|P| vs. =OU=

DeletedUser

Guest
noobie:D
je hebt veel praatjes, maar met je iq van 163, kan je niet eens een simpele vraag beantwoorden, zoals wat je accountnaam is.....

wij zijn toch noobs dus je hebt nix te vrezen;)

btw ik ben doctor who? voor geval je daarover begint.
anders kom maar op bezoek weet ik meteen wie je bent;)

ikhouvanje liefje. vooraltijd alles..
 

DeletedUser

Guest
Ahh het kindje beweert dat hij slim is xD. Kom op kom dan met echte doordachte argumentatie. Jij gaat |P| lopen afzeiken terwijl je niks weet en niks beargumenteerd. Ik zeik over jou heen eikel! :rolleyes:

toch vraag ik me af waarom al die emoticons moeten? ben je erachter gekomen dat niemand anders je post leest zonder?
maar om in te gaan op je post, ik weet meer dan genoeg en ik hoef niet te beargumenteren om de mensen hier te laten merken dat jullie noob zijn. aangezien in 20 posts 2 mensen al dingen hebben verzonnen zonder enige argumentatie en dat er ook nog 1tje niks leest voor hij post....
 

DeletedUser

Guest
toch vraag ik me af waarom al die emoticons moeten? ben je erachter gekomen dat niemand anders je post leest zonder?
maar om in te gaan op je post, ik weet meer dan genoeg en ik hoef niet te beargumenteren om de mensen hier te laten merken dat jullie noob zijn. aangezien in 20 posts 2 mensen al dingen hebben verzonnen zonder enige argumentatie en dat er ook nog 1tje niks leest voor hij post....

Praat niet over mij, noob. :bijl:
 

DeletedUser

Guest
noobie:D
je hebt veel praatjes, maar met je iq van 163, kan je niet eens een simpele vraag beantwoorden, zoals wat je accountnaam is.....

wij zijn toch noobs dus je hebt nix te vrezen;)

btw ik ben doctor who? voor geval je daarover begint.
anders kom maar op bezoek weet ik meteen wie je bent;)

ik speel niet op w18 mijn accountnaam is love u. op w20 verder weet ik genoeg van insiders om te zeggen dat jullie noob zijn..
 

DeletedUser

Guest
Dus het is wel stoer om op een anoniem account'je beetje mensen belachelijk te maken terwijl je zelf niet eens bekend wilt maken?

verwacht je dan nog mensen die een argumentatie geven op jou?
we passen ons aan aan jou lage niveau?
 

DeletedUser

Guest
toch vraag ik me af waarom al die emoticons moeten? ben je erachter gekomen dat niemand anders je post leest zonder?
maar om in te gaan op je post, ik weet meer dan genoeg en ik hoef niet te beargumenteren om de mensen hier te laten merken dat jullie noob zijn. aangezien in 20 posts 2 mensen al dingen hebben verzonnen zonder enige argumentatie en dat er ook nog 1tje niks leest voor hij post....

Dit weerlegt ineens ook je IQ van 163 al, dumass :p. Noob zijn heeft niet met AF te maken :eek:. Als jij even noob in game bent dan dat je je hier gedraagt, sta je zeker rang 10481 :eek:.
 

DeletedUser16043

Guest
ik speel niet op w18 mijn accountnaam is love u. op w20 verder weet ik genoeg van insiders om te zeggen dat jullie noob zijn..

dan opbokken naar je eigen wereldje, of zoek een account op w18;)

talk to my ass, because my face is to handsome for you;)


6436 love u. 2.656 1 2656 @ w20

lol dat noemt ons noob XD
 

DeletedUser

Guest
Oeeh foutieve argumentatie. Valt tegen van iemand met een IQ van 163... Ooit gehoord van verschuiving van de bewijslast. Kijk wij zijn dom, dus wij mogen het blijkbaar, maar jij bent slim...:eek:

dem je zou niet zeggen dat de slimste mensen op wereld nog niet zoiets simpels als de denkwijze van mensen te beinvloeden zodat ze niet meer naar jou denken kunnen/mogen gebruiken?
ps. het is me iets te druk hier om alles te beantwoorden alvast sory hiervoor (A)
 

DeletedUser

Guest
ik speel niet op w18 mijn accountnaam is love u. op w20 verder weet ik genoeg van insiders om te zeggen dat jullie noob zijn..

Maakt niet uit dat wij noob zijn, we zijn wel gezellige noobs & iedereen is bang voor ons :bijl:..

Dit weerlegt ineens ook je IQ van 163 al, dumass :p. Noob zijn heeft niet met AF te maken :eek:. Als jij even noob in game bent dan dat je je hier gedraagt, sta je zeker rang 10481 :eek:.

Dan heeft hij dus mijn acc gehackt, want ik stond daar ..
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Stam Punten Dorpen Gemiddelde punten per dorp
6553 love u. Geeneen 2,571 1 2,571

komt in de buurt xD.
 

DeletedUser

Guest
toch vraag ik me af waarom al die emoticons moeten? ben je erachter gekomen dat niemand anders je post leest zonder?
maar om in te gaan op je post, ik weet meer dan genoeg en ik hoef niet te beargumenteren om de mensen hier te laten merken dat jullie noob zijn. aangezien in 20 posts 2 mensen al dingen hebben verzonnen zonder enige argumentatie en dat er ook nog 1tje niks leest voor hij post....

Wat ben jij een zielig mannetje zeg, gatverdamme. Ongelofelijk dat je ook maar durft te beweren dat leden uit |P| geen argumentatie hebben terwijl je ze beticht als noob. Dit ZONDER een geldige reden of argument.
Geluk gehad in een oorlog? je hebt toch wel iets meer nodig dan geluk om in de tijdsspanne van 5 dagen bijna 200 dorpen over te nemen.
Je bent echt het meest zielige hypocriete figuur op dit forum, en dat zegt veel geloof mij. Wannabee lagerhuis..

NOW GET OUT AND STAY OUT!
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Stam Punten Dorpen Gemiddelde punten per dorp
6553 love u. Geeneen 2,571 1 2,571

komt in de buurt xD.

oh ja als je gelijk naar startdatum kijkt dat volgens mij 2 en een halve week geleden is uit mijn hoofd, kom je er ook nog eens bijstaan dat ik nu 2k lc heb en nee ik heb nog niks gehalveerd.:)
 

DeletedUser

Guest
Wat ben jij een zielig mannetje zeg, gatverdamme. Ongelofelijk dat je ook maar durft te beweren dat leden uit |P| geen argumentatie hebben terwijl je ze beticht als noob. Dit ZONDER een geldige reden of argument.
Geluk gehad in een oorlog? je hebt toch wel iets meer nodig dan geluk om in de tijdsspanne van 5 dagen bijna 200 dorpen over te nemen.
Je bent echt het meest zielige hypocriete figuur op dit forum, en dat zegt veel geloof mij. Wannabee lagerhuis..

NOW GET OUT AND STAY OUT!

ja je hebt nog ongeveer 800 edels nodig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
oh ja als je gelijk naar startdatum kijkt dat volgens mij 2 en een halve week geleden is uit mijn hoofd, kom je er ook nog eens bijstaan dat ik nu 2k lc heb en nee ik heb nog niks gehalveerd.:)

dus gaat het daar over?

wat nou mensen die niet lezen wat er gezegd wordt.

ga maar lekker terug naar je eigen noob wereld en verveel ons niet met je nutteloze reacties.


hup vort wegwezen, ga maar lekker naar ja mama toe
 

DeletedUser

Guest
dus gaat het daar over?

wat nou mensen die niet lezen wat er gezegd wordt.

ga maar lekker terug naar je eigen noob wereld en verveel ons niet met je nutteloze reacties.


hup vort wegwezen, ga maar lekker naar ja mama toe

Hij heeft geen moeder, 2 papa's.. :eek:
 

DeletedUser

Guest
ja je hebt nog ongeveer 800 edels nodig :rolleyes:

Ga weg van dit forum noob, je kan zelf niet eens ingaan op 1 zin uit mijn vorige post. je hebt in een paar week 2k lc bij elkaar...
whooptie fucking doo, als je met de grote jongens wilt hangen zou ik eerst eens zorgen dat je leert hoe je een adelshoeve bouwt en een dorpje overneemt. idioot.
 

DeletedUser16043

Guest
dude please, probeer ons niet te overtuigen dat je pro bent, want ben je echt niet;P

wij ook niet , we are just happy campers:D

maar uhm wat zijn je vroegere accounts?:p

ff kijken naar je ervaring;)
 
Bovenaan