- Reactiescore
- 179
Jermeyy is inderdaad een goede speler wat ik van hem gezien heb. Ik snap de keuze ook niet van de SHIP leiding waarom ze hem niet uitgenodigd hebben, want elk dorpje wat ook maar van hem geedelt wordt probeert hij terug te pakken.
Hehe heb toch wel respect voor deze man vaak runnen spelers als ze al edels krijgen. Heb werkelijk ook nog niet/nauwelijks een vv aanvraag van hem zien voorbij komen, dus wijst er op dat hij alles alleen doet.Heb nog nooit iemand zo fanatiek zien snipen en recappen als hem. Hij ligt al zolang in gesloten en nog krijgen die noobs die mijn stammies zijn hem niet weg
Daar hebben we dan ook zo onze redenen voorIk heb ook al meerdere malen geopperd of we hem niet gewoon kunnen rekruteren, en opnieuw ergens anders front tegen ship te bieden. (zou die zelf waarschijnlijk nooit willen) Maar tot nu toe is binnen P. nog nooit naar me geluisterd, dus waarom zouden ze dat nu wel doen
hoezo is athenaes uit P.
Naast jou liggen stelde hij niet op prijs.Waarom is me gezellige buur op grijs
Enterbots kan gewoon hoor zolang ze er maar niet achter komenVan hetzelfde, let op de vingers want de vingers heb je nodig met enteren bij 1command, we willen natuurlijk geen enterbots