wordt binnenkort gesloten.
Bedankt voor de medewerking! :)

als je een support stuurt naar duckje of ramoth gaan deze er toch niet naar omkijken.
al zovaak gedaan.
duckje is allang blij dat zijn vieze klusjes door een ander worden gedaan.
 

DeletedUser

Guest
Hij probeert ook maar zijn werk te doen en zonder forummod zou het hier nogal uitzien, maar toegegeven: tegenwoordig mag je niks zeggen op het forum of je hebt al een waarschuwing.

dat is altijd in de start van een wereld, omdat het anders TE erg zou worden, binnen paar weekjes wordt het rustiger en zal dan ook veel meer worden toegelaten normaal gezien :p is soort van strathegie dacht ik bij het mod-team
of anders doen ze het gewoon voor de lol :D

als je een support stuurt naar duckje of ramoth gaan deze er toch niet naar omkijken.
al zovaak gedaan.
duckje is allang blij dat zijn vieze klusjes door een ander worden gedaan.

vreemd, want elke keer als ik duckje of een andere mod specifiek vermeld krijg ik antwoord van de juiste mod. Je moet ze gewoon kennen? of ze willen gewoon niets met jou te maken hebben, kan ook :p
 

DeletedUser16768

Guest
Omdat Bappos echt een waardeloze forum mod is die enkel stoer wil doen met zijn status en iedereen direct infractions begint te geven zonder dat dit nodig is wil ik via hier zoveel mogelijk stemmen verzamelen om die jongen weer op de aardbol terug te zetten voor we binnen 2 dagen straks allemaal een ban van 2 jaar hebben.

Wat een heerlijke argumentatie al :D.
Sowieso begin je al verkeerd. Je zegt: Bappos een waardeloze forum mod is. Een mening kan niet iets zijn, een mening is een mening. Jouw mening is dus dat ik een waardeloze forum mod ben, het is geen feit laten we dat voorop stellen. Zo heeft iedereen weer zijn eigen ding he.
Dan komen we op het puntje: Wilt stoer doen met zijn status. Dat is inderdaad wat ik hele dagen doe. Je ziet me hier hele dagen posten: ik ben de mod en jij niet dus luisteren! Als je even rustig had bekeken naar hoe ik hier reageer als moderator zijnde, is dat altijd met een dosis argumentatie waarmee ik probeer aan te geven waarom ik iets doe. Ik geloof dat ik nog nergens ook maar op de 1 of andere manier heb gemeld dat ik boven iemand anders sta en dergelijke. Ik ben blij een moderator te zijn, maar daar houd het ook wel mee op. In mijn ogen is het namelijk niet een functie waarbij je boven een groep staat, maar eerder een functie waarbij je een groep probeert te sturen richting de juiste kant en dat is hetgeen wat ik gedaan heb de afgelopen week.

Inderdaad de afgelopen week, want langer is deze wereld nog niet op. 6 dagen zijn we verder en jij trekt al conclusies over mij. Dat vind ik vrij knap. Het wordt zelfs gekker! Van die 6 dagen ben jij persoonlijk gisteravond begonnen met posten op deze wereld. In dus minder dan 24 uur kan jij dus al conclusies trekken over zowel een persoon als over hoe het forum draait. Zeer knap vind ik dat, mijn complimenten.

Dan kom je met het puntje: Iedereen ontvangt zomaar infractions! Nog eens iets wat niet waar is. Iedereen die van mij een infraction heeft ontvangen, is daarvoor gewaarschuwd (of via een waarschuwing of in het topic). Alleen bij extreme gevallen worden er direct infractions uitgedeeld en die zijn gewoon volgens de richtlijnen die ons gegeven worden.
Wat nog grappiger is, is dat je het over iedereen en allemaal hebt. Van al die mensen die op het W34 forum posten, voor hoeveel van diegene geld denk je precies wat jij hier verkondigd? Jij denkt blijkbaar 100%, ik betwijfel deze argumentatie. Je woordkeuze vind ik dus zeer frappant.


Waar het allemaal dus op neerkomt is dat je gefrustreerd bent omdat je een infraction hebt ontvangen. Dat is de grote conclusie van dit geheel. In plaats van dit eerst rustig via PM te bespreken, besluit jij deze manier te gebruiken. Zeer fijn overigens dat je het niet hebt over jezelf, daar kunnen we namelijk ook over beginnen. Wat heb jij gedaan waarvoor je de infraction hebt ontvangen, als je daar eens rustig over nadenkt schiet het al een stuk op. Jij vind het blijkbaar onterecht, dus ik ben benieuwd wat je argumentatie daarvoor is. Een goedgevulde argumentatie zie ik graag in mijn inbox verschijnen. (Voor velen is dit natuurlijk zeer raar, aangezien ze niet weten wat er aan de hand is. Laat ik het houden op dat ik inmiddels verschillende scheldwoorden op het forum en in me inbox heb zien verschijnen)

Dan komen we nog neer op het puntje: Wat nu? Ik zou dit topic natuurlijk kunnen sluiten, jou een infraction kunnen geven en hopatee we gaan weer door. Echter denk ik dat als je dit verhaal hebt gelezen, het al een straf op zich voor je is geweest, daarom gaan we het vanavond eens anders doen!

Ik houd dit topic open voor nu. Jullie kunnen hier constructief melden wat jullie graag anders zien. Met constructief melden bedoel ik dus dat jullie een juiste argumentatie geven over wat jullie vinden wat er beter kan. Dan leer ik er namelijk wat van, als je alleen meld wat ik fout doe, hoe kan ik dan weten wat goed is? Precies dat is lastig.
Oftewel jullie krijgen de kans om mij te helpen jullie te helpen. Als jullie constructief aangeven wat er beter kan en waarom, dan ben ik bereid daar naar te luisteren. Ik moet jullie wel waarschuwen dat ik me aan richtlijnen dien te volgen en dat sommige dingen dus gewoon niet mogen, als dat zo is meld ik dat en verwacht ik van jullie ook een acceptatie van dat geheel.

Ik moet natuurlijk wel enkele grenzen zetten aan dit topic. Alleen constructieve berichten zijn dus gewenst. Mochten er meerdere destructieve berichten als in de openingspost komen, sluit ik dit topic. Mocht er ongepast taalgebruik worden gebruikt, sluit ik dit topic.
Let natuurlijk ook op de individuele factor. We willen dingen aanpassen voor het geheel. Het bespreken van individuele dingen (dus dingen als: jij gaf mij een waarschuwing voor dat en een infraction voor dat), zijn nog steeds voor de PM. Ik ga dus ook niet in op individuele waarschuwingen/infractions in dit topic. Via PM ben ik daar makkelijk voor te bereiken.

Morgenmiddag sluit ik dit topic voorgoed. Dan hebben jullie lijkt me genoeg tijd gehad om te bedenken wat er beter kan.

Succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan