P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
179
Jermeyy is inderdaad een goede speler wat ik van hem gezien heb. Ik snap de keuze ook niet van de SHIP leiding waarom ze hem niet uitgenodigd hebben, want elk dorpje wat ook maar van hem geedelt wordt probeert hij terug te pakken.
 

DeletedUser79767

Guest
Heb nog nooit iemand zo fanatiek zien snipen en recappen als hem. Hij ligt al zolang in gesloten en nog krijgen die noobs die mijn stammies zijn hem niet weg :D
 
Reactiescore
179
Heb nog nooit iemand zo fanatiek zien snipen en recappen als hem. Hij ligt al zolang in gesloten en nog krijgen die noobs die mijn stammies zijn hem niet weg :D
Hehe heb toch wel respect voor deze man vaak runnen spelers als ze al edels krijgen. Heb werkelijk ook nog niet/nauwelijks een vv aanvraag van hem zien voorbij komen, dus wijst er op dat hij alles alleen doet.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79767

Guest
Ik heb ook al meerdere malen geopperd of we hem niet gewoon kunnen rekruteren, en opnieuw ergens anders front tegen ship te bieden. (zou die zelf waarschijnlijk nooit willen) Maar tot nu toe is binnen P. nog nooit naar me geluisterd, dus waarom zouden ze dat nu wel doen :p
 

DeletedUser71298

Guest
Ik heb ook al meerdere malen geopperd of we hem niet gewoon kunnen rekruteren, en opnieuw ergens anders front tegen ship te bieden. (zou die zelf waarschijnlijk nooit willen) Maar tot nu toe is binnen P. nog nooit naar me geluisterd, dus waarom zouden ze dat nu wel doen :p
Daar hebben we dan ook zo onze redenen voor
 
Reactiescore
142
Hij gaat voor ons spioneren bij Ship.
 

DeletedUser49571

Guest
Fijne feestdagen luitjes, mogen we allemaal meer botten en meer stabben in 2019! Blaas vooral je handen niet op want dan kan je niet meer op enter drukken

Groetjes aan jorrit bjorn steven rutger bjorn bas peter en de rest van de squad!
 

DeletedUser80232

Guest
Tja laten we het nieuwe jaar goed beginnen met stabben en met botten.
 
Bovenaan