Pay to win het TW van nu?

DeletedUser69389

Guest
Je omschreef zojuist exact de classic he, zo een wereld start 3 maal per jaar. :p
Nja. Jij weet zelf hoe intensief classic is. Niet iedereen wil en/of kan dat opbrengen. Dus ik kan best begrijpen dat er spelers zijn die een rustigere oldskool wereld willen die niet speed 4 heeft.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Nja. Jij weet zelf hoe intensief classic is. Niet iedereen wil en/of kan dat opbrengen. Dus ik kan best begrijpen dat er spelers zijn die een rustigere oldskool wereld willen die niet speed 4 heeft.

Dat zou kunnen, maar dat is een heel ander punt dat wat hij zei.
 

DeletedUser69389

Guest
Hij vraagt specifiek om een wereld zonder pp functies, daarvoor geef ik het voorbeeld van de classic. Jij voegt er andere dingen aan toe zoals snelheid wat de vraag compleet anders maakt.
Ik geef aan dat het een oplossing is, maar niet een voor iedereen even bevredigend antwoord.
 
Reactiescore
2.489
Er komt geen antwoord Wouter en als die er komt dan is het een antwoord waar ze omheen draaien. Of ze komen mensen hier beledigen zoals Duckje ook vaak doet als je als speler zijnde met constructieve feedback komt. In Noord-Korea is er nog een minder strikt systeem dan hier.

Ik weet niet of ik van dit soort antwoorden moet gaan lachen of huilen... Er is een verschil tussen Tribal Wars en Noord Korea. Zijnde dat als het beleid, de regels of dergelijke je niet aanstaan je er de mogelijkheid voor hebt mij een pm te sturen en dan ga ik graag met je in gesprek. Dat betekent echter niet dat er besluiten zullen wijzigen. Als je het niet eens bent met zaken die niet kunnen of zullen veranderen heb je, in tegenstelling tot Noord Korea, nog altijd de optie om te vertrekken.

Met betrekking tot de Premium discussie heb ik al vaak genoeg en meermaals actief discussies gevoerd, argumenten aangehaald en dergelijke meer. Echter als ik deze discussies voer voer ik deze met 2 - 3 spelers en achteraf kan ik (in dit topic bijvoorbeeld) opnieuw beginnen. Ik zou je dus zeggen lees de discussies in het discussieforum er nog eens op na en laten we deze TW globale discussie dan ook voeren waar dat deze discussie hoort: Algemene discussie.

Mocht iemand zich door deze post beledigt voelen staat het je vrij me daarover te pm'en.
 

DeletedUser60039

Guest
Dat zou kunnen, maar dat is een heel ander punt dat wat hij zei.
Ik bedoel dan een wereld zoals w50 geweest. gewoon terug zo'n wereld starten, dan zou ik met plezier beginnen, zoals veel andere spelers. :) Maar dan een tragere snelheid maybe.
 

DeletedUser13822

Guest
Een wereld starten waar je geen gs kan kopen, gewoon oldskool zoals w3.
Ik ben nu recent terug begonnen, je kan wel degelijk zien dat tw geminderd is qua spelers.Dus ik zou es een wereld starten waardat je geen gs kan kopen, of wat dan ook gewoon AM FA, meer niet. Want daarnet viel ik iemand aan, en zijn muur was 0 en 1u later was de muur 20, dan krijg je als antwoord, dat het een optie en luxe is om te gebruiken, dus laat die shitt achterwege.
1 wereld gewoon oldskool nog eens! Dan zullen er veel spelers terugkeren die al gestopt zijn

Denk ik ook.
Ben nu zelf terug gestart na w3 en w29 en moet zeggen dat het spel veel van zijn pluimen verloren heeft. W29 was nog in orde, kleiner en korter als w3 dus op zich niet slecht. Maar nu met alle PP opties ben ik niet echt fan meer van dit alles.

Het spel is niet meer hetzelfde spel maar ik zal maar oud aan het worden zijn....
 

DeletedUser60039

Guest
Denk ik ook.
Ben nu zelf terug gestart na w3 en w29 en moet zeggen dat het spel veel van zijn pluimen verloren heeft. W29 was nog in orde, kleiner en korter als w3 dus op zich niet slecht. Maar nu met alle PP opties ben ik niet echt fan meer van dit alles.

Het spel is niet meer hetzelfde spel maar ik zal maar oud aan het worden zijn....
Heey PJ lang geleden man :D Alles chill?
 
Reactiescore
166
Ik weet niet of ik van dit soort antwoorden moet gaan lachen of huilen... Er is een verschil tussen Tribal Wars en Noord Korea. Zijnde dat als het beleid, de regels of dergelijke je niet aanstaan je er de mogelijkheid voor hebt mij een pm te sturen en dan ga ik graag met je in gesprek. Dat betekent echter niet dat er besluiten zullen wijzigen. Als je het niet eens bent met zaken die niet kunnen of zullen veranderen heb je, in tegenstelling tot Noord Korea, nog altijd de optie om te vertrekken.

Met betrekking tot de Premium discussie heb ik al vaak genoeg en meermaals actief discussies gevoerd, argumenten aangehaald en dergelijke meer. Echter als ik deze discussies voer voer ik deze met 2 - 3 spelers en achteraf kan ik (in dit topic bijvoorbeeld) opnieuw beginnen. Ik zou je dus zeggen lees de discussies in het discussieforum er nog eens op na en laten we deze TW globale discussie dan ook voeren waar dat deze discussie hoort: Algemene discussie.

Mocht iemand zich door deze post beledigt voelen staat het je vrij me daarover te pm'en.
Wellicht zijn er 2 - 3 spelers die hier actief in mee discussiëren, maar als het nu teveel moeite is om inhoudelijk op de discussie in te gaan omdat deze vaak terug naar voor komt ... kan ik even lekker bijdehand zijn, zou je dan niet heel misschien denken dat het een serieus probleem is en dit met de community zou moeten worden opgepakt? Overigens ben ik dit topic gestart in de juiste sectie, omdat ik deze discussie wou openen in deze wereld omdat het wederom ( zoals je zelf ook aangeeft ) weer ter spraken is gekomen.

Tevens vind ik dit een openlijke discussie omdat het de community aangaat die niet via PM zou moeten worden gevoerd.
 
Reactiescore
3.537
Als je goed kon lezen zei die 'Ik zou je dus zeggen lees de discussies in het discussieforum er nog eens op na en laten we deze TW globale discussie dan ook voeren waar dat deze discussie hoort: Algemene discussie.'
 
Reactiescore
166
Als je goed kon lezen zei die 'Ik zou je dus zeggen lees de discussies in het discussieforum er nog eens op na en laten we deze TW globale discussie dan ook voeren waar dat deze discussie hoort: Algemene discussie.'
Lekker bezig papegaai, stuur het vervolgens even in een spraak memo heb ik het ook op audio! Wel een beetje meedenken he .... jammer dit!
 
Reactiescore
2.489
Lekker bezig papegaai, stuur het vervolgens even in een spraak memo heb ik het ook op audio! Wel een beetje meedenken he .... jammer dit!

Ik wil niet bijdehand doen ofzo hoor, maar als je mijn post leest dan zie je staan dat ik deze discussie liever op het algemene discussie forum houd en er daar uitvoerig ingegaan is (en zal worden) over dit onderwerp.

Klopt dat er een mentaliteit is van spelers die dit een probleem vinden, dat zijn ook meestal de spelers die het luidste roepen. Net zoals overal in de wereld zullen de klagers altijd harder en luider roepen dan diegene die het er mee eens zijn. Zoals ik al zei kan je het dan oneens zijn met een gemaakte (en onomkeerbare beslissing) en hier blijven roepen maar daar kan ik dan helaas weinig aan veranderen.

Als ik met elke forumwind moet meedraaien en beloftes maken die ik niet kan waarmaken kan ik net zo goed de politiek in ;)

Ik bedoel dan een wereld zoals w50 geweest. gewoon terug zo'n wereld starten, dan zou ik met plezier beginnen, zoals veel andere spelers. :) Maar dan een tragere snelheid maybe.

Voorlopig staat dit niet op de planning helaas :(

Denk ik ook.
Ben nu zelf terug gestart na w3 en w29 en moet zeggen dat het spel veel van zijn pluimen verloren heeft. W29 was nog in orde, kleiner en korter als w3 dus op zich niet slecht. Maar nu met alle PP opties ben ik niet echt fan meer van dit alles.

Het spel is niet meer hetzelfde spel maar ik zal maar oud aan het worden zijn....

Dat klopt, ik ben zelf ook geen fan van alle functies maar voor tw valt het echt wel nog mee (in vergelijking met andere ontwikkelaars/games).
 
Reactiescore
3.537
Lekker bezig papegaai, stuur het vervolgens even in een spraak memo heb ik het ook op audio! Wel een beetje meedenken he .... jammer dit!

Ik kan er niet aan doen dat begrijpend lezen te moeilijk blijkt te zijn. Jij zegt dat je het jammer vind hij er enkel prive op wilt ingaan terwijl hij je letterlijk doorverwijst naar het gepaste topic daarvoor. Als iedereen zich 100x moet herhalen zodat mensen als jij eindelijk mee zijn gaat het nog een druk AF worden.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik kan er niet aan doen dat begrijpend lezen te moeilijk blijkt te zijn. Jij zegt dat je het jammer vind hij er enkel prive op wilt ingaan terwijl hij je letterlijk doorverwijst naar het gepaste topic daarvoor. Als iedereen zich 100x moet herhalen zodat mensen als jij eindelijk mee zijn gaat het nog een druk AF worden.

Wordt het misschien wel gezelliger en met name actiever ;)
 
Reactiescore
166
Ik wil niet bijdehand doen ofzo hoor, maar als je mijn post leest dan zie je staan dat ik deze discussie liever op het algemene discussie forum houd en er daar uitvoerig ingegaan is (en zal worden) over dit onderwerp.

Klopt dat er een mentaliteit is van spelers die dit een probleem vinden, dat zijn ook meestal de spelers die het luidste roepen. Net zoals overal in de wereld zullen de klagers altijd harder en luider roepen dan diegene die het er mee eens zijn. Zoals ik al zei kan je het dan oneens zijn met een gemaakte (en onomkeerbare beslissing) en hier blijven roepen maar daar kan ik dan helaas weinig aan veranderen.
ontwikkelaars/games).
Dat kan, maar waaruit concludeer je dat ik het niet lees? gaat mij er om dat dit een openlijke discussie blijft binnen deze wereld! was dan ook bedoeld voor spelers uit deze wereld juist omtrent de situatie van onder meer picachu. Zonder dat voorval was ik dit topic hier niet eens gestart. Ook als mensen het er niet mee eens zijn of op je teentjes zijn getrapt over iets wat jij post niet via pm maar via forum. Hebben andere ook input om het van een ander perspectief te zien zolang dit op gepaste wijze gebeurd natuurlijk!

Trouwens een goed politiek correct antwoord die je geeft, wellicht toch eens overwegen om die switch te maken... je staat in contact met inno, je hebt een stem ook namens de community. Wil ook niet pleiten om beslissingen terug te draaien, maar kan altijd geluisterd worden en ideeën delen.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan