P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser

Guest
2v2jplc.png

Zijn er ook nog bots die dit ding automatisch invullen? Zou schelen :eek:
Pfff die bot heb je op het minst nodig met het spelen op Casual.
 

DeletedUser71298

Guest
Nog altijd bezig dikke losers ga lekker bbs of geblokkeerde spelers edelen en de rest die gekicked is van hun account lekker genieten van een te vrij leven. Want iedereen weet dat het tweede beter is dan het eerste
Niet zo butthurt omdat je niet meer mee mag doen cheater.

Zo dat waren de regels op Casual...
Dan gaan we nu over naar de realiteit..
Zero-B is schoon....
P sluit zich ook aan bij de "schone" kant.

Weet je wat zo leuk is
Remco was de enige P. Poster in alle tijden. Nu zijb dr bans en verschijnrn de pussy's achter remco's rug vandaan...
En zo'n brede rug heb ik niet eens :O
 

DeletedUser76198

Guest
Al die negativiteit van alle mensen, ben blij dat een stelletje noobs de casual wint. Is dat niet waar casual werelden om draaien?
 

DeletedUser28445

Guest
Huilende baby's hier. Alsof Ship zo 'pro' is zoals ze zichzelf graag wilde profileren (op een casual wereld :redface:). Dan zou ik eerst maar beginnen met beter de regels te lezen. Lachwekkend.
 

DeletedUser74966

Guest
Weet je wat zo leuk is
Remco was de enige P. Poster in alle tijden. Nu zijb dr bans en verschijnrn de pussy's achter remco's rug vandaan...
Lees het begin van dit topic eens ;)

Was er aanwezig voordat Remco begon. En dat was al voor ik speelde binnen P :eek:
 

DeletedUser49571

Guest
Huilende baby's hier. Alsof Ship zo 'pro' is zoals ze zichzelf graag wilde profileren (op een casual wereld :redface:). Dan zou ik eerst maar beginnen met beter de regels te lezen. Lachwekkend.

Op casual kwam zo nu en dan nog eens een "normale" massa ipv paar honderd incs met uitkijktoren op een nieuwere wereld. Die nieuwere werelden zijn ook allemaal een flop. Zie amper verschil tussen casual en een wereld. Enkel classic is t niveau maybe iets hoger. Maar dat is enkel voor actieve teams met tijd teveel dus praat niet zoveel onzin :p
 

DeletedUser28445

Guest
Ja, wellicht heb je daar wel gelijk in en is er geen of weinig verschil meer. De glorietijden van Tribalwars qua niveau liggen immers sowieso al achter ons. De manier waarop propaganda gemaakt werd op bijvoorbeeld werelden zoals Wereld 18 is totaal niet meer te vergelijken met de hedendaagse hoeveelheid onzin dat op een Algemeen Forum staat. Vaak is dat al een indicatie dat er in-game ook veel is veranderd. Geen idee wat een uitkijktoren is overigens. Alleen daarom al wil ik al niet meer zo'n nieuwe wereld starten. Het ging al mis toen TW om PP begon te draaien.
 

DeletedUser71298

Guest
Ja, wellicht heb je daar wel gelijk in en is er geen of weinig verschil meer. De glorietijden van Tribalwars qua niveau liggen immers sowieso al achter ons. De manier waarop propaganda gemaakt werd op bijvoorbeeld werelden zoals Wereld 18 is totaal niet meer te vergelijken met de hedendaagse hoeveelheid onzin dat op een Algemeen Forum staat. Vaak is dat al een indicatie dat er in-game ook veel is veranderd. Geen idee wat een uitkijktoren is overigens. Alleen daarom al wil ik al niet meer zo'n nieuwe wereld starten. Het ging al mis toen TW om PP begon te draaien.
Vanaf w38 (toen de ppbeurs kwam) gaat het spel inderdaad hard achteruit.
Daarbij heb je er niks aan om een nieuwe wereld te beginnen.
Zijn allemaal zinloze zaken toegevoegd zoals de uitkijktoren en werelden duren tegenwoordig zo kort dat het al voorbij is voordat je goed en wel begonnen bent.
 

DeletedUser71298

Guest
Blijkbaar speel jij op nemar. Heb je duckje over kunnen halen om mij te bannen, zodat je wel een keer dorpen kon veroveren of wat precies.
Niet ons probleem dat jij bots gebruikt en daarvoor geband wordt.
Kun je wel ons blijven blamen maar wij hebben nooit gezegd dat je die dingen moest gebruiken, die keuze heb je zelf gemaakt en nu voel je de gevolgen.
 
Reactiescore
142
Het gebruik van Bots verbergen is niet zo moeilijk, bewijst maar weer eens hoe goed SHIP nu eigenlijk is;)
 
Bovenaan