PAST vs ...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Klopt ik ben jullie ook dankbaar voor het vv'en maar dat heb ik al meerdere malen gezegt en dat zal ik ook nooit gaan ontkennen.

Moeten jullie ook niet stoer komen doen dat het allemaal bij het mooie plan hoorde.
 

DeletedUser

Guest
Laten we het zo stellen dat ik een plan had ;)
En dat was door een stam iemand van Past aan te laten vallen, hierdoor zou Jimmy 2 accounts moeten draaien, want hij, of ik, zou de VV krijgen :p
Een 2e partij zou dan flinke aanvallen sturen op Jimmy :p
Maar die 2e partij wilde helaas niet meedoen, dusjah, iets misgelopen..

En door Dolus te laten zeggen dat als hij niet geholpen werd, op Delete zou drukken, was de drang van Jimmy om de VV te doen groter :)
Dus de kans van slagen was groter, maar helaas, de 2e partij wilde niet meer :p

Nu weet iedereen het plannetje :p
 

DeletedUser659

Guest
Laten we het zo stellen dat ik een plan had ;)
En dat was door een stam iemand van Past aan te laten vallen, hierdoor zou Jimmy 2 accounts moeten draaien, want hij, of ik, zou de VV krijgen :p
Een 2e partij zou dan flinke aanvallen sturen op Jimmy :p
Maar die 2e partij wilde helaas niet meedoen, dusjah, iets misgelopen..

En door Dolus te laten zeggen dat als hij niet geholpen werd, op Delete zou drukken, was de drang van Jimmy om de VV te doen groter :)
Dus de kans van slagen was groter, maar helaas, de 2e partij wilde niet meer :p

Nu weet iedereen het plannetje :p

zeg dunno, als ik zelf zou aangevallen zou worden, dan zou ik die dolus vv gewoon bij jou proppe en de aanvallers slachten:) en wie moest me aanvallen? teva? lol... of was het watcher21? ^^
 

DeletedUser

Guest
zeg dunno, als ik zelf zou aangevallen zou worden, dan zou ik die dolus vv gewoon bij jou proppe en de aanvallers slachten:) en wie moest me aanvallen? teva? lol... of was het watcher21? ^^

Doet dat er toe? Je zou het druk hebben ;)
En dus sneller aangepakt kunnen worden :p
Maargoed, plan is nooit doorgekomen, nu zijn er nieuwe plannen :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, goed presteren?
Laat me niet lachen.

Niet tegen tegenslagen kunnen en dan stoppen, mietjes.

haha daar weet jij niks van. Kan jij in mijn prive leven kijken. Je oordeelt wel snel maar vandaar heet je waarschijnlijk ook aMOKRO!
wijsheid
 

DeletedUser

Guest
Ik zal niet met je samenwerken, ik werk alleen samen met spelers die mij kunnen evenaren, desnoods na een training (voor de mensen die weer gaan zeiken), of mensen die op het moment al beter zijn dan ik :)
Helaas zal jij in beide gevallen niet voldoen aan mijn persoonlijke eisen, helaas :p



Zo werkt het nu eenmaal in Phoenix, een tegenslag en meteen op Delete drukken :(

zo jij hebt ook altijd praatjes, volgens mij heb ik nog nooit een aanval van je mogen ontvangen (op wat verkenning na), toen heb ik je bedankt voor de eer, maar verder zal je ook nooit komen. Jij bent naar mijn mening nog het meest triest van iedereen, door zulke wijze praat te hebben en geen zak te bereiken.
Phoenix is slecht en ik ben de beste hahaha. Daarom ging je leden van ons afpikken.
Ik heb jou geveegd en jij mij niet haha, ik stop omdat ik me kapot erger aan de langzame productie van edels, anders had ik troep zoals dat account van jou allang weggevaagd.
 

DeletedUser

Guest
Vertel eens, beste flopje die zijn (haar) beslissingen niet kan houden... Wat heb jij eigenlijk bereikt in het TW leven?
 

DeletedUser

Guest
weet je wat ik bereikt heb, een hoop missen in mijn real life. En verder wat wil je bereiken met dit spel? Die mensen spelen al 1,5 jaar langer dan ik, dus logisch dat ze groter en daardoor ook beter zijn. Maar goed ik speelde verder voor mijn oda die uiteindelijk toch nog redelijk te noemen is.
 

DeletedUser

Guest
Als je zelf ook niet veel bereikt hebt, behalve een inderdaad niet slechte ODA, waarom scheldt je Donatello dan uit? Die overigens 102-9 tegen ~Phoe heeft, en daarmee toch redelijk wat bereikt heeft? Hij heeft jou misschien niet aangevallen. Dus? Nevyn heeft jou ook niet aangevallen, en hij is ook geen slechte speler.
 

DeletedUser

Guest
ik noem hem triest niet slecht. Verder bereiken? je kan niks met dit spel bereiken alleen plezier hebben. Nev ligt niet bij me in de buurt en donatello wel met een aantal dorpen;) Nee sorry als ik de edels had, dan was hij al weg bij mij, vooral omdat hij de stack methode niet gebruikt.
 

DeletedUser

Guest
ik noem hem triest niet slecht. Verder bereiken? je kan niks met dit spel bereiken alleen plezier hebben. Nev ligt niet bij me in de buurt en donatello wel met een aantal dorpen;) Nee sorry als ik de edels had, dan was hij al weg bij mij, vooral omdat hij de stack methode niet gebruikt.

jij moet wel familie van een Phoe speler zijn.:eek:
 

DeletedUser

Guest
ik noem hem triest niet slecht. Verder bereiken? je kan niks met dit spel bereiken alleen plezier hebben. Nev ligt niet bij me in de buurt en donatello wel met een aantal dorpen;) Nee sorry als ik de edels had, dan was hij al weg bij mij, vooral omdat hij de stack methode niet gebruikt.

Juist omdat ik de stack methode niet gebruik kun je mij niet wegvagen :)
Blijf nog een weekje spelen anders en probeer het eens zou ik zeggen :p
Je legers leven nog (tenminste, de meeste) en je zal me toch niet over kunnen nemen :p
 
Reactiescore
2.490
Nu zijn we inmiddels drie pagina's verder en zijn de oorlogen van Past weer verdwenen tussen alle wereld 1 ego's.

Hier het wijselijk besluit om dit onderwerp te sluiten.

Slotje

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan