P. & W-Pack vs SHIP & Zero-B

DeletedUser28445

Guest
Haha nog een fan van Remco die hier random komt reageren.

Btw zou ge u collega's 'mods' eens moeten leren wat bewijzen zijn ;)
Kwaak kwaak maar er komen geen bewijzen..

Maar goed, dat is het leven. Goede en slechte tijden, ken er wel een paar die nog wat slechts gaan tegenkomen ;)

Wat bewijzen zijn? Wat wil je nou zeggen, dat jullie niet gebot hebben? Dat is namelijk duidelijk bewezen, want als het goed is heeft Tom zelfs één en ander ingeleverd bij de TW support. Dus tot dusver jouw geloofwaadigheid al snel voorbij gevlogen, vliegt ongeveer even snel als de dorpen die jullie verliezen nu dankzij al dat botten ;)
 
Reactiescore
205
Wat bewijzen zijn? Wat wil je nou zeggen, dat jullie niet gebot hebben? Dat is namelijk duidelijk bewezen, want als het goed is heeft Tom zelfs één en ander ingeleverd bij de TW support. Dus tot dusver jouw geloofwaadigheid al snel voorbij gevlogen, vliegt ongeveer even snel als de dorpen die jullie verliezen nu dankzij al dat botten ;)

Duidelijk bewezen mijn reet he Daniel.

Bro, bemoei je met je eigen leven :p
Jullie gaan nu allemaal doen alsof het P. hun schuld is dat die accounts banned zijn omdat hun de spelers gaan edelen?
lel

Bedankt voor je 'neutrale' bijdrage als lid van het tw team. Jouw posts bewijzen maar weer hoe verschrikkelijk laag het niveau van het tw team is tegenwoordig.
 

DeletedUser28445

Guest
Duidelijk bewezen mijn reet he Daniel.



Bedankt voor je 'neutrale' bijdrage als lid van het tw team. Jouw posts bewijzen maar weer hoe verschrikkelijk laag het niveau van het tw team is tegenwoordig.

Dát er gebot is, is een feit. Dus draai daar niet omheen. Ik weet dat jij vindt dat je onterecht bent behandeld net als een paar andere SHIP leden en of dat zo is, dat weet ik niet. Ik weet alleen wel dat Tom dat script heeft gebruikt en wie daar allemaal mee van hebben geprofiteerd dat heeft de support uitgevogeld. Alleen dan moeten sommigen in SHIP niet P. de schuld gaan geven, dat vind ik niet netjes.
 

DeletedUser71298

Guest
Duidelijk bewezen mijn reet he Daniel.



Bedankt voor je 'neutrale' bijdrage als lid van het tw team. Jouw posts bewijzen maar weer hoe verschrikkelijk laag het niveau van het tw team is tegenwoordig.
Elke post van jou is of een steek naar een vijandelijke speler of een steek naar het TW-Team, vind je het gek dat mensen je na een tijd op dezelfde manier gaan behandelen?
Moeten we anders proberen een AF-bot voor je te schrijven zodat je wat leukere posts hebt?
 
Reactiescore
205
Nee jullie posts zijn vol medeleven en sympathie wil je zeggen haha. Ik ben bij het tw team op een normale manier begonnen met discussiëren, maar aangezien ze dat daar niet kunnen probeer ik het op deze manier.
Misschien moet jij gewoon niet meer posten, want zelfs de beste AF-bot gaat het treurige niveau van jouw posts niet meer redden.
 

DeletedUser49571

Guest
Tribalwars team is wel een uitgebreider botje dan eentje die enkel op enter kan drukken. Deze bots van TWteam kunnen copy, paste, handtekeningen eronder plaatsen en versturen. Verder zie je ze vrijwel nooit een discussie voeren of ze melden meteen dat t niet kan mer whatever dat mag zijn. Misschien eens een botbeveiliging in t tw support systeem vewerken?
 

DeletedUser77954

Guest
Zielig om te zien hoe mensen veranderen als ze aangepakt worden. Achja, die keuze maak je zelf hè, als er jaren in een account zitten en je dan bots gaat gebruiken, tenminste.. als die niet vanaf het begin gebruikt zijn. :confused2::rolleyes2:
Iedereen doet alles fout behalve de persoon die onrechtmatig gespeeld heeft zelf. :confused:
 
Reactiescore
603
Duidelijk bewezen mijn reet he Daniel.



Bedankt voor je 'neutrale' bijdrage als lid van het tw team. Jouw posts bewijzen maar weer hoe verschrikkelijk laag het niveau van het tw team is tegenwoordig.
En wat heeft mijn functie als mod hiermee te maken? Omdat ik mod ben moet ik overal 100% reagerrn volgens mijn functie?
 

DeletedUser

Guest
Sjezus wat een noobs lopen hier rond. TWteam jullie moeten eens indenken dat we eens met de tijd mee moeten dus dat aanvallen automatisch lopen zonder dat je er iets voor hoeft te doen.

Laten we nu allemaal eens niet zo’n schijnheilig kopje trekken. Want heel deze kutwereld bestaat uit Stabbers/overlopers/leugenaars.
 

DeletedUser71298

Guest
Wat zijn we weer vriendelijk zeg :p
Nouja, nu ik heb gehoord wie je bent kan ik me er alleen maar bij aansluiten

Sjezus wat een noobs lopen hier rond. TWteam jullie moeten eens indenken dat we eens met de tijd mee moeten dus dat aanvallen automatisch lopen zonder dat je er iets voor hoeft te doen.

Laten we nu allemaal eens niet zo’n schijnheilig kopje trekken. Want heel deze kutwereld bestaat uit Stabbers/overlopers/leugenaars.
En daar ga je dus de fout in xD
 

DeletedUser74966

Guest
Sjezus wat een noobs lopen hier rond. TWteam jullie moeten eens indenken dat we eens met de tijd mee moeten dus dat aanvallen automatisch lopen zonder dat je er iets voor hoeft te doen.

Laten we nu allemaal eens niet zo’n schijnheilig kopje trekken. Want heel deze kutwereld bestaat uit Stabbers/overlopers/leugenaars.
Om even eerlijk te zijn. Ik heb te weinig gedaan om ook maar stabber, overloper of leugenaar genoemd te kunnen worden. Dus je reactie geldt al niet meer :eek:
 

DeletedUser71298

Guest
Duidelijk bewezen mijn reet he Daniel.
057227171a.png
 
Bovenaan