|P| vs. =OU=

DeletedUser35742

Guest
En jij vindt jezelf pro ?
Moet ik even bekend maken wat de preciese reden was voor het ontslag van Lodde en Undefeated zonder dat wij er inspraak op hadden ?
Heb jij één dorp deff gestuurd naar stamleden tijdens aanval van |P| ?

Haha wat is dat nou weer voor vraag man? Ik wijs er alleen op dat je/jullie verder gaan op de manier waarop veel mensen in =OU= speelden. Ik noem mezelf geen pro, dat maak jij er van. Het is wel zo dat ik 0 dorpen heb geinternd en minder dan 15% van mn dorpen ex-BB's waren. Je bent dus niet de juiste persoon om mij op mn zwaktepunten te wijzen of whatever.

Wat wil je bekend maken over hun ontslag? Ik zag ze dorpen verliezen en ik zag ze vervolgens nergens om OS vragen. Ik heb voor allebei de spelers een spoedenquete gemaakt in het leidersforum en gekickt in beide gevallen nadat 4/6 van de stamleiding/stamraad vóór had gestemd, en er geen stemmen tegen waren. Als jij allebei die topics hebt gemist moet je maar beter opletten.

Zoals je weet ben ik bijna puur off. Ik heb tot mijn laatste dorp aan toe alle def die ik heb naar Calamus, lolitsme, en bakelandt gestuurd dus ja, ik speel in stambelang. Ik zit nog steeds in =OU= met een paar gezellige en loyale mensen. Ik wel.
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af wat knapper is dat =OU= zo snel weg gewerkt is of dat er in zo'n korte tijd zoveel gepost is hier :p
 

DeletedUser

Guest
|p| heeft hier nog geluk gehad hoor, de enigste reden voor overwinning is dat ze veel hoger puntenaantal hadden en het verassingseffect qua als eerste genoeg aanvallen sturen. als p met gelijkwaardige stam moet vechten zal het zeker verliezen met al die inactieve leden.
 

DeletedUser

Guest
|p| heeft hier nog geluk gehad hoor, de enigste reden voor overwinning is dat ze veel hoger puntenaantal hadden en het verassingseffect qua als eerste genoeg aanvallen sturen. als p met gelijkwaardige stam moet vechten zal het zeker verliezen met al die inactieve leden.

Whahaha zowiesoo!
 

DeletedUser

Guest
|p| heeft hier nog geluk gehad hoor, de enigste reden voor overwinning is dat ze veel hoger puntenaantal hadden en het verassingseffect qua als eerste genoeg aanvallen sturen. als p met gelijkwaardige stam moet vechten zal het zeker verliezen met al die inactieve leden.

lol zegt een of andere noob die wss zelf amper actief is, btw verassings effect is er niet echt als er aanvallen 3 dagen lopen hé
 

DeletedUser16043

Guest
|p| heeft hier nog geluk gehad hoor, de enigste reden voor overwinning is dat ze veel hoger puntenaantal hadden en het verassingseffect qua als eerste genoeg aanvallen sturen. als p met gelijkwaardige stam moet vechten zal het zeker verliezen met al die inactieve leden.

inactieve leden? waar haal je dat vandaan:p!
 

DeletedUser

Guest
lol zegt een of andere noob die wss zelf amper actief is, btw verassings effect is er niet echt als er aanvallen 3 dagen lopen hé

ja maar wel als er veel aanvallen komen, jullie hebben je waarschijnlijk maanden hierop voorbereid wat volgens mij qua jullie waarschijnlijke hersencappaciteit logisch lijkt. als je hier met maandenvoorbereiding aanval op moet reageren is dat vrijwel onmogelijk, dan heb je nog de overheersende factor waar jij natuurlijk niet op ingaat omdat je weet dat ik gelijk heb!
 

DeletedUser

Guest
ja maar wel als er veel aanvallen komen, jullie hebben je waarschijnlijk maanden hierop voorbereid wat volgens mij qua jullie waarschijnlijke hersencappaciteit logisch lijkt. als je hier met maandenvoorbereiding aanval op moet reageren is dat vrijwel onmogelijk, dan heb je nog de overheersende factor waar jij natuurlijk niet op ingaat omdat je weet dat ik gelijk heb!

lol plannen waren een weekje voor de aanval gemaakt fag, kijk beter dit dan zie je het aanvalsplan+datum

you got pranked!
 

DeletedUser

Guest
ja maar wel als er veel aanvallen komen, jullie hebben je waarschijnlijk maanden hierop voorbereid wat volgens mij qua jullie waarschijnlijke hersencappaciteit logisch lijkt. als je hier met maandenvoorbereiding aanval op moet reageren is dat vrijwel onmogelijk, dan heb je nog de overheersende factor waar jij natuurlijk niet op ingaat omdat je weet dat ik gelijk heb!

En je kon dit niet maanden van te voren zien aankomen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
|p| heeft hier nog geluk gehad hoor, de enigste reden voor overwinning is dat ze veel hoger puntenaantal hadden en het verassingseffect qua als eerste genoeg aanvallen sturen. als p met gelijkwaardige stam moet vechten zal het zeker verliezen met al die inactieve leden.

ja maar wel als er veel aanvallen komen, jullie hebben je waarschijnlijk maanden hierop voorbereid wat volgens mij qua jullie waarschijnlijke hersencappaciteit logisch lijkt. als je hier met maandenvoorbereiding aanval op moet reageren is dat vrijwel onmogelijk, dan heb je nog de overheersende factor waar jij natuurlijk niet op ingaat omdat je weet dat ik gelijk heb!

lol plannen waren een weekje voor de aanval gemaakt fag, kijk beter dit dan zie je het aanvalsplan+datum

you got pranked!

Lol, een ??? noob die een nieuw forum-account heeft aangemaakt om dwaze dingen te kunnen zeggen? :eek:

@ Vince: Een poll? :confused:

ik hoef niet veel bewijzen te zien van jou, het komt er gewoon op neer dat jullie noobs geluk hebben.

Lol :eek:
 

DeletedUser

Guest
En je kon dit niet maanden van te voren zien aankomen? :confused:

wie zegt dat ik dat niet deed, ik heb nooit gezegd dat ik in die stam zit ik zit hier gewoon mijn mening te geven van buitenaf, ik ben niet aangevallen geweest hoor.... hier zie je maar weereens hoeveel mensen zomaar iets gaan verzinnen zonder enige beargumentatie.
 

DeletedUser

Guest
wie zegt dat ik dat niet deed, ik heb nooit gezegd dat ik in die stam zit ik zit hier gewoon mijn mening te geven van buitenaf, ik ben niet aangevallen geweest hoor.... hier zie je maar weereens hoeveel mensen zomaar iets gaan verzinnen zonder enige beargumentatie.

lool geen argumentatie zie dit dan stats |P| vs =ou=

you got pranked !
 
Bovenaan