PAST vs ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wellicht ben ik inderdaad niet betrouwbaar, ben ik niet geloofwaardig, maar toch is er een top 5 spelers dusdnaig bang voor mij dat hij op delete drukt :p
Verder heb ik inderdaad een veel te groot ego binnen dit spel, maar is dat verkeerd? Tot nu toe ben ik alleen nog tegen gesproken maar nog niemand heeft het gevecht van me gewonnen :)
En skills, wat weet jij er nou van? Heb je ooit tegen mij gevoichten? Ook niet! Dus ik denk dat je daar maar gewoon je mond over kan houden :p


Gefeliciteerd met je 'overwinning' op de persoon die jij altijd noob noemde^^
 

DeletedUser

Guest
Gefeliciteerd met je 'overwinning' op de persoon die jij altijd noob noemde^^

Wat is in godnaam de toevoeging van jou bericht aan dit topic?
Inderdaad, die is er niet ;)
En nog steeds noem ik de spelers die op Jeurus speelde 'noob' want ze kunnen echt NIETS, zeker die Joris die kon echt NIETS..
Heb ik dan ook niet het recht om iemand Noob te noemen?

Noob :rolleyes:
(Dit is dus naar jou, ...)
 

DeletedUser

Guest
Wat is in godnaam de toevoeging van jou bericht aan dit topic?
Inderdaad, die is er niet ;)
En nog steeds noem ik de spelers die op Jeurus speelde 'noob' want ze kunnen echt NIETS, zeker die Joris die kon echt NIETS..
Heb ik dan ook niet het recht om iemand Noob te noemen?

Noob :rolleyes:
(Dit is dus naar jou, ...)

Ons kindje is weer aan het huilen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Wat is in godnaam de toevoeging van jou bericht aan dit topic?
Inderdaad, die is er niet ;)
En nog steeds noem ik de spelers die op Jeurus speelde 'noob' want ze kunnen echt NIETS, zeker die Joris die kon echt NIETS..
Heb ik dan ook niet het recht om iemand Noob te noemen?

Noob :rolleyes:
(Dit is dus naar jou, ...)

Klagen over mijn post en er dan vervolgens over doorgaan, blijf zo doorgaan, misschien wil opus je dan wel hebben(A)
Zeiksnor

Maarja, duckje kan dit topic net zo goed sluiten aangezien PAST niets laat zien op het AF en de discussie wijkt weer eens af naar het standaard geklaag van bepaalde personen(hint)
 

DeletedUser

Guest
Wellicht ben ik inderdaad niet betrouwbaar, ben ik niet geloofwaardig, maar toch is er een top 5 spelers dusdnaig bang voor mij dat hij op delete drukt :p

Tjah, ik baal ervan als mensen waar ik plannen op heb op delete drukken, maar jij vind het cool.

Makkelijk dorpen overnemen kan iedereen toch?
 

DeletedUser

Guest
Tjah, ik baal ervan als mensen waar ik plannen op heb op delete drukken, maar jij vind het cool.

Makkelijk dorpen overnemen kan iedereen toch?

Denk je serieus dat ik het cool vind?
Zie je mij trouwens nog die barbaren dorpen overnemen?
Nee, ik wacht gewoon tot Jan1 ze overneemt en dan pak ik hem wel weer :)

Maar nu schijnt hij ook de handoek in de ring te gooien -_-'
 

DeletedUser

Guest
Handdoek? gaat moeilijk hea dona.
Maar toch wij als familie willen niet meer graag in w1 spelen, omdat het toch op zijn einde gaat lopen. Respect voor de spelers die zo goed presteren, maar dat deed ik ook en jan1 enzovoorts. Op een gegeven moment moet je weten wanneer te stoppen en dat punt is gister aangebroken. Hoop wel een keer met je samen te werken in de toekomst donatello.

mvg flopje
 

DeletedUser

Guest
Handdoek? gaat moeilijk hea dona.
Maar toch wij als familie willen niet meer graag in w1 spelen, omdat het toch op zijn einde gaat lopen. Respect voor de spelers die zo goed presteren, maar dat deed ik ook en jan1 enzovoorts. Op een gegeven moment moet je weten wanneer te stoppen en dat punt is gister aangebroken. Hoop wel een keer met je samen te werken in de toekomst donatello.

mvg flopje

Haha, goed presteren?
Laat me niet lachen.

Niet tegen tegenslagen kunnen en dan stoppen, mietjes.
 

DeletedUser

Guest
Handdoek? gaat moeilijk hea dona.
Maar toch wij als familie willen niet meer graag in w1 spelen, omdat het toch op zijn einde gaat lopen. Respect voor de spelers die zo goed presteren, maar dat deed ik ook en jan1 enzovoorts. Op een gegeven moment moet je weten wanneer te stoppen en dat punt is gister aangebroken. Hoop wel een keer met je samen te werken in de toekomst donatello.

mvg flopje

Ik zal niet met je samenwerken, ik werk alleen samen met spelers die mij kunnen evenaren, desnoods na een training (voor de mensen die weer gaan zeiken), of mensen die op het moment al beter zijn dan ik :)
Helaas zal jij in beide gevallen niet voldoen aan mijn persoonlijke eisen, helaas :p

Haha, goed presteren?
Laat me niet lachen.

Niet tegen tegenslagen kunnen en dan stoppen, mietjes.

Zo werkt het nu eenmaal in Phoenix, een tegenslag en meteen op Delete drukken :(
 

DeletedUser659

Guest
Ik zal niet met je samenwerken, ik werk alleen samen met spelers die mij kunnen evenaren, desnoods na een training (voor de mensen die weer gaan zeiken), of mensen die op het moment al beter zijn dan ik :)
Helaas zal jij in beide gevallen niet voldoen aan mijn persoonlijke eisen, helaas :p



Zo werkt het nu eenmaal in Phoenix, een tegenslag en meteen op Delete drukken :(

ik kan me herinneren dat dolus op acc delete wou drukken toen hij even onder aanval lag? en ik mocht leuk zijn vv weer nemen.

dunno...
 

DeletedUser

Guest
En raad eens in welke stam hij toen zat...?

En weer een voorbeeld van de Phoe mentaliteit, zie K76... Je zou er depressief van worden.

Edit: Idd, K76 :) Danke
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik kan me herinneren dat dolus op acc delete wou drukken toen hij even onder aanval lag? en ik mocht leuk zijn vv weer nemen.

dunno...

Dat was spel ;)
Mooi he hoe ik toen al jullie kon boycotten via een ander account :p
Jammer dat de weder helft niet mee wilde werken xD

De rest van het plannetje om jou te pakken hoor je nog wel xD

En raad eens in welke stam hij toen zat...?

En weer een voorbeeld van de Phoe mentaliteit, zie K74... Je zou er depressief van worden.

Je bedoeld K76?
 

DeletedUser

Guest
ik kan me herinneren dat dolus op acc delete wou drukken toen hij even onder aanval lag? en ik mocht leuk zijn vv weer nemen.

dunno...

He Daking, verstoor het feestje nou niet...
Nu zit Dolus in de stam met de mensen die hem adelden, zal vast gezellig zijn :D


Dat was spel ;)
Mooi he hoe ik toen al jullie kon boycotten via een ander account :p
Jammer dat de weder helft niet mee wilde werken xD

De rest van het plannetje om jou te pakken hoor je nog wel xD

Ach jochie zwets toch eens niet zo, toen was je daar nog helemaal niet mee bezig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12258

Guest
Ik moet zeggen deze discussies beginnen steeds meer op iets te slaan dat 'nergens' heet, en ik hoop dat mensen zelf realiseren wat er echt allemaal gaande was, ipv elkaar dingen wijsmaken en stoer doen :)
 

DeletedUser

Guest
He Daking, verstoor het feestje nou niet...
Nu zit Dolus in de stam met de mensen die hem adelden, zal vast gezellig zijn :D

Ach jochie zwets toch eens niet zo, toen was je daar nog helemaal niet mee bezig.

Wat weet jij er nou van? :confused:
Mijn plannen zijn inderdaad wat gewijzigd maar ik had ze wel :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan