Overgebleven spelers in W1.

Reactiescore
661
onee een hele boel asterisksen achter elkaar, leer eerst maar volledige woorden typen i.p.v beginletters aanvullen met tekens

Godlight, ik vind je schrijfstijl prachtig. Maar wees gerust, in correct Nederlands ben ik zeker je evenknie.

Wat ik me afvraag. Ben jij niet permanent gebanned? Of zou je het niet moeten zijn?
 

DeletedUser

Guest
Godlight, ik vind je schrijfstijl prachtig. Maar wees gerust, in correct Nederlands ben ik zeker je evenknie.

Wat ik me afvraag. Ben jij niet permanent gebanned? Of zou je het niet moeten zijn?

Dat laatste zou geen vraag moeten zijn.
 

DeletedUser20001

Guest
Coole man96 en knollieke zijn verdwenen van de kaart, we hebben er nog 64 over.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20001

Guest
Nog 62 over nu khantal en merlijn de tovenaar op delete zijn gegaan.
 

DeletedUser20001

Guest
60 spelers over nu Ghis65 op barbaar is gegaan door de aanhoudende druk die Koning-Dennis bij hem weg legde!
 

DeletedUser23783

Guest
Nog 71 over nu SkoenT ons verlaten heeft!

Eindelijk verlost van deze kwelling. Het was mooi, uniek en eenmalig. Ik feliciteer alle overgebleven spelers dat ze het zo lang al volhouden. Toch wordt het voor jullie tijd om eens op delete te gaan.

groet, Skoent

oh ja, batchieboy, ik heb je ooit een oor aangenaaid. Het is knap dat je je daar overheen hebt gezet.
 

DeletedUser20001

Guest
Eindelijk verlost van deze kwelling. Het was mooi, uniek en eenmalig. Ik feliciteer alle overgebleven spelers dat ze het zo lang al volhouden. Toch wordt het voor jullie tijd om eens op delete te gaan.

groet, Skoent

oh ja, batchieboy, ik heb je ooit een oor aangenaaid. Het is knap dat je je daar overheen hebt gezet.

Vertel, wat voor oor heb je me ooit aangenaaid dan?
 
Reactiescore
661
59 spelers over nu Kaloco barbaar is gegaan!

Zware tegenstander, wat een aanvalskracht, blij dat die dreiging in mijn buurt is verdwenen.
Sterke en leuke speler.
Verlies voor w1, en zeker spijtig hoe het is gegaan.

Tot de volgende Kaloco.
 

DeletedUser

Guest
59 spelers over nu Kaloco barbaar is gegaan!

Kaloco je was geweldig..

Jarenlang heb ik op Kaloco gespeeld met veel plezier. Account overgegeven aan iemand met een geweldig aanvalsinzicht.
Afgelopen jaar af en toe ingelogd om te kijken hoe je het er van afbracht.. Heb duizenden aanvallen zien lopen.. Aanvallen niet voor je zelf maar wel voor je stamgenoten.. Ik heb door die acties respect voor jou gekregen..
Als aanvaller heb jij het Account Kaloco op de wereld gezet.

Maar ik begrijp ook dat NU de pijp aan maarten hebt gegeven..

Dankjewel…

Notoir
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kaloco was inderdaad een groot gevaar voor Talk., dat heeft vooral mr x gemerkt.. Respect voor de inzet voor de stam.

Nickdhnick is ook barbaar gegaan, 57 over.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de bemoedigende berichten. Het einde is sowieso zuur, maar voor mij is het mooi geweest. Elke maand 5491 clears verzenden kost toch een hoop tijd.

Dank aan alle spelers die wereld 1 leuk hebben gemaakt. Dankzij jullie werd TW een leuke hobby :)
 
Bovenaan