Overzicht Stammen

DeletedUser9267

Guest
Deze clan naam heb ik al voordat tw er was, zon 5 jaar terug al:p
Bij andere spelen gebruikte ik deze naam altijd al, mischien binnen kort iets anders verzinnen, want er wordt veel gelult over elite ..:rolleyes:

Als je een tip nodig hebt, ik weet een mooie naam + mooi plaatje :), zolang ik het maar weer mag gebruiken mocht w7 uitkomen :p (en ja dat duurt nog een tijdje ^^)
 

DeletedUser

Guest
naja.. 400 puntjes minder :eek:

Ik zeg verder ook niet dat t slecht is... ;)
 

DeletedUser3356

Guest
twstats18-01.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kvind dit wel een statistiekje die veel zegt. 2 stammen schieten er duidelijk uit.
 

DeletedUser

Guest
TBR en P-Ils duidelijk aan kop, zijn ook de 2 stammen waar ik het meest van verwacht
 

DeletedUser

Guest
het licht ook aan de buurt waar je in licht of je veel troepen kunt verslaan of niet ;)

als je met eens stam vrij dicht op elkaar licht heb je minder kans dat je erg hoog in de OD rankings komt omdat iedereen al de andere dorpjes toch elke keer troepvrij maakt en de gs leegmaakt :D

ook als je in een inactive buurt licht zul je niet erg veel troepen vinden

verder heb je altijd nog de speelstijl :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
het ligt ook aan de buurt waar je in licht of je veel troepen kunt verslaan of niet ;)

als je met eens stam vrij dicht op elkaar ligt heb je minder kans dat je erg hoog in de OD rankings komt omdat iedereen al de andere dorpjes toch elke keer troepvrij maakt en de gs leegmaakt :D

ook als je in een inactive buurt ligt zul je niet erg veel troepen vinden

verder heb je altijd nog de speelstijl :rolleyes:

:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik ben een paar dagen later begonnen en zit in een rot buurt met inactieve mensen tot en met
 
Bovenaan