P.H. VS Mental, MentaC, ~BOD~ en ~BOB~

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik heb eigenlijk weinig zin om op je pure gezwam te reageren, maar als jij mij hier zo af meent te moeten schilderen kan ik me niet onbetuigd laten. Dit is het laatste beetje energie wat ik hier nog in wil steken, als je je fout na dit te lezen nog niet inziet ben ik er klaar mee.

Het behoeft het 1 en ander aan uitleg voor diegenen die het aangaat. Zoals inmiddels bekent zal zijn, ~BOD~ en Mental zouden na een maandenlange BG gaan fuseren. Op het leidersforum werd de details nog afgewerkt, vooral de lijst met spelers die zouden overstappen was nog aan verandering onderhevig. Corsleutel (~BOD~ leiding) ging op vakantie, en zodra hij terug zou komen zouden we vaart zetten achter het daadwerkelijk overstappen van leden. Echter, Cor was 1 dag weg en een groot aantal spelers stapte al over, inclusief mensen waarvan het nooit de bedoeling was dat ze mee zouden komen met de fusie. De reden voor de fusie was tenslotte dat we onze actieve spelers wilden samensmelten tot 1 stam. Jij, Amagonsan, verteld nu aan mij dat het toch echte onze eigen fout was dat leden ontevreden waren en al overstapten. Misschien zou je de ironie van dit alles in willen zien? Als leden die niet mee horen te fuseren, zo opeens een uitnodiging krijgen van de stam die al maandenlang een BG is, vind je het dan gek dat ze accepteren? Cor was op vakantie, die kon ze niet vertellen dat ze nog niet over hoorden te stappen, danwel dat er geen plek was voor ze in de nieuwe stam. Hey, misschien is het juist wel jullie fout voor het uberhaupt te vroeg versturen van uitnodigingen. Waar anticipeer je dan op?

Een paar leden -inclusief ik- wilden nog niet overstappen. De redenen daarvoor verschilden. Ik kan in deze alleen voor mezelf spreken, maar mijn persoonlijke reden was dat er teveel mensen (ex BOD) nu in Mental zaten waar ik niet nog een keer mee in de stam zou willen zitten, en dat het mijns inziens ontbrak aan daadkracht. Toen Cor terug was vakantie, en het er toch op begon te lijken dat ook hij zou overstappen, heb ik een uitgebreid topic gemaakt in ons gedeelde forum, en aangegeven dat aangezien er geen goede opties voor mij overbleven (Mental wilde ik niet joinen, BOD viel weg. Alleen P.H. bleef over als mogelijke optie en dat zag ik niet zitten), ik zou stoppen. Dit topic stond er een paar dagen en was eigenlijk al een stille dood gestorven, toen tot mijn grote verbazing M4ch1n3h34d er op reageerde. M4ch1n3h34d (M4) was voorheen leider van ~BOD~. Hij beschreef de gang van zaken als 'NSB-praktijken', en gaf aan in te zien waarom ik mijn twijfels had.

De eerste die op deze uitspraak reageerde was denk ik Gig Graham II (zeker weten doe ik dat niet maar hey, topic is foetsie dus ik kan het niet checken). Hij zei dat dergelijke uitspraken niet kunnen, dat je iemand niet 'voor NSB'er' uit kunt schelden. Hij sloeg hier volledig de plank mis. M4 maakte slechts een vergelijking. Daarnaast is het 2010 en is dit het internet, zulke dingen moeten absoluut gezegd kunnen worden. Hij maakte niemand uit voor een NSB'er, hij had het over NSB-praktijken. Voor het zelfde geld had ie jullie backstabbers genoemd. Had je dan net zo gereageerd, simpelweg omdat je nooit iemand zou steken? :confused: Ik heropende het topic, zei dat jullie je censuur maar braaf achterwege kunnen laten. Weer werd een slotje op geplaatst (in feite, wat mij betreft, nog steeds om niks). Dit keer echter ook een berichtje erbij 'Heropen het topic nog 1 keer en het word zonder pardon verwijdert'. En heropenen is precies wat ik gedaan heb. Want mij maak je niet wijs dat je daadwerkelijk aanstoot neemt aan een dergelijke uitspraak. Hierop verwijderde jij, Amagonsan, volledig onnodig het topic. Aangezien gezelsschapsspelletjes blijkbaar niet aan mensen met jouw mentaliteit zijn besteed, en aangezien je niet normaal kon communiceren (getuige het verwijderen van een afscheidstopic), heb ik voor het gemak maar heel het gedeelde forum verwijdert. Als je niet normaal kunt communiceren, dan maar helemaal niet.

Het ergelijke is dat jij heel waarschijnlijk denkt dat je terecht dat topic hebt verwijdert, 'schelden' kan natuurlijk niet, stel je voor. Ik noem het pure intolerantie. Je sluit en verwijdert iemand anders topic, simpelweg omdat jij het niet eens bent met wat er gezegd is. Dus omdat jij een mening gevormd hebt, en je toevallig -als zijnde de co van De Leen- forumrechten hebt, verwijder je iets wat volledig niet jouw zaak is. Dat is een fout van jouw kant. Echter, jij meende nog iets verder te moeten gaan door te proberen M4 een ban aan te smeren. Are you f***ing kidding me? Omdat iemand iets zegt wat jij volledig verkeerd opvat, wil je hem zijn spelplezier afnemen door hem aan support te reporten? En jij denkt oprecht dat je gelijk hebt? Met anderen communiceren lijkt me niks voor jou. Daarom zal ik ook niet verder op je nonsens reageren, in de hoop dat -nadat jij inziet dat je ongelijk hebt- deze issue een rustige dood kan sterven.

De 2e helft van je bericht is aan mij gericht. Ik zal voor deze ene keer aan je sadistische behoefte voldoen en er op reageren. In het kort: ik snap werkelijk niet waar je die onzin vandaan haalt? Zoveel heb ik niet gepost in het gedeelde forum. Jij kent mij niet, ik jou gelukkig ook niet. Wie ben jij om mij te vertellen hoe ik in elkaar zit? Waar heb ik ooit gezegd dat het probleem nooit bij mijzelf kan liggen? Je beschuldigt mij er in feite van geen zelfreflectie te hebben. Waar baseer je dat in hemelsnaam op? Jij misbruikt je forumrechten, jij sluit snel topics voor nog even snel je eigen mening te geven. Jij past censuur toe, en dan denk jij mij te moeten vertellen dat ik geen zelfreflectie heb? Zonder daadwerkelijk kwaad te zijn maar: donder heel snel een eind op met je onzin. En hoe heb ik in hemelsnaam mijn eigen kans verprutst? Er stond een uitnodiging voor me klaar, die heb ik nooit geaccepteerd tot het punt dat ik besloot te stoppen. Zoals ik al eerder zei, dit is de enige en laatste uitleg die jij van mij kunt verwachten. Spreek me maar nooit aan, ik hou niet van intolerante mensen. Wat een walgelijke Mentaliteit.

*Edit: Ik moest je bericht een paar keer lezen voor ik dit helemaal doorhad. Wacht even hoor:



Dit stukje. Dus volgens jou maakte M4 iemand uit voor een NSB'er (niet waar). Vervolgens maak jij een support aanvraag aan (onterecht), support geeft je ongelijk (terecht) en vervolgens gooi je nog een keer een slotje op het bewuste topic (onterecht). Ik wijs je nogmaals op je fout, waarop je nog een keer de fout in gaat door dan het topic simpelweg maar te verwijderen. En dan loop je hier te verkondigen hoe je tóch gelijk hebt? What...the...hell. :D

Ik zie nu een komisch beeld voor me van een 11-jarige Amagonsan ofzo.

-'Mama, hij plaagt me'
*moeder komt tussen beide, lost de ruzie op*
-'Dan geef ik hem nu nog snel een klap op zn smoel!'

^^

wow ga jij maar is iets meer tijd in het spel zelf stoppen ipv in het forum.. heb je hard nodig als ik zo is naar je accje kijk :p
 

DeletedUser

Guest
Zelfs met tijd ben ik gestopt met lezen na de post van ama.

Go Mental iig :cool:
 

DeletedUser

Guest
probeer maar, zal net zo eindigen als jullie vorige acties. Zelfs nog erger:D(onmogelijk?)
 

DeletedUser

Guest
probeer maar, zal net zo eindigen als jullie vorige acties. Zelfs nog erger:D(onmogelijk?)

Zoals deze? :rolleyes:

0072 The tribute (574|572) K55 4,061 biggrower [P.H.] misstiny [Mental] 2010-10-05 06:54:24
-Mort-Sitt 019 (631|574) K56 752 biggrower [P.H.] misstiny [Mental] 2010-10-05 03:33:05
0069 The tribute (577|571) K55 9,895 biggrower [P.H.] misstiny [Mental] 2010-10-05 02:42:59
Nacht hel 4 (629|572) K56 9,964 biggrower [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-10-03 06:04:52
Nacht lucas 8 (638|577) K56 9,780 Mr. Lucas [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-30 11:20:18
Nacht lucas 6 (636|578) K56 9,788 Mr. Lucas [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-28 17:26:14
Nacht lucas 7 (633|578) K56 3,166 Mr. Lucas [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-28 16:52:00
Nacht lucas 5 (636|579) K56 9,780 Mr. Lucas [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-28 00:54:33
Nacht lucas 4 (635|578) K56 9,780 Mr. Lucas [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-27 19:37:36
Nacht lucas 3 (635|579) K56 9,797 Mr. Lucas [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-27 12:05:40
Nacht lucas 2 (635|577) K56 7,793 Mr. Lucas [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-26 21:32:17
Nacht lucas 1 (634|579) K56 9,790 Mr. Lucas [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-26 11:52:03
Nacht lucas (634|578) K56 6,968 Mr. Lucas [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-24 04:16:09
Whiskey [017] (693|495) K46 10,264 Jokke026 [P.H.] Portjeee [Mental] 2010-09-22 01:54:03
Nacht kraker (622|571) K56 9,921 Eliraak [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-21 09:16:27
Nacht lord 8 (631|580) K56 10,036 Lord Cederic [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-07 22:48:58
Nacht hel 3 (631|571) K56 9,855 biggrower [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-07 07:16:52
Nacht hel 2 (630|571) K56 10,036 biggrower [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-07 06:20:54
Nacht hel 1 (625|581) K56 9,815 biggrower [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-06 16:22:11
Nacht hel (624|580) K56 9,849 biggrower [P.H.] de heer bij nacht [Mental] 2010-09-06 14:49:25

Wanneer heeft P.H. nou iets gepresteerd? :?

Nooit.
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn ook niet van de slimste hier, waarom denk je dat sommige weg zijn gegaan? PH heeft niks gepresteerd en daar zou ook geen verandering in komen. Voel je je echt goed dat je wat dorpjes hebt afgepakt van lucas? Das nu niet echt iets om van de daken te schreeuwen:D
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn ook niet van de slimste hier, waarom denk je dat sommige weg zijn gegaan? PH heeft niks gepresteerd en daar zou ook geen verandering in komen. Voel je je echt goed dat je wat dorpjes hebt afgepakt van lucas? Das nu niet echt iets om van de daken te schreeuwen:D

Staat daar iets over mijn overnames dan? En elk PH dorp is een PH dorp voor me, boeit echt niet van wie het komt.
 

DeletedUser

Guest
Ze zijn ook niet van de slimste hier, waarom denk je dat sommige weg zijn gegaan? PH heeft niks gepresteerd en daar zou ook geen verandering in komen. Voel je je echt goed dat je wat dorpjes hebt afgepakt van lucas? Das nu niet echt iets om van de daken te schreeuwen:D

Louis gewoon schreeuwen hoor, lucht op ,gewoon doen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan