Petitie Nieuwe Forummod W34

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Omdat Bappos echt een waardeloze forum mod is die enkel stoer wil doen met zijn status en iedereen direct infractions begint te geven zonder dat dit nodig is wil ik via hier zoveel mogelijk stemmen verzamelen om die jongen weer op de aardbol terug te zetten voor we binnen 2 dagen straks allemaal een ban van 2 jaar hebben.
 
Reactiescore
255
Ciao
teary-eyes-waving-bye-smiley-emoticon.gif
 

DeletedUser33379

Guest
hier bereik je niets mee ;)
ik heb zelf al een een grootschalige actie tegen duckje gedaan die ging over heel tribalwars.nl.
enkel hadden er 250 mensen me petitie getekend, maar overal kreeg ik bann en zo kan ik het niet verspreiden over tw.
deze petitie opgestuurd naar innogames/tw maar ze doen er niets mee ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg Bappos voor president:cool:
En iemand moet jullie mindere goden ook beetje onder controle houden, anders geraakt deze wereld in totale anarchie:)
 

DeletedUser

Guest
hier bereik je niets mee ;)
ik heb zelf al een een grootschalige actie tegen duckje gedaan die ging over heel tribalwars.nl.
enkel hadden er 250 mensen me petitie getekend, maar overal kreeg ik bann en zo kan ik het niet verspreiden over tw.
deze petitie opgestuurd naar innogames/tw maar ze doen er niets mee ;)

Vroeger waren er nog fatsoenlijke mods die serieus met hun functie bezig waren en daarbij oprecht zijn, geen vriendjespolitiek etc etc. Nu tref ik hier toevallig een of andere mod die een hekel aan me heeft en kan ik nog geen scheet meer laten of ik heb al 5 punten aan me broek hangen.. triest gewoon.

Ik zeg Bappos voor president:cool:

Jij bent dan ook altijd zo dwars als maar zijn kan.
 

DeletedUser

Guest
Ik stem voor omdat andere mensen dat ook doen dus nu hoor ik erbij. :D
 

DeletedUser1435

Guest
tis aan jou voor of tegen, 12 augustus is de dag om te spreken!!!

ik stem tegen
 

DeletedUser

Guest
Hij probeert ook maar zijn werk te doen en zonder forummod zou het hier nogal uitzien, maar toegegeven: tegenwoordig mag je niks zeggen op het forum of je hebt al een waarschuwing.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan