PAST vs ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
:eek: Nu ben ik helemaal overtuigd, ik neem aan dat PAST goeie spelers bezit en dat TEVA nu bijna voorstaat wil dan volgens mij wel iets zeggen over het oh zo lage niveau van TEVA...

Nou ja als je kijkt naar stats alleen is TEVA idd niet zo noob.

Maar als je kijkt naar de activiteit van het account waar ze alle dorpen van hebben, dan is TEVA zoiezo niet in niveau gestegen en blijven ze noob zoals de meesten zeggen.
Het hangt er eigenlijk maar net vanaf wie de VV heeft.

Maar ja grote mond van sommige stamleden op het AF over TEVA en andere stammen vind ik nog steeds beetje jammer maar is niet anders, maar idd dan komt hoog moed voor de val ;)
 

DeletedUser

Guest
tjah jullie zijn verantwoordelijk om die accounts actief te houden, dus jullie moeten het probleem bij jullie zelf zoeken niet bij een laag niveau van TEVA.
 

DeletedUser

Guest
Het komt er dus wel op neer dat er mensen in TEVA zijn die dus minder noob zijn dan mensen in Past

Ik denk wel dat TEVA meer moeite neemt voor hun VVs die al maandje op inactief staan ;).

Het houd meer in dat zei een account pakken wat op VV staat voor anderhalve maand lang ongeveer.

Kwa ervaring betwijfel ik dat er ook maar 1 TEVA lid tussen zit die het op PAST niveau haalt.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk wel dat TEVA meer moeite neemt voor hun VVs die al maandje op inactief staan ;).

Het houd meer in dat zei een account pakken wat op VV staat voor anderhalve maand lang ongeveer.

Kwa ervaring betwijfel ik dat er ook maar 1 TEVA lid tussen zit die het op PAST niveau haalt.

Wie van het huidige Past zijn er nu nog zo bijzonder?
Volgens mij alleen maar Jimmy, want die is no-lifer en zit 24/7 achter zijn PC xD
Jorrit heeft het druk, Dennis heeft het druk, Matthias vraagt andere om het offensief te doen, Rommy doet niet mee aan de communicatie, Nick is afwezig, Joeri voert niets uit, Monique zeurt alleen maar voert ook niet veel uit, Wesley is echt al helemaal slecht, en jij speelt eigenlijk niet want je leidt alleen maar :p

Nou, er zitten echt nog topspelers tussen, ik denk dat ik bij Teva er zo al 5 kan opnoemen die op dit moment beter, actiever en aggressiever TW spelen dat het zooitje waar jij nu mee rond loopt..
Godsamme wat ben ik blij dat ik daar weg ben, wat een meuk..
 

DeletedUser

Guest
Dat zeg je nu alleen maar omdat je eruit bent beste Bart ;)
Jimmy is nu een stuk rustiger, het no life PAST van vroeger is idd een beetje weg.
De mensen die nu nog in de stam zitten doen meer dan jij denkt Bartje ;)
En Rommy doet wel mee aan communicatie alleen dan niet op MSN, maar gewoon via IMG ;)

Maar goed ik ga jouw leden niet lopen bashe, dat doet daking wel weer als hij terug is op het forum.
Wat jouw leden zijn lang zo perfect niet als je zelf beweert dat ze zijn.
 
Reactiescore
661
Je hebt gelijk. Wij zijn net als de anderen gewoon mensen. De ene weet gewoon beter dan de andere wanneer op <ok> te drukken. sommige spelen zelfs een beetje vals met één of ander super aangepast werktuig. Maar goed, daar wil ik hier niet direct iemand van beschuldigen hoor.

Conclusie: er zijn goede en er zijn betere!!
 

DeletedUser

Guest
Wie van het huidige Past zijn er nu nog zo bijzonder?
Volgens mij alleen maar Jimmy, want die is no-lifer en zit 24/7 achter zijn PC xD
Jorrit heeft het druk, Dennis heeft het druk, Matthias vraagt andere om het offensief te doen, Rommy doet niet mee aan de communicatie, Nick is afwezig, Joeri voert niets uit, Monique zeurt alleen maar voert ook niet veel uit, Wesley is echt al helemaal slecht, en jij speelt eigenlijk niet want je leidt alleen maar :p

Nou, er zitten echt nog topspelers tussen, ik denk dat ik bij Teva er zo al 5 kan opnoemen die op dit moment beter, actiever en aggressiever TW spelen dat het zooitje waar jij nu mee rond loopt..
Godsamme wat ben ik blij dat ik daar weg ben, wat een meuk..

