Page 3.5: De knap NAP

Reactiescore
1.278
Zucht... Ik vind het best wonderbaarlijk dat jij de conclusie kan trekken uit mijn reactie dat die negatief zou zijn. Dat ik het interessant vind dat mensen een nieuw AF-account aanmaken betekent het niet dat ik dat vervelend vind. Integendeel zelfs, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :D! Maar gezien je reactie en de toon daarvan vind ik eerder dat jij een achterlijke reactie hebt geplaatst. Echter zullen de meningen hierover wel verdeeld zijn. Misschien toch maar even rustig een rondje lopen, dan raak je misschien minder geïrriteerd! Wel 1,5 tot 2 meter afstand houden! Een fijne avond :)

Wel komisch inderdaad, omdat hij nu de enige is die hier op het af aan het "zeiken" is en werkelijk voor geen enkele reden.
 
Reactiescore
392
Zucht... Ik vind het best wonderbaarlijk dat jij de conclusie kan trekken uit mijn reactie dat die negatief zou zijn. Dat ik het interessant vind dat mensen een nieuw AF-account aanmaken betekent het niet dat ik dat vervelend vind. Integendeel zelfs, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch :D! Maar gezien je reactie en de toon daarvan vind ik eerder dat jij een achterlijke reactie hebt geplaatst. Echter zullen de meningen hierover wel verdeeld zijn. Misschien toch maar even rustig een rondje lopen, dan raak je misschien minder geïrriteerd! Wel 1,5 tot 2 meter afstand houden! Een fijne avond :)

Is ook zo, wordt niet vrolijk van dat hele thuis zitten. Rondje gerend en afgekoeld ;) Bij nader inzien valt het achterlijk-gehalte van je posts wel mee. Fijne avond nog!
 
Reactiescore
10
Kleine update.

Na het onderzoeken van de gesprekken en de situatie hebben we als KNAP beslist om geen verdere maatregelen te nemen i.v.m. It Wasn*t Me

- De invloed van de gesprekken met Brambonator op de situatie van It Wasn*t Me zijn minimaal.
- Er werd door beide spelers nooit een duidelijk afspraak gemaakt, alsook gecommuniceerd naar de verschillende stamleiding.

De stamleden hebben een nieuwe duidelijke briefing gekregen, alsook een aangepaste stam omschrijving waarin duidelijk staat dat NAP en BG enkel met de stamleiding kan onderhandeld worden. We leren bij en passen ons aan!

Ik wens iedereen het beste toe op W73 en in deze moeilijke corona tijden!

Willy
 
Reactiescore
1.454
Kleine update.

Na het onderzoeken van de gesprekken en de situatie hebben we als KNAP beslist om geen verdere maatregelen te nemen i.v.m. It Wasn*t Me

- De invloed van de gesprekken met Brambonator op de situatie van It Wasn*t Me zijn minimaal.
- Er werd door beide spelers nooit een duidelijk afspraak gemaakt, alsook gecommuniceerd naar de verschillende stamleiding.

De stamleden hebben een nieuwe duidelijke briefing gekregen, alsook een aangepaste stam omschrijving waarin duidelijk staat dat NAP en BG enkel met de stamleiding kan onderhandeld worden. We leren bij en passen ons aan!

Ik wens iedereen het beste toe op W73 en in deze moeilijke corona tijden!

Willy

Dus met andere woorden, je zegt: It Wasn*t Me kan de pot op terwijl wij vuil gespeeld hebben en komen hem niet tegemoet terwijl dat wel het moreel correcte ding is om te doen?

Lekker laag...
 
Reactiescore
17
Zal nog even dit zeggen:
Ik plaatse het forum bericht vooral om het AF te laten weten hoe knap en elsa het hadden aangepakt. Ik verwacht dus totaal niets van hun, mijn “missie” was gewoon om jullie te laten weten hoe vuil zij het in mijn ogen hebben gespeeld. In verband met het vuil spelen gaat het mij vooral over het iemand uitnodigen in de stam en de ochtend erop beginnen edelen zonder zelf een duidelijke reactie. Het is een feit dat blijkbaar de communicatie bij hun niet goed zit en het is ook een feit dat ik meer duidelijkheid had moeten vragen rond de nap enzv... Ik ben al blij dat de meeste mensen de situatie begrijpen en ook hun conclusies er uittrekken.
Mijn les heb ik alleszins geleerd.

Veel succes nog iedereen!
Grtn,
It wasn*t me
Mathias
 
Reactiescore
1.868
Kleine update.

Na het onderzoeken van de gesprekken en de situatie hebben we als KNAP beslist om geen verdere maatregelen te nemen i.v.m. It Wasn*t Me

- De invloed van de gesprekken met Brambonator op de situatie van It Wasn*t Me zijn minimaal.
- Er werd door beide spelers nooit een duidelijk afspraak gemaakt, alsook gecommuniceerd naar de verschillende stamleiding.

De stamleden hebben een nieuwe duidelijke briefing gekregen, alsook een aangepaste stam omschrijving waarin duidelijk staat dat NAP en BG enkel met de stamleiding kan onderhandeld worden. We leren bij en passen ons aan!

Ik wens iedereen het beste toe op W73 en in deze moeilijke corona tijden!

Willy
Ik snap dat er van beide kanten nalatigheid is geweest in de communicatie, maar zoals @Serenity hierboven al aangaf is het minste wat je kan doen een tijdelijke NAP geven. Niemand vraagt je om het dorp terug te geven en op deze manier kan het simpel worden opgelost. Jullie verliezen niks, It Wasnt Me heeft tijd om er toch nog iets van te maken.

Zal nog even dit zeggen:
Ik plaatse het forum bericht vooral om het AF te laten weten hoe knap en elsa het hadden aangepakt. Ik verwacht dus totaal niets van hun, mijn “missie” was gewoon om jullie te laten weten hoe vuil zij het in mijn ogen hebben gespeeld. In verband met het vuil spelen gaat het mij vooral over het iemand uitnodigen in de stam en de ochtend erop beginnen edelen zonder zelf een duidelijke reactie. Het is een feit dat blijkbaar de communicatie bij hun niet goed zit en het is ook een feit dat ik meer duidelijkheid had moeten vragen rond de nap enzv... Ik ben al blij dat de meeste mensen de situatie begrijpen en ook hun conclusies er uittrekken.
Mijn les heb ik alleszins geleerd.

Veel succes nog iedereen!
Grtn,
It wasn*t me
Mathias
Het lijkt erop dat je er de brui aan geeft en dat zou zonde zijn want spelers als jij zie ik graag blijven spelen op deze wereld. Je hebt nog twee dorpen toch? Log tenminste nog even één keer en bekijk je PM-inbox svp.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
735
Een nap is inderdaad het minste wat je kan doen. Het zal niet meer gebeuren is natuurlijk een erg simpele uitweg welke niet in de buurt komt van een redelijke tegemoetkoming.
 

DeletedUser77632

Guest
Kleine update.

Na het onderzoeken van de gesprekken en de situatie hebben we als KNAP beslist om geen verdere maatregelen te nemen i.v.m. It Wasn*t Me

- De invloed van de gesprekken met Brambonator op de situatie van It Wasn*t Me zijn minimaal.
- Er werd door beide spelers nooit een duidelijk afspraak gemaakt, alsook gecommuniceerd naar de verschillende stamleiding.

De stamleden hebben een nieuwe duidelijke briefing gekregen, alsook een aangepaste stam omschrijving waarin duidelijk staat dat NAP en BG enkel met de stamleiding kan onderhandeld worden. We leren bij en passen ons aan!

Ik wens iedereen het beste toe op W73 en in deze moeilijke corona tijden!

Willy

Willy, allereerst bedankt voor het aanmaken van een AF account om het een en ander op te helderen hier. Wordt gewaardeerd!

Graag zou ik even resumeren.

  • It Wasn*t Me heeft een NAP met Brambonator deze NAP wordt geschonden aangezien hij gescout is door Brambonator. (ik denk zelfs dat Brambonator bedoelt heeft om een NAP voor de stam af te spreken maar dat hij een typfout maakte en stal typte, maargoed dat is niet bewezen)​
  • Brambonator spreekt voor zijn beurt mbt een invite voor zijn stam.​
  • De stam zit vol dus wordt It Wasn*t Me geinvite door jullie BG de stam, ELSA.​
  • ELSA zegt sorry voor het ongemak, terwijl It Wasn*t Me best zou willen joinen, men zat nog in de overleg fase, en begint met edelen.​
Het gedeelte dat ELSA It Wasn*t Me edelt, kunnen jullie naar alle redelijkheid niks aan doen. Wel hebben jullie interne zaken niet op orde gehad en heeft Brambonator al deze fuzz veroorzaakt en heeft deze bal doen rollen.

Dit heeft zo te zien geen consequenties voor hem anders dan dat hij een duidelijke "briefing" heeft gehad. Het is niet in jullie opgekomen om een NAP aan te bieden, wellicht wat anders? It Wasn*t Me heeft niet zelf gesolliciteerd en is nota bene door jullie benaderd, daarna door ELSA. Toen werd hij edelvoer.

Het is jullie keuze hoe je hier mee omgaat. Maar dit komt voor mij over als foutje bedankt en de enige verliezer die hier is, dat is It Wasn*t Me. Los van het reputatie verlies van jullie dan he.

Ik zou het zonde vinden om op deze manier spelers te verliezen op de wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Als jullie het echt netjes willen aanpakken zorgen jullie dat het dorp ook nog terug komt, maar een NAP is echt oprecht het allerminste wat jullie kunnen doen. Eigenlijk vind ik jullie al een stel kakkerlakken als jullie alleen een NAP aanbieden, want ondanks dat het voornamelijk is ontstaan door miscommunicatie, is het niks anders dan een naaistreek.
 
Reactiescore
1.454
Ahhh speelde je 69 op a lesson in pp abusing? Want dan ken ik je :p

Jup, heb daarop geppfarmed. Wou serieus maar toen kreeg ik aanbod van Fuifje waar ik nooit wat heb gedaan XD
 
Reactiescore
1.868
Ik heb na de gebeurtenis van gisteren contact opgenomen met It Wasnt Me om hem te helpen met het fixen van z'n account en een eventuele NAP te regelen met de stam in kwestie: ELSA. Ik heb hen verteld wat mijn kijk op de zaak is en ze een voorstel gedaan waar ze als volgt op hebben gereageerd:

(Met toestemming van het betreffende account)

1f406ea52b96d52200155badcd10b1d4.png


Uiteindelijk heeft It Wasnt Me toch besloten om verder te gaan spelen in de rim en deze NAP zal verder dus niet aan de orde zijn. Ik vind echter dat we hier op het AF niet alleen maar de kansen moeten aangrijpen om elkaar te bashen, maar ook positieve zaken mogen benoemd worden. En in dit geval wil ik even laten zien hoe ELSA zichzelf heeft opgesteld. Dikke complimenten naar hen toe, als nog op zeer nette wijze geprobeerd om de situatie op te lossen. Getuigd van klasse. Veel succes gewenst deze wereld!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77632

Guest
Zeker netjes vanuit ELSA en buildawall! Een oplossing die fair is en recht doet aan het geen gebeurt is. @Dream Team. bedankt voor je inspanning om deze wereld fairplay te bevorderen!
 
Bovenaan