Overgebleven spelers in W1.

DeletedUser20001

Guest
Bedankt voor de bemoedigende berichten. Het einde is sowieso zuur, maar voor mij is het mooi geweest. Elke maand 5491 clears verzenden kost toch een hoop tijd.

Dank aan alle spelers die wereld 1 leuk hebben gemaakt. Dankzij jullie werd TW een leuke hobby :)

Nu op een account in Talk. komen spelen dan :D
 

DeletedUser

Guest
Is zien. 300.000 dorpen is 30.000 dorpen per speler. Hoger dan 2 dorpen per dag erbij is practisch onmogelijk dus dat duurt dan tenminste 15.000 dagen voor dat kan. Dat is ongeveer 42 jaar.

Een post uit 2008, grappig om dit nu te lezen :D
 

DeletedUser

Guest
Dat was uit de tijd dat pakketjes opslaan met een vol dorp nog 13 pakketjes opleverde in plaats van 53 ;-)
 

DeletedUser29151

Guest
Moet wel toegeven, Matthijs, je hebt een soort van humor. Maar... :)

20vt zei:
Beste stamleden,

Aangezien we sinds kort de vv van feroduk in handen hebben heb ik het account eens onder handen genomen. Als feroduk terugkomt van vakantie zal hij wat meemaken.

Een greep uit de aanpassingen:

a57619335b85022df6b0960180a5330b.png


fdb89caa3eacbac9d949d6ae17a01f1c.png


f21976cacbe62b2abe1dda9f9501f09f.png


a9f45b13a79c9416ab14939c98963818.png

Zo gaat het tot in de kleinste details door. Ik heb elke niet-Talk.speler uitgenodigd voor de stam, een pm met [player]oliboy[/player] volgde:

oliboy 23.10.13 13:07
Beste,

Waarom de uitnodiging ? wat zit erachter ?


mvg , olli

feroduk 23.10.13 13:22
Beste Olli,

Ik wil graag mijn liefde voor de beste stam van W1, [ally]Talk.[/ally], tonen en uitdragen aan de rest van de wereld. Daarom bij dezen een uitnodiging tot het joinen van de officiële [ally]Talk.[/ally]-fanstam. Wees welkom!

Vriendelijke groet,
Feroduk
[ally]Talk.[/ally]-wannabe

oliboy 23.10.13 13:27
Het probleem is dat ik geen Talk -fan ben

feroduk 23.10.13 13:37
Hoe kan je dat nou zeggen? Iedereen is toch [ally]Talk.[/ally]-fan? Wie houdt er nou niet van de beste stam van TW?

Maar, aangezien we open en tolerant zijn staat de uitnodiging nog steeds. Ik zou zelfs zo ver willen gaan het anderszins verplichte aanbiddingsritueel voor de Grote Leider [player]Donatello[/player] optioneel - maar sterk aangeraden - te maken.

Ik zie je toetreding met vertrouwen tegemoet.

Vriendelijke groet,
Feroduk
[ally]Talk.[/ally]-wannabe

oliboy 23.10.13 13:39
het is makkelijk te zeggen , het is de zwakste stam van heel w1 en zal je dus nooit joinen

oliboy 23.10.13 13:46
en ik denk dat den helft van de spelers die er nu nog zijn net zoals mij denken dus je fanstam kan je beter opdoeken

feroduk 23.10.13 13:49
Beste Olli,

In mijn eindeloze geduld en vergiffenis vergeef ik je deze heiligschennis.

Mag ik je er wel aan herinneren dat [ally]Talk[/ally]. de stam is die elke andere stam op de knieën gekregen heeft? [ally]OVI[/ally], [ally]Glory[/ally], NVC, TRF, Arashi, ~Phoe, NLS, Opus, PAST, SeSw, Novum, BRon, en ook je eigen [ally]TLK[/ally]. [ally]Talk.[/ally] heeft de wereld veroverd en zal als de TW-goden de gong luiden de overwinning opeisen. Sluit je aan voor het te laat is!

Vriendelijke groet,
Feroduk
[ally]Talk.[/ally]-wannabe

oliboy 23.10.13 13:53
ja , maar wel op een zwakke manier dus dan krijg je geen fans behalve ex-leden zoals jij want jij weet niet beter,

en jij moet mij niets vergeven dat doe ik bij jullie ook al lang niet meer

oliboy 23.10.13 13:58
je ontkent het zelfs al niet meer

feroduk 23.10.13 14:02
Beste Olli,

Ik, feroduk, heb nooit in [ally]Talk.[/ally] gezeten, ik heb mijn levensdagen in OVI doorgebracht tot ik het licht zag. [ally]Talk.[/ally] is het licht, [ally]Talk.[/ally] is de wereld, [ally]Talk.[/ally] is alles! Wereld 1 zou niet eens bestaan zonder [ally]Talk.[/ally], Tribal Wars zou niet eens bestaan zonder [ally]Talk.[/ally]! Er is werkelijk geen reden om je niet aan te sluiten bij de beweging waarvan de overwinning onvermijdelijk is.

[ally]Talk.[/ally] is geduldig en goed, ik volg slechts in het voorbeeld. Maar wees gewaarschuwd, [ally]Talk.[/ally] kan ongenadig afrekenen met hun vijanden!

Vriendelijke groet,
Feroduk
[ally]Talk.[/ally]-wannabe

oliboy 23.10.13 14:07
als ze dat maar doen dan , ik ga liever eervol ten onder dan zoals jij om vergiffenis te vragen , je laat je zwakte zien , Je kiest natuurlijk zelf hoe je je eind bepaalt maar jou manier daar kan ik mij niet bij aansluiten

feroduk 23.10.13 14:13
Beste Olli,

Het gaat hier niet om eer, vergiffenis vragen of sterkte of zwakte, het gaat hier om de enige mogelijkheid die er is. [ally]Talk.[/ally] is de enige optie. Die realisatie komt met de tijd, en ik hoop echt voor je dat dat voor jou op tijd komt. Zo niet... May [ally]Talk.[/ally] have mercy on your soul.

Vriendelijke groet,
Feroduk
[ally]Talk.[/ally]-wannabe

Heb nog geen contact gehad met libel2, zou misschien ook wel leuk zijn.

Matthijs

daeron zei:
Wis alle groepen, breek alle techs af.

20vt zei:
Kan voor zondag ook nog wel, tot die tijd beetje troepen sturen naar libel... Libel dodgt tot nu toe toch niet :)

Koning-Stijn zei:
Super gedaan.
 

DeletedUser

Guest
En jij hebt nu ingelogd op fero? Succes met de Talk.-propaganda wissen :)

Heeft oliboy nog gereageerd?

Overigens vond ik het jammer dat ik de geboortedatum niet op 01-11-2011 kon zetten en geen gedeeld forum met OVI aan kon maken. En ik schijn de verkeerde link in het profiel van GoTalk te hebben gezet. Voor de rest was het leuk zolang het duurde :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
Nog 56 over nu nc99 opdeelde is gegaan. Ik zou zeggen next.
 

DeletedUser

Guest
20vt staat op delete :eek:

Nah, ik verwacht dat er nog wel meer barbaar gaan bij OVI. Kan wel vertellen wie we verwachten op barbaar te gaan, maar ze lezen ons hele forum toch... Is geen nieuws.
 
Bovenaan