Page 1: kata's

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Het enige wat ik je geprobeerd heb duidelijk te maken is dat andere mensen zwart maken omdat jij begon met katapulteren, op een classic, geen goed idee is. Maar ik heb het zogenaamd veel groter gemaakt dan dat het is, een heel eigen topic, 2 a4tjes aan vrij inhoudsloze text. Tja, sorry wie heeft het ook alweer groter gemaakt dan dat het is?

Weet niet of je het überhaupt doorhebt, maar ik heb dit topic niet zelf aangemaakt. Dat heeft een mod gedaan. En blijkbaar is die tekst toch niet zo inhoudsloos als je denkt want ook jij praat er na 48u nog steeds over.

Maar wat is de link nu tussen dan een zogenaamde wrok van mij (jou woorden) van 5 a 6 jaar geleden over jou/de stam waarin jij zat? Die link mis ik nog steeds.

Omdat je wat geïrriteerd overkomt terwijl jij in dit verhaal niet eens de gebeten hond bent.
 
Reactiescore
1.094
Weet niet of je het überhaupt doorhebt, maar ik heb dit topic niet zelf aangemaakt. Dat heeft een mod gedaan. En blijkbaar is die tekst toch niet zo inhoudsloos als je denkt want ook jij praat er na 48u nog steeds over.

Goed dat zal dan. Maar 2 a4tjes waren alsnog een veel te grote toewijding, en in ieder geval heb ik het zeker niet opgeblazen.
En ja de tekst was zeker inhoudsloos, de discussie ging vanaf pagina 1 al niet meer om de inhoud maar over de houding.

Omdat je wat geïrriteerd overkomt terwijl jij in dit verhaal niet eens de gebeten hond bent

Mis nog steeds waarom ik dan een zgn. wrok van vroeger zou koesteren.
Irriteerde me aan jou gezeur over kata's terwijl je zelf begon, that's all.
 

Deleted User - 487730225

Guest
Zo, zal ik er toch ook nog even wat woorden aan vuilmaken. Ik heb onderhand wel door hoe het hier gaat op het forum, maar dat maakt niet uit, ik blijf netjes.

Beetje jammer dat ik alles nu pas lees en het eerste deel van het forum mis, daarintegen kan ik nog genoeg vertellen.

Misschien hebben de mensen het al geraden, maar ik ben de befaamde stamgenoot van Pedik en ik ben inderdaad de eerste die Kata's heeft gegooid. Waarom? Heel simpel: Ik word aangevallen door iemand waarvan ik nog geen 4% van het puntenaantal bezit. Komt een ET bij kijken die wordt geblocked met behulp van OS van Pedik. Daar begint het eerste probleem al, het is blijkbaar oneerlijk dat Pedik mij ondersteund waardoor de ET doodloopt. Volgens mij is dat onderdeel van het spel, maarja, voor sommige niet.

Als reactie op die aanval besluit ik een counteraanval te sturen op die persoon met daarin een paar prachtig mooie kata's. Had verwacht dat alles dood zou lopen, want tja die speler was ongeveer 25x groter dan mij, dus zou het beter op orde moeten hebben. Helaas voor die speler breekt mijn aanvalletje door en slopen mijn kata's zijn Smederij. Hierop krijg ik een in-game bericht met als titel "kata's" en als tekst in het bericht "Echt...". Op dit bericht reageer ik in een hele nette manier over ons puntenverschil.
Helaas heeft deze speler wat moeite met het netjes formuleren van de berichten, dus moet er wat over-en-weer worden gestuurd.

Ik leg aan deze speler uit waarom ik Kata's leuke eenheden vind en dat ze gewoon onderdeel van de game zijn (net zoals een AWP in CSGO). Helaas vind deze speler het nodig om mij en mijn stamgenoot een beetje uit te schelden, terwijl ik altijd heel formeel heb gecommuniceerd.

Ik stel een nette vraag, waarop geen antwoord wordt gegeven, terwijl het bericht wel degelijk gelezen wordt. Als ik om een reactie vraag waarom ik geen antwoord krijg op mijn zeer nette vraag, daarbij wijs op het feit dat een vraag lezen maar niet beantwoorden onbeleeft is, word ik aangewezen als de onbeleefde persoon en word weer uitgescholden en daarna op een zeer kinderachtige wijze geblokkeerd, voordat ik mijn ongenoegen van deze scheldpartijen kan uitten naar de persoon.

Dan maar communiceren via dorpsnamen en wederom uitgemaakt worden als de "bad-guy". Heel erg jammer, maarja, sommige mensen hebben wat moeite met het verschil tussen een leuke game en een grote zoutstrooier.

Mijn zegje gedaan, weet al precies welke reacties en met welke woorden gaan komen. Maar ik vraag jullie, probeer het eens op een nette manier te formuleren, dat brengt de boodschap soms nog beter over.

Admin-Im-Back
 

Deleted User - 487694086

Guest
Zo, zal ik er toch ook nog even wat woorden aan vuilmaken. Ik heb onderhand wel door hoe het hier gaat op het forum, maar dat maakt niet uit, ik blijf netjes.

Beetje jammer dat ik alles nu pas lees en het eerste deel van het forum mis, daarintegen kan ik nog genoeg vertellen.

Misschien hebben de mensen het al geraden, maar ik ben de befaamde stamgenoot van Pedik en ik ben inderdaad de eerste die Kata's heeft gegooid. Waarom? Heel simpel: Ik word aangevallen door iemand waarvan ik nog geen 4% van het puntenaantal bezit. Komt een ET bij kijken die wordt geblocked met behulp van OS van Pedik. Daar begint het eerste probleem al, het is blijkbaar oneerlijk dat Pedik mij ondersteund waardoor de ET doodloopt. Volgens mij is dat onderdeel van het spel, maarja, voor sommige niet.

Als reactie op die aanval besluit ik een counteraanval te sturen op die persoon met daarin een paar prachtig mooie kata's. Had verwacht dat alles dood zou lopen, want tja die speler was ongeveer 25x groter dan mij, dus zou het beter op orde moeten hebben. Helaas voor die speler breekt mijn aanvalletje door en slopen mijn kata's zijn Smederij. Hierop krijg ik een in-game bericht met als titel "kata's" en als tekst in het bericht "Echt...". Op dit bericht reageer ik in een hele nette manier over ons puntenverschil.
Helaas heeft deze speler wat moeite met het netjes formuleren van de berichten, dus moet er wat over-en-weer worden gestuurd.

Ik leg aan deze speler uit waarom ik Kata's leuke eenheden vind en dat ze gewoon onderdeel van de game zijn (net zoals een AWP in CSGO). Helaas vind deze speler het nodig om mij en mijn stamgenoot een beetje uit te schelden, terwijl ik altijd heel formeel heb gecommuniceerd.

Ik stel een nette vraag, waarop geen antwoord wordt gegeven, terwijl het bericht wel degelijk gelezen wordt. Als ik om een reactie vraag waarom ik geen antwoord krijg op mijn zeer nette vraag, daarbij wijs op het feit dat een vraag lezen maar niet beantwoorden onbeleeft is, word ik aangewezen als de onbeleefde persoon en word weer uitgescholden en daarna op een zeer kinderachtige wijze geblokkeerd, voordat ik mijn ongenoegen van deze scheldpartijen kan uitten naar de persoon.

Dan maar communiceren via dorpsnamen en wederom uitgemaakt worden als de "bad-guy". Heel erg jammer, maarja, sommige mensen hebben wat moeite met het verschil tussen een leuke game en een grote zoutstrooier.

Mijn zegje gedaan, weet al precies welke reacties en met welke woorden gaan komen. Maar ik vraag jullie, probeer het eens op een nette manier te formuleren, dat brengt de boodschap soms nog beter over.

Admin-Im-Back
Nergens gezegd dat Pedik je niet mocht ondersteunen en ik heb ook geen trein op je gegooid, dus begint al fout. Je enige vraag die je hebt gesteld is 'Krijgt Pedik of ik de fake vanuit 015' toen ik 2 aanvallen vanuit 1 dorp stuurde. Heb je geprobeerd uit te leggen wat er fout is aan kata's maar je kwam alleen met bijdehante antwoorden en je wil sowieso niet luisteren naar waarom kata's niet mogen. Andere gasten in de buurt zeiden er ook al wat van, je sloopt gewoon random de smids en boers van iedereen en denkt dat je er zomaar mee wegkomt. Nou nee dus. Ik heb je echt nergens uitgescholden, heb je geblokkeerd door de enorme plank voor je kop. Hoe je er uberhaupt bij komt dat ik je heb uitgescholden is echt beyond me ook, er zijn 23 berichten geweest, kan je makkelijk zelf teruglezen.
 

Deleted User - 487730225

Guest
Ik citeer uit een ingame bericht richting Pedik:
"Smederij is beschadigd van level 20 naar level 13

En hem dan ook nog def sturen".

Trein klopt, ik had je even verward met een andere speler die eveneens verdrietig ging doen over doodgelopen troepjes, mijn fout.

"Waarom kata's niet mogen" Als kata's niet mogen, worden deze uit het spel verwijderd of uitgeschakeld op de desbetreffende wereld.

Noem het bijdehand, ik noem het textueel buiten spel zetten of met andere woorden: psychologisch oorlogvoeren.

"Andere gasten in de buurt zeiden er ook al wat van". Jij bent de eerste die van mijn kata's geproefd heeft, dus dat is niet waar. Eveneens ben jij ook de eerste en enige die klaagt over mijn kata gebruik. Ik heb 2 player-chats in-game. Jij en Pedik.

"Nergens uitgescholden" het woord "noob" is nog steeds een scheldwoord en kan in sommige games een ban tot gevolg hebben. "Jouw soort" duid ook op een negatieve uiting tegen mij, wat ook onder schelden valt.

"Plank voor je kop" dat taalgebruik had ik het dus over, wederom schelden.

Je zet jezelf helaas te makkelijk buiten spel, ook in de berichten was duidelijk te lezen dat jouw emoties te snel de overhand krijgen. Ik zou zeggen: Relax, it's just a fun little game.

-Admin-Im-Back
 

Deleted User - 487957763

Guest
Ik citeer uit een ingame bericht richting Pedik:
"Smederij is beschadigd van level 20 naar level 13

En hem dan ook nog def sturen".

Trein klopt, ik had je even verward met een andere speler die eveneens verdrietig ging doen over doodgelopen troepjes, mijn fout.

"Waarom kata's niet mogen" Als kata's niet mogen, worden deze uit het spel verwijderd of uitgeschakeld op de desbetreffende wereld.

Noem het bijdehand, ik noem het textueel buiten spel zetten of met andere woorden: psychologisch oorlogvoeren.

"Andere gasten in de buurt zeiden er ook al wat van". Jij bent de eerste die van mijn kata's geproefd heeft, dus dat is niet waar. Eveneens ben jij ook de eerste en enige die klaagt over mijn kata gebruik. Ik heb 2 player-chats in-game. Jij en Pedik.

"Nergens uitgescholden" het woord "noob" is nog steeds een scheldwoord en kan in sommige games een ban tot gevolg hebben. "Jouw soort" duid ook op een negatieve uiting tegen mij, wat ook onder schelden valt.

"Plank voor je kop" dat taalgebruik had ik het dus over, wederom schelden.

Je zet jezelf helaas te makkelijk buiten spel, ook in de berichten was duidelijk te lezen dat jouw emoties te snel de overhand krijgen. Ik zou zeggen: Relax, it's just a fun little game.

-Admin-Im-Back
Noob
 

Deleted User - 487694086

Guest
Met jou viel totaal niet te praten, vandaar dat ik vroeg aan pedik waarom hij een kata'er def stuurt, je doet alsof ik zei dat je überhaupt niks naar elkaar mag sturen. Kan me niet heugen dat ik in de pm naar jou het woord noob heb gebruikt maargoed, onterecht zou het niet zijn. Je weet best wat je bent en dat je alleen om wat mensen te kloten kata's stuurt, om er dan bijdehante opmerkingen achteraan te gooien.
Hoe kan je nu zeggen dat niemand klaagt als ik letterlijk pms krijg die klagen over je katagebruik, je hebt mijn ww toch niet ofwel?
Nuja ik zet mezelf makkelijk buitenspel, ik leef nog en zodra je binnen de 30:1 marge komt worden al je gebouwen naar 0 gezet, dunno wie er buitenspel staat dan.
 

Deleted User - 487730225

Guest
"Met jou viel totaal niet te praten" Ik kan me niet heugen dat ik ooit onredelijk heb geschreven en altijd netjes ben gebleven.

Uit de zin "En hem dan ook nog def sturen" haal ik dat jij niet vind dat Pedik mij def mag sturen, dat staat er namelijk wel.

Ik citeer, 3 maal: "Ah zo een noob" , "zo doen noobs het" , "was meer dat ik echt heel moe kan worden van katanoobs"

"Om wat mensen te kloten kata's stuurd" klopt, dat vind ik het leuke aan het spel. Grote spelers over de rooie krijgen als klein spelertje.

"Als ik PM's krijg" Als mensen een probleem hebben met mijn speelstijl, moeten ze dat bij ventileren, zoals jij hebt gedaan (het liefst wel iets netter) en niet zogenaam bij een andere speler. Dat maakt de zaak ook wat geloofwaardiger, want ik kan nu ook zeggen dat ik PM's heb gekregen van spelers, dat jij hun uitmaakt voor de meest vreselijke ziektes. Is het waar? Geen idee, jij hebt mijn WW niet.

"Zodra je binnen de 30:1 marge komt worden al je gebouwen naar 0 gezet" Je praat alsof ik iets te verliezen heb. Winnen of verliezen, het blijft een spel. Het is aan de andere kant wel een beetje zielig dat je moet wachten op een speler om binnen jouw aanvalsbereik te komen, om dan een 30x kleinere speler kapot te maken.

Ik kan wederom lezen dat je enorm gefrustreerd bent. Het is maar een spel, verliezen is niet erg.

-Admin-Im-Back
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Kata's een leuke eenheid? Je bent wel echt enorm dom als je katapulten gaat inzetten tegen iemand die 25x zoveel punten heeft en dan verwacht dat het je een strategisch voordeel gaat opleveren.
Je bent gewoon gerekt kneus.
 

Deleted User - 487730225

Guest
Zodra een tegenstander in een argument jou persoonlijk begint te beledigen in plaats jouw argumenten te beantwoorden met een juist geformuleerd tegenargument of goed antwoord, heb je het argument gewonnen.

Dus bij deze bedankt voor het bevestigen van mijn overwinning.

Fijne dag verder.

- Admin-Im-Back
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Kata's een leuke eenheid? Je bent wel echt enorm dom als je katapulten gaat inzetten tegen iemand die 25x zoveel punten heeft en dan verwacht dat het je een strategisch voordeel gaat opleveren.
Je bent gewoon gerekt kneus.

Niet om t eea, maar zo’n laatste zinnetje maakt je bericht zoveel zwakker. Onnodig, lijkt me.
 
Reactiescore
1.094
Er staat volgens mij een expliciete regel in de tw regels dat iemand uitmaken voor Noob is toegestaan.

Kom dan aub niet dom doen over uitschelden en beledigen . ...
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Reactiescore
534
Kata's een leuke eenheid? Je bent wel echt enorm dom als je katapulten gaat inzetten tegen iemand die 25x zoveel punten heeft en dan verwacht dat het je een strategisch voordeel gaat opleveren.
Je bent gewoon gerekt kneus.

Ben het bijna volledig met je eens, maar zinnen zoals deze laatste zijn nergens voor nodig. Hou gewoon voor je.
 

Deleted User - 487864783

Guest
Het woord noob gebruiken is absoluut geen schelden. Is niks ergs aan, zeker als het waar is.

@Admin-Im-Back Jij bent behoorlijk clueless lijkt me. Je hebt ook totaal niet gewonnen, want zoals je zegt moet je argumenten aanbrengen en die moeten standhouden in een discussie, wat dit al niet is. Dat heb jij niet gedaan, enkel zitten janken dat je wordt uitgescholden omdat men het woord noob gebruikt. Dat ben je ook gewoon, is te zien aan het feit dat je kata's gebruikt. Bijster slim ben je ook niet, anders gebruik je ze niet tegen iemand met een kwantitatieve en kwalitatieve overmacht.
 
Reactiescore
1.094
Miss op zn minst eerst de moeite nemen om er doorheen te lezen, is nl niet waar wat je zegt.

https://www.tribalwars.nl/page/rules

Ik meen me te herrineren dat die regel er eerst wel in stond, en echt jaren. Wellicht als iemand archives weet van de webpagina heeft kan mijn gelijk worden bewezen.


EDIT:

Voorbeelden:
  • Het is toegestaan een speler beginneling (noob) te noemen.

Glad to be of service!
 
Laatst bewerkt:

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Deleted User - 487730225

Guest
En Sabah Nur,

Volgens de regelgeving van 2020 is het niet toegestaan iemand in welke vorm dan ook te beledigen, niet zoals Sseg aangeeft met zijn regels van 2018 waar bepaalde woorden wel toegestaan zijn.

Ik ben zeker niet clueless en heb wel degelijk gewonnen op het morale vlak, zodra iemand zijn tegenstander begint te beledigen in plaats van te beargumenteren, dan heeft de beledigende persoon verloren. Standaard Debat regels.

Ik wil het niet janken noemen, wat trouwens weer een hoogwaardig woord is binnen een argument, ik kaart alleen aan dat in plaats van argumenteren men meteen begint te beledigen. In mijn ogen is dat toch wel een klein voorbeeld van het niveau van mijn tegenstanders.

De speler mag kwantitatief dan groter zijn, maar toch niet in staat om een cleartje van een speler van 6k te stoppen. Ik ga niet spreken over de kwaliteit van deze speler, dat zou namelijk een belediging zijn.

Het zou fijn zijn als men wat netter zou formuleren, dat leest en beargumenteerd makkelijker.

- Admin-Im-Back
 
Reactiescore
1.094
Als deze discussie in 2018 werd gevoerd had je volledig gelijk, maar de regels zijn blijkbaar veranderd sinds die tijd

Daarmee insinueer je dat er nu wel opgetreden wordt tegen 'noob'. Ik durf al mijn pp erop te wedden dat ze deze regel nog steeds in acht nemen.
Waarmee mijn punt nog steeds valid is.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Daarmee insinueer je dat er nu wel opgetreden wordt tegen 'noob'. Ik durf al mijn pp erop te wedden dat ze deze regel nog steeds in acht nemen.
Waarmee mijn punt nog steeds valid is.

Er wordt ook niet tegen opgetreden, maar jij zei dat het letterlijk in de regels stond en dat is op de dag van vandaag niet het geval. Dat was m’n punt.
 
Bovenaan