Overzicht Stammen

DeletedUser

Guest
TW.jpg


P-ils staat ruim aan de leiding ivm verslagen als aanvaller zowel als verslagen verdediger

Binnen een week zien we wel wat er verandert is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bij verslagen als verdediger staat Rome bovenaan hoor.. daar staat P-ils erg slecht. Maar deze statistieken zeggen op dit moment nog vrij weinig maar als je het iedere week post wordt het een leuk overzicht inderdaad!
 

DeletedUser

Guest
Bij verslagen als verdediger staat Rome bovenaan hoor.. daar staat P-ils erg slecht. Maar deze statistieken zeggen op dit moment nog vrij weinig maar als je het iedere week post wordt het een leuk overzicht inderdaad!

lol, verdediger. Als je nu verdedigers stats hebt, betekent dat je gefarmed wordt...fijn!
 

DeletedUser

Guest
defensief staat p-ils 230 dat is niet boven aan maat ;) enne das ook niet goed als je daar boven aan staat.
het is wel een actieve stam ja :D
 

DeletedUser

Guest
Bij verslagen als verdediger staat Rome bovenaan hoor.. daar staat P-ils erg slecht. Maar deze statistieken zeggen op dit moment nog vrij weinig maar als je het iedere week post wordt het een leuk overzicht inderdaad!

Idd, echt iets dat nergens op slaat... :rolleyes:
Wat ben je ermee als je leden worden aangevallen. Je kan toch niet zeggen dat dat slecht is voor P-Ils. :D

En verslagen tegenstanders staat lekker hoog, dwz dat we lekker regeren op de plaatsen waar de spelers liggen die hiermee te maken hebben. :D
Alhoewel het nu nog niet zo'n grote buurt zal zijn wss. Maar je moet ergens beginnen. ;)

defensief staat p-ils 230 dat is niet boven aan maat ;) enne das ook niet goed als je daar boven aan staat.
het is wel een actieve stam ja :D

Idd, je word wel afgeremd maar dat wil ook zeggen dat onze buren minder troepen hebben...
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel ook zeker niet dat het slecht is voor de stam hoor. Maar deze statistiek gaat om de totale verslagen tegenstanders. En als je die als verdediger verslaat kun je dus ook hoog komen :cool:

Uiteraard kun je dat beter niet zo hebben maar puur op het getal afgaande staat P-ils daar dus slecht al is dat dus weer in principe goed.

Met andere woorden misschien drukte ik het niet goed uit maar ik bedoelde het wel goed :D
 

DeletedUser9267

Guest
Als het aan mij ligt gaat onze rang nog wel omhoog ;) + er zitten nog wel wat leuke spelertjes in onze stam :p
 

DeletedUser

Guest
ben je nou weer jezelf de hemel aan het inprijzen op bedoel je dit keer daadwerkelijk mij?
 

DeletedUser

Guest
elite is tegenwoordig zo afgezeikt, dat da een afgezeikte stam is :p

Deze clan naam heb ik al voordat tw er was, zon 5 jaar terug al:p
Bij andere spelen gebruikte ik deze naam altijd al, mischien binnen kort iets anders verzinnen, want er wordt veel gelult over elite ..:rolleyes:
 
Bovenaan