P.H. VS Mental, MentaC, ~BOD~ en ~BOB~

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Naast het topic Post. V.S. P.H. , STB en ~BOD~ ook deze topic om je verhaal kwijt te kunnen, of gewoon om gezellig over dit onderwerp te praten. :D

Vooraleerst enkele afspraken om dit topic degelijk te houden:

Toegestaan

- Rapportjes
- Statistieken
- Propaganda
- Zinvolle discussies
- Spam mag, maar hou het wat in de perken, kwestie van het topic netjes te houden ;)

Niet toegestaan

- Persoonlijke aanvallen die irrelevant zijn (Dus geen verband hebben met de oorlog)
- Moddergegooi kunnen we ook wel missen
- Spotprenten horen in het daarvoor aangemaakte topic

Als jullie je hier niet aan kunnen houden, mogen de Mods dit topic gelijk sluiten...

Betrokken stammen;

Side 1;

P.H. (Planet Hell)

Linkje TW-Stats

Rang: 6
Leden: 30
Punten: 20.681.967
OD-rangen:

- ODA: Rang 18 (6,73 miljoen)
- ODD: Rang 7 (10,33 miljoen)
- OD totaal: Rang 13 (17,06 miljoen)

Side 2:

Mental (Mental Disorder)

Linkje TW-Stats

Rang: 5
Leden: 19
Punten: 25.008.376
OD-rangen:

- ODA: Rang 13 (9,72 miljoen)
- ODD: Rang 41 (3,28 miljoen)
- OD totaal: Rang 16 (12,99 miljoen)

MentaC (Mental Confusion)

Linkje TW-Stats

Rang: 11
Leden: 31
Punten: 10,129,480
OD-rangen:

- ODA: Rang 50 (1,46 miljoen)
- ODD: Rang 76 (1,23 miljoen)
- OD totaal: Rang 62 (2,69 miljoen)

~BOD~ (Blood of Dragons)

Linkje TW-Stats

Rang: 15
Leden: 9
Punten: 6.836.093
OD-rangen:

- ODA: Rang 6 (16,45 miljoen)
- ODD: Rang 24 (5,01 miljoen)
- OD totaal: Rang 8 (21,47 miljoen)

~BOB~ (~Builders of BOD~)

Linkje TW-Stats

Rang: 36
Leden: 15
Punten: 2.114.267
OD-rangen:

- ODA: Rang 26 (3,83 miljoen)
- ODD: Rang 85 (0,91 miljoen)
- OD totaal: Rang 47 (4,75 miljoen)

Statistieken afgelopen week;

Side 1:
Tribes: P.H.
Side 2:
Tribes: Mental, MentaC, ~BOD~, ~BOB~

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 91
Kant 2: 273
Verschil: 182

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 5
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 611,596
Kant 2: 1,887,499
Verschil: 1,275,903

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 115,492
Kant 2: 44,738
Verschil: 70,754

chart

Srry iPhanTom / Justjobske, maar ik vond jou begin bij het topic Post. V.S. P.H. , STB en ~BOD~ zo goed dat ik de lay-out gekopieëerd heb. :p
 

DeletedUser

Guest
Dank je! :D

Zullen we nodig hebben. ;)
Maar ik verneem dat het bij P.H. al redelijk gaat.
 

DeletedUser35742

Guest
Ik moet hier echt een 2 keer over nadenken hoor. Excuse me, maar welke oorlog? Er ligt niemand echt onder aanval, geen stamactie gezien nog. Hell, we praten niet eens over jullie in ons gedeelde forum. Er bestaat al maandenlang wat spanning tussen ons,dat wel. Maar oorlog? :D Bedankt voor de officieele verklaring, had alleen graag een PM ontvangen lol.

@ iedereen, verwacht er niet te veel van. Het blijft P.H., BOD en Mental.

Edit: even de spelersakte van BOD bekeken, in de laatste 4(!) weken staat het tussen BOD (zonder BOB) en P.H. 2-1 in ons voordeel. Om die oorlog van je nog eens te onderstrepen:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser35742

Guest
P.H. en BOD hebben welgeteld 2 dagen lang een gedeeld forum gehad, kort na de oprichting van P.H. We hebben nooit samen gewerkt in de 'oorlog' tegen Post destijds. De enige reden dat dat betreffende topic die bewuste naam heeft, is dat Post oorlog had met meerdere stammen. Allicht waren ze toen in de veronderstelling dat we samenwerkten, dat is dus niet zo. Also, BOD is gefuseerd met Mental. De enige achterblijvers (slechts 9) zijn leden die het niet zagen zitten en die geen warme gevoelens koesteren richting Mental. Het is niet eens omdat ik 1 van die 9 spelers ben, maar: gelieve BOD niet bij die stats te betrekken. Is overigens ook beter voor jullie stats :D

Net ook stamakte van P.H. bekeken. Al jullie overnames op 'Mental' zijn op 2 inactieve spelers uit hun moraalbrekersstam. Een oorlog aankondigen doe je in stijl, niet door met stats te pronken op gestopte spelers.
 

DeletedUser

Guest
P.H. en BOD hebben welgeteld 2 dagen lang een gedeeld forum gehad, kort na de oprichting van P.H. We hebben nooit samen gewerkt in de 'oorlog' tegen Post destijds. De enige reden dat dat betreffende topic die bewuste naam heeft, is dat Post oorlog had met meerdere stammen. Allicht waren ze toen in de veronderstelling dat we samenwerkten, dat is dus niet zo. Also, BOD is gefuseerd met Mental. De enige achterblijvers (slechts 9) zijn leden die het niet zagen zitten en die geen warme gevoelens koesteren richting Mental. Het is niet eens omdat ik 1 van die 9 spelers ben, maar: gelieve BOD niet bij die stats te betrekken. Is overigens ook beter voor jullie stats :D

Net ook stamakte van P.H. bekeken. Al jullie overnames op 'Mental' zijn op 2 inactieve spelers uit hun moraalbrekersstam. Een oorlog aankondigen doe je in stijl, niet door met stats te pronken op gestopte spelers.

Dankjewel voor het verduidelijken :p
 

DeletedUser49393

Guest
maar kunnen we dit dus zien als een oorlog? of gewoon eens in per zoveel tijd een aanval?
 

DeletedUser35742

Guest
Ik denk dat degenen die de oorlog aankondigen die vraag beter kunnen beantwoorden. Ik wil het wel doen maar ik heb weinig positiefs over P.H. te zeggen ;)
 

DeletedUser49393

Guest
toch zie ik dit dan als de ondergang van p.h. zoveel mensen de oorlog in een keer verklaren maakt geen goeie indruk.
 

DeletedUser35742

Guest
Ik weet het niet zo, denk dat iedereen een beetje druk is en dat P.H. voor letterlijk elke topstam de minst belangrijker tegenstander is.

40+ vs Astra*, High 5 vs O2 dekt al 4 van de top 5 stammen. Mental focust zich meer op Hoplon en Goo. Het lijkt wel haast alsof het kleine broertje P.H. om aandacht schreeuwt en ook een heuse oorlog wil uitvechten.
 

DeletedUser49393

Guest
ja, heb de kaart eens voor me gepakt, en idd p.h. heeft wat aandacht te kort, maar als je kan kaartlezen dan zie je dat als mental en bod samenwerken ze er zo doorvegen, high5 zit in oorlog en zal dus sowieso geen steun geven en astra vindt ze daar nogal vervelend liggen ;) dus daar kunnen ze ook niet aankloppen.
 

DeletedUser

Guest
Dan zou ik ze in C56 toch wel enorme sterkte moeten toewensen willen ze daar doorheen komen :D
 

DeletedUser

Guest
Euhm ik alleen tegen PH heb al meer veroveringen dan dit :rolleyes:

Oorlog =$?
 

DeletedUser35742

Guest
Hoe het loopt? Euh...we vinden dit zó belangrijk dat we er in ons gedeelde forum nog steeds niet over praten. Wanneer/als er een gecoordineerde aanval zou plaats vinden, hadden we dat wel besproken of had er wel iemand een topic aangemaakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan