Over Ragey, De Sukke, |D|, Sepnu, verdriet, katapulten, valsspelers, en slechte verliezers

DeletedUser77646

Guest
Zoveel mensen hebben blijkbaar problemen met tribalwars als ze backtimes willen dodgen. Gisteren bleef een stamgenoot zijn tribalwars ook hangen net als hij moet dodgen. Aankomsttijden waren bij zijn aanvaller ook anders dan hij zelf zag.
 
Reactiescore
489
Je had inderdaad geen kata's moeten sturen maar accounts boosten is ook not done.
Het één lokt het ander uit is ook vaag, je kan niet voorspellen dat je kata's gaat krijgen en als je die uiteindelijk niet krijgt ga je die acc's waarmee je boost ook niet gewoon laten liggen?
Beide dingen zijn gewoon niet oké
 
Reactiescore
537
Zal later weer uutgebrwid reageren.
Mensen denken blijkbaar nog steeds dat ik boostaccs gebruik? Kijk dat acreentje eens van die pm met no gain :p
Manmanman wat lastig lol
 

DeletedUser77953

Guest
Om hier nog even kort op terug te komen, vind ik het werkelijk onverteerbaar dat jij dit post. Ik heb mij jaren lang ingezet voor (onder andere) wereld 1 als ingame moderator. Ik heb veel spelers geholpen en veel vals spel opgespoord, allemaal in mijn eigen vrije tijd. Dat werd mij zelden in dank afgenomen; ik ben voor de meest vreselijke dingen uitgemaakt in die tijd. Allemaal zodat spelers zoals jij het maximale spelplezier uit wereld 1 konden halen. Ik was in die tijd nog geen eens 16 jaar oud. Ik vind het onbegrijpelijk dat jij mij nu, na al die inzet ten behoeve van het spel, de schuld geeft van het valse spel van andere spelers die ik niet eens ken. Jij zou als oudgediende beter moeten weten. Werkelijk schandalig. Totdat jij je verschoont van deze vreselijke post, zijn wij uitgepraat.



Het staat je vrij om de reports te posten om mijn ongelijk te bewijzen.



Dan is dat je eerste fout geweest op deze wereld.



Blijkbaar voorspel je mijn katapulten goed, aangezien je dit 8 minuten voor de aanval post. Het feit dat het lastig is te voorspellen waar de aanval uit bestaat is wat het spel zo spannend maakt, zeker in de beginfase. In dit geval is 500/200 natuurlijk een foute gok aangezien een backtime daarop voor mij veel te duur zou zijn op een Nohaul wereld. Daarentegen was het voor jou helemaal niet duur geweest om van die 500 speer er 100 te laten staan. Ik houd het dus op een speelfout hier.



Dit kun je eenvoudig bewijzen door even een reportje uit die tijd op publiek te zetten en de link te delen. We wachten in spanning af.



Accounts of mensen die spelen, puur met de intentie om een dorp voor een ander uit te bouwen, zijn in strijd met de geest van het spel. Dit soort creatief misbruik van de spelregels zou keihard aangepakt moeten worden. Ik zou hier als speler wat van zeggen, maar ik ben me er van bewust dat meningen op dit gebied kunnen verschillen. Het tw team was het in ieder geval met mij eens, gezien de bans.

Daarnaast heb je tegen mij gezegd (zie OP) dat je wist dat speler X onder sit was en wist je te vertellen "dat je stam wel meerdere VV's heeft". Zelfs als je niets wist van het valse spel, blijft het feit wel dat jij voordeel en ik nadeel heb ondervonden van de oneerlijke aanwezigheid van speler X.



Daarover zeg jij zelf:


--


Dit is inderdaad onderdeel van de tactiek. Speltechnisch heb ik er niets op tegen, maar het maakt wel voor goede P&P, en dat is precies waar dit forum over gaat.


Dat geloof ik ook wel. Voor mij is het gissen waar het vandaan komt, maar dat het de ronde doet was in ieder geval duidelijk, vandaar mijn reactie.




Laten we er maar vanuit gaan dat deze op de verzamelplaats gericht stonden, dan.


Dan was dit precies die ene keer dat je mij er niet hard uitstart. Probeer het de volgende keer gewoon nog eens, ik speel tegenwoordig nog maar zelden op de .nl server.

Bij deze mijn excuses. Ik had niet gedacht dat de bespeler van Art een fout zou maken bij het kopieren van de aankomsttijd.

[16-01-17 18:49:38] Remco: 19;29;08
[16-01-17 18:49:46] Remco: zeker weten deze tijd?
[16-01-17 18:49:53] Ruben : Ja da's het terugkomstuur
[16-01-17 18:49:59] Remco: oke
[16-01-17 18:50:02] Ruben : 18:27:17
01:01:51
[16-01-17 18:50:04] Remco: dan regelen we dat
[16-01-17 18:50:07] Ruben : Bovenste was aankomst op mijn dorp
[16-01-17 18:50:11] Ruben : Dat daaronder looptijd
[16-01-17 18:50:21] Ruben : 19:29:08
[16-01-17 18:50:25] Ruben : Maakt dit als terugkomsttijd

De 3 aanvalllen die je verstuurde op het tijdstip dat ik de btime moest versturen zorgde ervoor dat ik zeker was dat de btime tijd klopte, maar blijkbaar niet dus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63114

Guest
Krijg zojuist nog wat berichtjes doorgestuurd, dit is de weg hoe Ragey het spelletje blijkbaar speelt

https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/323a9ebaa08bdd5d74289829eefa1bd9
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/4f9596478257be9934d09e675a5b0f47
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/bc3423841c723e1868afc2fa38811abd

Weet het achterliggende verhaal niet, maar dit ziet er niet goed uit voor Ragey?

2 opties: 1) Ragey denkt: Kleine spelers, die gaan niet janken over kata's op het AF. 2) Meneer frank heeft eerst kata's op Ragey gegooid.
Hoe dan ook, Ragey heeft zijn mening omtrent katapulten al meermaals duidelijk laten blijken, dus denk dat niemand echt verrast is.
 
Reactiescore
276
Krijg zojuist nog wat berichtjes doorgestuurd, dit is de weg hoe Ragey het spelletje blijkbaar speelt

https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/323a9ebaa08bdd5d74289829eefa1bd9
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/4f9596478257be9934d09e675a5b0f47
https://nlc1.tribalwars.nl/public_report/bc3423841c723e1868afc2fa38811abd

Weet het achterliggende verhaal niet, maar dit ziet er niet goed uit voor Ragey?

Natuurlijk is dit een respons van mij en begin ik hier niet zelf mee (click). Is overigens wederom iemand die met De Sukke te maken heeft, maar hij zal wel weer van niets weten, en meneer frank heeft zijn account gestart om serieus zelf te spelen, heus waar.

nogmeersukke.png

Dit is een random 1600-punten speler. Zijn dorp is te klein om over te nemen maar is overduidelijk te lastig om te laten zitten. Vandaar. Het zal er bij jullie wel niet ingaan, maar ik gebruik katapulten om tactisch voordeel te behalen, niet om random rimspelers het leven zuur te maken.

Ja dit noemen we spelers wegspelen eh :p
Ik dacht dat jij nog een serieus antwoord zou geven? Vooral dat reportje waarin jij laat zien dat je je eigen verkenners had, zou ik erg interessant vinden.

Bij deze mijn excuses.
Ik vind het mans dat je dit alsnog toegeeft, waarvoor dank. Ik ga er vanuit dat je deze fout ook corrigeert op de andere kanalen waar je mijn naam besmeurd hebt.

Ik hoop dat je later, wanneer de gemoederen wat bedaard zijn en dit topic ondergesneeuwd is, nog eens de tijd neemt om rustig jouw posts en mijn reacties daarop terug te lezen. Ik denk dat je dan wel terugkomt op je woorden. Uiteraard staat het je vrij om mijn speelstijl af te keuren, maar in de manier waarop je mij geschoffeerd hebt ben je te ver gegaan. Over de "gerespecteerde classic spelers" wil ik kwijt dat zij niet het recht hebben om zelf spelregeltjes te verzinnen waar vervolgens iedereen (3000+ spelers) zich maar aan te houden heeft, omdat zij toevallig iets niet leuk vinden. Zeker niet wanneer de daadwerkelijke spelregels onder verbloemende termen als "dorpenuitbouwers" e.d. met voeten getreden worden.
 
Reactiescore
661
Die gerespecteerde spelers hebben niks te maken met de dorpenuitbouwers van de jongens rond de sukke. Dat slaat al nergens op.
Ik blijf er bij dat mensen die kata's misbruiken op een classic voor een stuk uitlokken dat anderen starten met extra accountjes voor defensie.
Dat jij alleen tactisch speelt heb je zelf laten zien dat dat niet zo is door die hoeve en smederij weg te schieten.

Maar inderdaad, we houden het hier beter bij. Erg kinderachtig trouwens dat je ergens op w52 mijn naam gaat intikken in een blacklist lijstje waar ze verkeerd spel aankaarten, terwijl jij wel de abuser bent. De discussie is ontstaan op deze wereld, nergens anders.
 
Reactiescore
276
Maar inderdaad, we houden het hier beter bij. Erg kinderachtig trouwens dat je ergens op w52 mijn naam gaat intikken in een blacklist lijstje waar ze verkeerd spel aankaarten, terwijl jij wel de abuser bent. De discussie is ontstaan op deze wereld, nergens anders.

Op het internet betekent ergens door "getriggered worden" dat iets je boos maakt. Het is geen blacklist lijstje, en als dat wel zo is, dan moeten de topictitel en content daarnaar aangepast worden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Hou je mond toch eens vent. Er komen nauwelijks zinnige woorden uit die vingers van je.

Ik kan enkel zeggen met 100% zekerheid, dat jij de midgame en de lategame niet zal meemaken op de classic. Dat halen kata'ers op deze werelden nooit.
 
Reactiescore
276
Ik kan enkel zeggen met 100% zekerheid, dat jij de midgame en de lategame niet zal meemaken op de classic. Dat halen kata'ers op deze werelden nooit.
Zeer inhoudelijke toevoeging. Ik weet dat jij een grondige hekel hebt aan mij (waarom eigenlijk?) en dat het voor jou iedere keer geweldig is als iemand weer vuil over mij spuit. Als de vork dan toch net anders in de steel blijkt te zitten, is dat voor jou iedere keer weer een teleurstelling. Ik stel voor dat je je haat voortaan per PM bij mij deponeert, aangezien het voor de gemiddelde forumbezoeker van erg weinig waarde is.
 
Reactiescore
661
Op het internet betekent ergens door "getriggered worden" dat iets je boos maakt. Het is geen blacklist lijstje, en als dat wel zo is, dan moeten de topictitel en content daarnaar aangepast worden.

Ik heb het zo geïnterpreteerd als het in een lijst gaat over stabben etc. Maar goed ik kan daar fout zitten. Alsnog blijft het kinderachtig om op een voor mij totaal onbelangrijke wereld mij te proberen zwart te maken.

Heb je nog reactie op die andere puntjes?

Trouwens. Ik heb geen haat aan u. Laurens komt hier toevallig posten, dus niet dat ik het vroeg of zo, voor je dat zou gaan zeggen.
 
Reactiescore
276
Heb je nog reactie op die andere puntjes?
Ik denk dat daarop ingaan op veel punten gaat leiden tot een welles/nietes situatie, waar het forum niet bij gebaat is. Het lijkt mij beter dit eens op de chat te doen, als je daarvoor open staat.
 
Reactiescore
661
Ik denk dat daarop ingaan op veel punten gaat leiden tot een welles/nietes situatie, waar het forum niet bij gebaat is. Het lijkt mij beter dit eens op de chat te doen, als je daarvoor open staat.

Ja, ik wil wel even chatten. Maar begrijp dat me overtuigen kwa katapulten niet zal gaan. Ik begrijp daarentegen heel goed wat je wil zeggen hoe je je voelt over dat heikel puntje dat ik aanraak.
 
Bovenaan