Pay to win het TW van nu?

Reactiescore
166
Ik kan er niet aan doen dat begrijpend lezen te moeilijk blijkt te zijn. Jij zegt dat je het jammer vind hij er enkel prive op wilt ingaan terwijl hij je letterlijk doorverwijst naar het gepaste topic daarvoor. Als iedereen zich 100x moet herhalen zodat mensen als jij eindelijk mee zijn gaat het nog een druk AF worden.
Ik krijg een vibe... een sterke vibe je blijft nou eenmaal een forum riddertje, een echt bloedzuigertje! Ik zeg dat ik vind dat het een openlijke discussie moet blijven ook als mensen het niet met @Duckje zijn post eens zijn of op hun teentjes zijn getrapt. Dus dat niet achter gesloten deuren via PM word besproken. Kan je over begrijpend lezen stoer commentaar geven, maar heeft toch echt te maken met interpretatie! Wellicht had ik het uitgebreider kunnen weerleggen.
 
Reactiescore
2.490
Dat kan, maar waaruit concludeer je dat ik het niet lees? gaat mij er om dat dit een openlijke discussie blijft binnen deze wereld! was dan ook bedoeld voor spelers uit deze wereld juist omtrent de situatie van onder meer picachu. Zonder dat voorval was ik dit topic hier niet eens gestart. Ook als mensen het er niet mee eens zijn of op je teentjes zijn getrapt over iets wat jij post niet via pm maar via forum. Hebben andere ook input om het van een ander perspectief te zien zolang dit op gepaste wijze gebeurd natuurlijk!

Trouwens een goed politiek correct antwoord die je geeft, wellicht toch eens overwegen om die switch te maken... je staat in contact met inno, je hebt een stem ook namens de community. Wil ook niet pleiten om beslissingen terug te draaien, maar kan altijd geluisterd worden en ideeën delen.

Het algemene discussieforum is een forum specifiek voor alle spelers waar ook wereldgerelateerde zaken (Pika Pika!!!) besproken kunnen worden.

De taak van een CM is om inderdaad te luisteren en te communiceren met en voor Inno. Ik refereer je naar mijn voorgaande post waarin ik uitleg dat dat niet betekent dat omdat ik iets hoor, of iets communiceer dat meteen ook betekent dat er iets verandert.
 
Reactiescore
3.584
Ik krijg een vibe... een sterke vibe je blijft nou eenmaal een forum riddertje, een echt bloedzuigertje! Ik zeg dat ik vind dat het een openlijke discussie moet blijven ook als mensen het niet met @Duckje zijn post eens zijn of op hun teentjes zijn getrapt. Dus dat niet achter gesloten deuren via PM word besproken. Kan je over begrijpend lezen stoer commentaar geven, maar heeft toch echt te maken met interpretatie! Wellicht had ik het uitgebreider kunnen weerleggen.

Het is een openlijke discussie op een ander forum waar al je vragen al 1000x gepasseerd zijn. Je vraagt dus om iets wat er eigenlijk al lang is.

Jannes: Ik zou graag willen dat Trump president word.
Valer: Hij is al president he?
Jannes: Ik zou toch graag willen dat hij president word,...
Valer: HIJ IS AL PRESIDENT

Zo is onze discussie ook, enkel speelde ik net jouw rol :eek:
 
Reactiescore
7.940
Ik heb de stap al gemaakt naar Duitsland. Ook minder last van hypocriete lulletjes zoals hier.

Ik denk dat ik namens een groot deel van de community spreek als ik zeg dat jij één van die grote hypocriete lulletjes bent.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat ik namens een groot deel van de community spreek als ik zeg dat jij één van die grote hypocriete lulletjes bent.
Sorry dat ik tegen schenen durf aan te trappen in plaats van iets meer naar boven te likken zoals jullie het graag doen.:engel:
 
Bovenaan