Grappig, eerst kom je iedereen tot vervelens toe vertellen dat sinds jij erin zit Past de beste stam is van w1, terwijl iedereen weet dat ze zonder jou ook prima presteerden.
Dan flik je weer een geintje, zoals voorspeld, en plots is Past niks meer?
Omdat jij en je slaven er weg zijn?

Je had je stam beter Lemmings kunnen noemen.

En nu raap je zelf weer een zootje accounts bij elkaar en noemt het een stam.
Zonde voor die paar mensen in Alias die wel sporen, dat ze achter jou aanlopen.

Ow en stop eens met die RL namen.
Het is nog steeds internet, en niet toegestaan op dit forum.
 

DeletedUser

Guest
Grappig, eerst kom je iedereen tot vervelens toe vertellen dat sinds jij erin zit Past de beste stam is van w1, terwijl iedereen weet dat ze zonder jou ook prima presteerden.
Dan flik je weer een geintje, zoals voorspeld, en plots is Past niks meer?
Omdat jij en je slaven er weg zijn?

Je had je stam beter Lemmings kunnen noemen.

En nu raap je zelf weer een zootje accounts bij elkaar en noemt het een stam.
Zonde voor die paar mensen in Alias die wel sporen, dat ze achter jou aanlopen.

Ow en stop eens met die RL namen.
Het is nog steeds internet, en niet toegestaan op dit forum.

In werkelijkheid loopt Donatello achter mij aan.:D
Verder is Past gewoon nogsteeds een topstam met topspelers, de stats zijn wat vertekend door de privereden van Flying maar verder is het gewoon een topstam;)
 

DeletedUser

Guest
Grappig, eerst kom je iedereen tot vervelens toe vertellen dat sinds jij erin zit Past de beste stam is van w1, terwijl iedereen weet dat ze zonder jou ook prima presteerden.
Dan flik je weer een geintje, zoals voorspeld, en plots is Past niks meer?
Omdat jij en je slaven er weg zijn?

Je had je stam beter Lemmings kunnen noemen.

En nu raap je zelf weer een zootje accounts bij elkaar en noemt het een stam.
Zonde voor die paar mensen in Alias die wel sporen, dat ze achter jou aanlopen.

Ow en stop eens met die RL namen.
Het is nog steeds internet, en niet toegestaan op dit forum.

Je hebt volkomen gelijk, mijn excuses daarvoor, ook jegens Past ;)

Over die namen, als ik de spelersnamen zou gebruiken dan zou iedereen weten hoe de situatie is waarin zij verkeren, dus in dit geval heb ik bewust gekozen om de RL namen te plaatsen ;)
Ik wil ze best voor je censureren als je dat graag wilt, maar in dit geval denk ik dat nog steeds niemand weet wie wie is, enkel Wesley, maarjah, dat is ook zijn spelers naam xD

In werkelijkheid loopt Donatello achter mij aan.:D
Verder is Past gewoon nogsteeds een topstam met topspelers, de stats zijn wat vertekend door de privereden van Flying maar verder is het gewoon een topstam;)

Inderdaad, Dolus is het brein achter de plannen die ik uitvoer ;)
Eigenlijk zou je Dolus dus moeten afkraken om wat er allemaal is gebeurd :p

Nee, Dolus en ik zijn goede maatjes en we lopen inderdaad achter elkaar aan, is dat erg?
Ik vind dat niet erg, ik vind dat, misschien beetje raar in deze context, collegiaal :p
En de rest die mij volgt, die grenst of aan mij, of aan Dolus, en dan is het toch ook niet heel raar?
Adelien en ik werken al ruim ander half jaar samen, ShootShoot heb ik getrained en werk ik graag samen mee, zouden ze me niet volgen, dan weten ze wat er gaat gebeuren :)
En gelukkig ben ik toch een redelijke speler die zijn woorden om kan zetten in daden :p
 
Reactiescore
151
En gelukkig ben ik toch een redelijke speler die zijn woorden om kan zetten in daden :p

Yeah right, vandaar dat je al zo vaak hebt gezegd dat deze stam het gaat maken, en dat je dat keer op keer niet hebt kunnen waarmaken, en dat elke keer je vorige stam opeens een grote zak hooi is als je weg bent.

Van jou zie ik alleen heel veel ego, geen skills en een volledig gebrek aan betrouwbaarheid en geloofwaardigheid.
 

DeletedUser

Guest
Yeah right, vandaar dat je al zo vaak hebt gezegd dat deze stam het gaat maken, en dat je dat keer op keer niet hebt kunnen waarmaken, en dat elke keer je vorige stam opeens een grote zak hooi is als je weg bent.

Van jou zie ik alleen heel veel ego, geen skills en een volledig gebrek aan betrouwbaarheid en geloofwaardigheid.

Wellicht ben ik inderdaad niet betrouwbaar, ben ik niet geloofwaardig, maar toch is er een top 5 spelers dusdnaig bang voor mij dat hij op delete drukt :p
Verder heb ik inderdaad een veel te groot ego binnen dit spel, maar is dat verkeerd? Tot nu toe ben ik alleen nog tegen gesproken maar nog niemand heeft het gevecht van me gewonnen :)
En skills, wat weet jij er nou van? Heb je ooit tegen mij gevoichten? Ook niet! Dus ik denk dat je daar maar gewoon je mond over kan houden :p
 
Reactiescore
151
En skills, wat weet jij er nou van? Heb je ooit tegen mij gevoichten? Ook niet! Dus ik denk dat je daar maar gewoon je mond over kan houden :p

Dat je al een stuk of 8x (als het er niet meer zijn) gefaald bent in een stam zegt ik al genoeg, hoef ik echt niet meer informatie over te hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dat je al een stuk of 8x (als het er niet meer zijn) gefaald bent in een stam zegt ik al genoeg, hoef ik echt niet meer informatie over te hebben.

Dus jij koppelt het falen van mij in een stam, een aan communicatieve en sociale vaardigheden gekoppelde manier van spelen, aan de spel skills die gebruikt worden met aanvallen en verdedigen van dorpen?

Lekker logisch :rolleyes:
 
Reactiescore
151
Dus jij koppelt het falen van mij in een stam, een aan communicatieve en sociale vaardigheden gekoppelde manier van spelen, aan de spel skills die gebruikt worden met aanvallen en verdedigen van dorpen?

Lekker logisch :rolleyes:

Beste jongen, jij weet niet eens wat vaardigheden zijn op tw.

Kijk jij maar lekker alleen naar aanvallen en verdedigen, ik kijk daarin veel verder.
Het wel of niet werken in een stam, communicatieve, diplomatische en sociale kwaliteiten zie ik ook als vaardigheden op tw.

Of kijk jij als iemand in je stam wilt alleen maar naar of ie kan aanvallen en verdedigen? Denk niet dat je daar een goede stam aan overhoudt.

Tw is helaas net iets ingewikkelder dan kunnen timen, dat kun jij misschien wel goed, maar je faalt in de rest. Als ik die 2 dingen afweeg: Goed kunnen aanvallen/verdedigen (ik weet niet eens zeker of je dat kunt, maar ik geef je het voordeel van de twijfel) en daarnaast faal je hier sociaal, ben je niet te vertrouwen en ben je totaal niet geloofwaardig met alle praatjes die je niet waarmaakt, dan concludeer ik dat jij een slechte speler bent.

Zat inderdaad een hoop logica achter.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Je hebt volkomen gelijk daarin ;)
Als ik mensen recruteer, waar ik overigens meegestopt ben, dan kijk ik inderdaad niet altijd direct naar de skills op het gebied van aanvallen en verdedigen, ik kijk ook naar ligging :p
En misschien ben ik ook wel heel slecht in het communiceren via een beeldscherm en een toetsenbord, ik weet dat dit een grote grap is eigenlijk en ik dit enkel speel om dingen uit het echte leven te vergeten :)

Ik denk dat Alias., leuk ben ik he, dit keer een redelijke kans heeft op slagen, de vorige Alias. is overigens ook niet gefaald. Dit dankzij mijn ervaring op het gebied van het spel (Aanvallen en verdedigen) en Dolus met zijn communcatieve vaardigheden :)
Daarbij heeft iedereen in onze stam alle rechten en is er geen leider, Dolus en ik zijn wel aanspreekpunt, maar geen echte leiders, we willen democratie in de stam, en dat kan op deze manier.
Misschien werkt het niet voor lang, misschien werkt het wel helemaal niet, maar het is het proberen waard ;)

En nu aub weer ontopic :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan