P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
2.193
Ik zat 75% van de tijd nooit op een acc...
Of jij kent me beter dan ikzelf

Dat je reacties van overloper krijgt is niet heel gek, Ik ben 3 jaar terug van voetbalclub gewisseld en 6 maanden voor overloper homo of wat dan ook uitgemaakt als k bij mn broers ging kijken ahah, Hoort erbij. Zijn de keuzes die je zelf maakt.

En dan klagen wanneer ik begin over dat mijn overstap toen uit morele waarde was :D

@tears of a beauty. Is dit Alex of Willem?
 

DeletedUser78236

Guest
Dus omdat ik run voor aanvallen hoef je me niet serius te nemen? Die redenatie slaat natuurlijk al helemaal nergens op. Verder is de discussie die ik voer niet over wie beter is of iets dergelijks. Ik judge alleen de keuzes die mensen hebben gemaakt en dat hij/zij vervolgens mensen die praktisch hezelfde doen maar niet overlopen naar de vijand gaan judgen. Ja of ik dan run of niet veranderd daar weinig van.

Verder heeft mijn account afgelopen maanden vrijwel niet in vv gestaan. Dus geen idee waar jij jouw informatie vandaan haalt maar jullie spion levert erg slecht werk.
 

DeletedUser78605

Guest
Euhm dan is er eentje gestopt en pakt de andere dubbele identiteiten. Heb toch samen met hen op acc Skype groep gezeten. Willem is iig gewoon een kneus die alleen maar de makkelijke weg neemt, toedels.
Damn, shots fired :eek:
Maar ben alex :p
 

DeletedUser79767

Guest
En terecht wie wil deze wereld vol met noobs spelen? Ik ben nu al meerdere malen teruggevraagd, maar ik speel al een halfjaar niet meer hier en het bevalt mij prima. En deze wereld heeft inderdaad geen reputatie, maar daar zijn inderdaad Ship en P. zelf bij geweest.

Owhjaa Ship ook al speel ik niet meer ik kan jullie een lijstje geven om winsten te behalen ook al ben ik een tijdje weg ik weet wel dat ze noobs zijn.

- Deficere Ad Damnatio
Een noob met een iets te grote bek, maar hij runt al als Daantje zijn troepjes op zijn account gooit.
Garantie op succes dat weet ik wel zeker.
- Benny1984
Mocht allang niet meer bestaan, maar die dodged zijn troepen nog steeds niet. Die denkt dat het off gewoon kan blocken.
- Bossbassie
Als we het over een clown hebben dan is hij het wel. Hij is ook maar naar P. gestapt tjaa om toch maar bij de beste horen. Ook hier valt succes te halen binnen een week dat account weg.

Dit is de eerste stap van het vallen van P. :eek:

Laat ze maar komen, heb nieuw front en tot nu toe durft niemand me daar wat te maken.
Is da angst of inactiviteit? wie zal het zeggen. Tot nu toe heb alleen bufang een noemenswaardige "aanval" op me uitgevoerd. De rest lijkt zich er niet aan te durven wagen ;)
 

DeletedUser79767

Guest
ofja, der kaiser met zn faal actie van 800 aanvalletjes, niet veel later was ie zelf gerund, stats van de afgelopen maand liegen er niet om.
Voor de gene die blijkbaar verkeerd zijn ingelicht, mijn bijnaam is niet "the runner"
nee deze is, "Rudolf de Stamnoob"
Noob en runner zit nogal een verschilletje tussen voor de minder heldere personen op dit forum :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78236

Guest
Laat ze maar komen, heb nieuw front en tot nu toe durft niemand me daar wat te maken.
Is da angst of inactiviteit? wie zal het zeggen. Tot nu toe heb alleen bufang een noemenswaardige "aanval" op me uitgevoerd. De rest lijkt zich er niet aan te durven wagen ;)

Kijk deze man leip doen op het moment dat de activiteit binnen Ship & Zero ver te zoeken is. Opt moment dat P. aan alle kanten overlopen werdt waar was je toen op het af?
 

DeletedUser79767

Guest
inactief, net zoals jij elke keer als je 1 inc krijgt. Echter wat weinig mensen weten kwam dat bij mij door wat minder leuke omstandigheden, niet omdat ik niet weet wat het woord dodgen betekent

Dus wat kom jij nou weer praten :p

En tja, ik kan er ook niet veel aan doen dat der kaiser na 1000 aanvallen terug er meteen de brui aangaf. Ik kan er ook niks aan doen dat ship niet gewoon wat terug doet.
Bufang echter wel, die kwam wel even langs met 1000 clears bij mijn nieuwe front, die snapte wel dat je beter tegen druk geeft. Echter had hij blijkbaar geen plannen om mij te edelen, want het bleef bij 1000 clears
 

DeletedUser78236

Guest
Jij lult ook maar mooi iedereen achterna met dat ik altijd run. Jij bent echt de laatste die mag praten op het forum. Jij hebt niks laten zien en bent geedeld door de grootste noob op casual. Dus wie ben jij nu alles in het voordeel van P. valt en met het succes van anderen gaat lopen oronken om serieus te nemen?
 

