P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

Reactiescore
179
Het is allemaal mentaliteit en daar zit bij vele het probleem. Wanneer andere het voorkauwen hebben ze het grootste woord en wanneer het minder gaat hoor je ze intern in de stam niet eens. Ik denk dat je schatting best wel accuraat kan zijn sprekend over heel casual.

Toch kan je niet P blamen voor de idioten die Ship gehad heeft, dat is te makkelijk. Ship heeft theoretisch genoeg kans om wat voor elkaar te krijgen en zichzelf op rails te zetten. Dat dit niet gebeurd is Ship hun eigen fout en probleem.

Ik zeg toch niks over P. maar kom op we gaan dit toch geen prestatie noemen. Heb alleen even 2 accounts opgenoemd die het zelf in mindere tijd hebben laten zien dat ze kunnen spelen. Deze Casual heeft nooit een fatsoenlijk tegenstand gehad en de uitleg heb ik wel gegeven denk ik.
 
Reactiescore
2.193
Ik zeg toch niks over P. maar kom op we gaan dit toch geen prestatie noemen. Heb alleen even 2 accounts opgenoemd die het zelf in mindere tijd hebben laten zien dat ze kunnen spelen. Deze Casual heeft nooit een fatsoenlijk tegenstand gehad en de uitleg heb ik wel gegeven denk ik.

2de gedeelte was een algemene opmerking tho. Ik geef je dus ook gelijk maar nog steeds kan Ship er alles nog van maken wanneer ze moeite doen.
 

DeletedUser

Guest
Ja ship heeft qua ligging & aantal dorpen zeker wel de mogelijkheid om P weerstand te bieden maar momenteel ontbreekt het enorm aan activiteit. Ik merk zelf dat er ook weinig mensen zijn die interesse hebben om op de casual te komen spelen.
En terecht wie wil deze wereld vol met noobs spelen? Ik ben nu al meerdere malen teruggevraagd, maar ik speel al een halfjaar niet meer hier en het bevalt mij prima. En deze wereld heeft inderdaad geen reputatie, maar daar zijn inderdaad Ship en P. zelf bij geweest.

Owhjaa Ship ook al speel ik niet meer ik kan jullie een lijstje geven om winsten te behalen ook al ben ik een tijdje weg ik weet wel dat ze noobs zijn.

- Deficere Ad Damnatio
Een noob met een iets te grote bek, maar hij runt al als Daantje zijn troepjes op zijn account gooit.
Garantie op succes dat weet ik wel zeker.
- Benny1984
Mocht allang niet meer bestaan, maar die dodged zijn troepen nog steeds niet. Die denkt dat het off gewoon kan blocken.
- Bossbassie
Als we het over een clown hebben dan is hij het wel. Hij is ook maar naar P. gestapt tjaa om toch maar bij de beste horen. Ook hier valt succes te halen binnen een week dat account weg.

Dit is de eerste stap van het vallen van P. :eek:
 

DeletedUser28445

Guest
eerder door de noobs die er spelen dan door de wereld zelf:p

Sad, maar wel waar.

En terecht wie wil deze wereld vol met noobs spelen? Ik ben nu al meerdere malen teruggevraagd, maar ik speel al een halfjaar niet meer hier en het bevalt mij prima. En deze wereld heeft inderdaad geen reputatie, maar daar zijn inderdaad Ship en P. zelf bij geweest.

Owhjaa Ship ook al speel ik niet meer ik kan jullie een lijstje geven om winsten te behalen ook al ben ik een tijdje weg ik weet wel dat ze noobs zijn.

- Deficere Ad Damnatio
Een noob met een iets te grote bek, maar hij runt al als Daantje zijn troepjes op zijn account gooit.
Garantie op succes dat weet ik wel zeker.
- Benny1984
Mocht allang niet meer bestaan, maar die dodged zijn troepen nog steeds niet. Die denkt dat het off gewoon kan blocken.
- Bossbassie
Als we het over een clown hebben dan is hij het wel. Hij is ook maar naar P. gestapt tjaa om toch maar bij de beste horen. Ook hier valt succes te halen binnen een week dat account weg.

Dit is de eerste stap van het vallen van P. :eek:

Bossbassie kan niet, ik doe er VV :cool2:
 
Reactiescore
2.193
Als je 1x kunt overlopen lukt 2 je vast ook weer :)
Doe een worldchanger!

:D heb je nou echt niet door dat je alleen maar hetzelfde blijft herhalen en je punt nergens op slaat?

Ik ben niet voor winst overgestapt, maar overstappen naar de toen verliezende stam ipv bij stabbers en vals spelers blijven is natuurlijk veel beter. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Gohh Lisa en Davy welkom bij de P. club
Ga godverdomme niet zeiken om actie noobs want zo ga je dat nooit krijgen.
 

DeletedUser71298

Guest
Vast weggeedelde clusterfucks.
Weggeedelde eigenwijsheid is dat.
Sommige mensen kun je 20x waarschuwen iets niet te doen en toch willen ze het proberen.
Nou, geprobeerd en gefaald.

Omdat P en Ship de wereld zo verneuken.
Ship plaatst spionnen, gooit accounts op ban en gebruikt bots.
Wat heeft P daarmee te maken behalve dat zij het doelwit zijn?

En terecht wie wil deze wereld vol met noobs spelen? Ik ben nu al meerdere malen teruggevraagd, maar ik speel al een halfjaar niet meer hier en het bevalt mij prima. En deze wereld heeft inderdaad geen reputatie, maar daar zijn inderdaad Ship en P. zelf bij geweest.

Owhjaa Ship ook al speel ik niet meer ik kan jullie een lijstje geven om winsten te behalen ook al ben ik een tijdje weg ik weet wel dat ze noobs zijn.

- Deficere Ad Damnatio
Een noob met een iets te grote bek, maar hij runt al als Daantje zijn troepjes op zijn account gooit.
Garantie op succes dat weet ik wel zeker.
- Benny1984
Mocht allang niet meer bestaan, maar die dodged zijn troepen nog steeds niet. Die denkt dat het off gewoon kan blocken.
- Bossbassie
Als we het over een clown hebben dan is hij het wel. Hij is ook maar naar P. gestapt tjaa om toch maar bij de beste horen. Ook hier valt succes te halen binnen een week dat account weg.

Dit is de eerste stap van het vallen van P. :eek:
Doe iedereen een plezier en stop eens volledig.
Je beweert gestopt te zijn maar je kop blijft voorbij komen vol met onzin die je jezelf aanpraat.
Bitch, please GTFO

:D heb je nou echt niet door dat je alleen maar hetzelfde blijft herhalen en je punt nergens op slaat?

Ik ben niet voor winst overgestapt, maar overstappen naar de toen verliezende stam ipv bij stabbers en vals spelers blijven is natuurlijk veel beter. :)
En we zijn maar al te blij om je te hebben.
Toch nog een Shipper die wel weet hoe je speelt zonder tools die het werk voor je doen ^^

Het moment dat iemand zo laag begaafd is dat hij enkel kk tegen iedereen kan zeggen.
Soms moeten we gewoon accepteren dat er ook mensen met een zwaar verstandelijke beperking TW spelen.
Hij is dan ook niet voor niks gestopt want enteren terwijl je toetsenbord onder de kwijl zit lijkt mij ook lastig, vooral aangezien hij steeds roept: DOH, Ik Ben Bas En Ik Help doh doh doh
 

DeletedUser

Guest
Ouch kijk eens aan een bericht van Remco probeer je nu echt een punt te maken?
 
Bovenaan