DeletedUser79767

Guest
Jij lult ook maar mooi iedereen achterna met dat ik altijd run. Jij bent echt de laatste die mag praten op het forum. Jij hebt niks laten zien en bent geedeld door de grootste noob op casual. Dus wie ben jij nu alles in het voordeel van P. valt en met het succes van anderen gaat lopen oronken om serieus te nemen?
Ik heb helemaal niet gezegd dat jij runt.
Lees die post nog is goed. Feit dat je nog speelt bewijst dat je geen runner bent. Zelfde geld voor mij.
Ik ben inderdaad weggespeeld door jou. Welke reden dat heeft gehad, maakt eigenlijk niks uit, inactiviteit of noobheid of beide, boeit niet. gaat om het behaalde resusltaat. Dat resultaat was voor jou zeer positief, en heeft er ook voor gezorgd dat jouw stamgenoten op dat front door konden.
Zul je mij niet omheen horen lullen, dat zijn gewoon feiten. Je zou het mss niet verwachten, maar ik kan prima tegen mijn verlies.

Over succes van anderen. Sorry, maar ik heb een nieuw cluster geedeld in de Bbs van bloemkool. Der kaiser vond het een goed idee om 800 aanvallen op mij te sturen, ik knalde gelijk terug.
Kijk maar via tw stats. Ik zat toen niet in P. en opereerde toch daad werkelijk solo tegen der kaiser. Voor de eerste aanvallen vanuit P. op hem gingen lopen had ik al een leuk aantal dorpen binnen. Dus over pronken met succes van andere is in deze zeker geen sprake
 

DeletedUser78236

Guest
Ja kwa activiteit zijn we niks beter dan mekaar.

Bedoelde dat je je succes boekt nadat paar heel belangrijke accounts op barb zijn gegaan. Verder wat de tegenreacties van der kaiser en Bufang daar mee te maken hebben is niet van belang op de inhoud van mijn post.

Je bent nu blij aan het doen op het forum omdat je barbs hebt gepakt en die toen het complete chaos was binnen Ship niet bent kwijtgeraakt. Dat je dan paar dorpjes terugpakt van Der Kaiser is het enige waar je toch een beetje credits voor moet krijgen.
 

DeletedUser79767

Guest
Ja kwa activiteit zijn we niks beter dan mekaar.

Bedoelde dat je je succes boekt nadat paar heel belangrijke accounts op barb zijn gegaan. Verder wat de tegenreacties van der kaiser en Bufang daar mee te maken hebben is niet van belang op de inhoud van mijn post.

Je bent nu blij aan het doen op het forum omdat je barbs hebt gepakt en die toen het complete chaos was binnen Ship niet bent kwijtgeraakt. Dat je dan paar dorpjes terugpakt van Der Kaiser is het enige waar je toch een beetje credits voor moet krijgen.
Eerste zin heb ik niks op in te brengen

Dat ik de mogelijkheid nu heb om weer succes te boeken is inderdaad vanwege de gebande spelers die bots gebruikte. Dat is inderdaad een geluk voor mij, en maakt het inderdaad wel makkelijker, zal ik zeker niet ontkennen

Paar dorpjes van der kaiser terug pakt? :p
Bekijk de stats nog is goed, ik heb hem daar gewoon goed aangepakt. Dorpen van hem pakken die nooit van mij geweest zijn is niet terugpakken he ;p

In eerste instantie was ik niet eens perse aan het pronken. Ik reageerde op het bericht van spirit die meent dat ship op mij gegarandeerd winst kan pakken omdat ik bij een paar incs toch zou runnen.
Ik wilde alleen maar even het tegendeel laten weten.
 

DeletedUser72803

Guest
155-9 in de afgelopen maand. Dat lijkt me toch iets meer dan een paar dorpjes...
 
Reactiescore
60
inactief, net zoals jij elke keer als je 1 inc krijgt. Echter wat weinig mensen weten kwam dat bij mij door wat minder leuke omstandigheden, niet omdat ik niet weet wat het woord dodgen betekent

Dus wat kom jij nou weer praten :p

En tja, ik kan er ook niet veel aan doen dat der kaiser na 1000 aanvallen terug er meteen de brui aangaf. Ik kan er ook niks aan doen dat ship niet gewoon wat terug doet.
Bufang echter wel, die kwam wel even langs met 1000 clears bij mijn nieuwe front, die snapte wel dat je beter tegen druk geeft. Echter had hij blijkbaar geen plannen om mij te edelen, want het bleef bij 1000 clears
Tsja, dat hadden wij ook met een groep leden van P.
Nu is het andersom en meteen heb je een grote mond (of je bent nieuw op deze wereld en hebt direct een grote mond).

Ik ga niet zeggen dat je geen gelijk hebt, want kaiser is er inderdaad vandoor gegaan (overigens niet voor jou aanvallen) en ship doet op het moment weinig terug, maar datzelfde konden we een half jaar geleden van een groot deel van P. zeggen.
 
Bovenaan