Over Ragey, De Sukke, |D|, Sepnu, verdriet, katapulten, valsspelers, en slechte verliezers

Reactiescore
536
Heb idd geen idee wie die frank is. Het interesseert me ook echt geen zak of jij denkt dat het mijn slaafjes zijn of niet. Wel vreemd iig dat ik dan geen ban heb gekregen. Maar fied.
Ik ga ook echt niet mn gelijk bewijzen. Daar heb ik het materiaal niet voor, noch de motivatie.
Wanneer ik tijd heb, komt er idd nog een langere reactie. Ff geduld dus mannerje <3
 
Reactiescore
276
Ik ga ook echt niet mn gelijk bewijzen. Daar heb ik het materiaal niet voor, noch de motivatie.
We kunnen dus concluderen dat van alles dat jij gezegd hebt, geen enkel stukje bewijs is. Dit topic samenvattend ben je dus gewoon een leugenaar en een slechte verliezer.

Ff geduld dus mannerje <3
Aan een kant is het vreemd om te zien dat je die misplaatste arrogantie nog altijd niet kwijt bent ondanks alles dat zich afgespeeld heeft. Aan de andere kant juich ik mensen toe om vooral zichzelf te blijven, dus laten we je post dan maar in een positief licht bekijken.

Wat mij betreft is dit onderwerp bij deze afgesloten. Ik denk niet dat er nog nieuwe inzichten zullen verschijnen.
 

DeletedUser78100

Guest
Gerekt worden in de start zegt niks over je tw kwaliteiten imo.

Niet kunnen toegeven dat je "gerekt" bent zegt wel iets over je persoonlijkheid :)
Gerekt worden in de start zegt niks over je tw kwaliteiten imo.

Als ik het allemaal goed lees hebben de "gerekte" spelers anders ondanks een oneerlijk voordeel nog steeds niet kunnen winnen. Dat zegt juist heel veel over tw kwaliteiten.
 
Reactiescore
510
Dat "voordeel" wordt echter groter gemaakt dan het was, maar dat terzijde.
 

DeletedUser78100

Guest
Dat "voordeel" wordt echter groter gemaakt dan het was, maar dat terzijde.

Ik kan alleen af gaan op wat ik hier lees.. Ik zou het sowieso allemaal nog wel uit het andere perspectief willen lezen. Maar ik denk niet dat daar tijd aan besteed zal worden :p.
 
Reactiescore
510
Ik denk ook niet dat het van toegevoegde waarde is.
Deze slag heeft Ragey gewonnen, maar straks is er een andere uitdaging voor hem :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Niet kunnen toegeven dat je "gerekt" bent zegt wel iets over je persoonlijkheid :)


Als ik het allemaal goed lees hebben de "gerekte" spelers anders ondanks een oneerlijk voordeel nog steeds niet kunnen winnen. Dat zegt juist heel veel over tw kwaliteiten.

1x quoten was genoeg hoor.

Niet kunnen toegeven zegt iets over je persoonlijkheid, dat klopt. Het is het ego dat hem ervan weerhoudt om het toe te geven (dit ego heeft ragey ook mbt W50). Een oneerlijk voordeel? Heb je het nou over die gestuurde scouts?
 
Reactiescore
536
Ja ik ben best wel arrogant en heb ene groot ego, weet ik van mezelf.
Ik ben echter geen ecgter geen leugenaad.

Ik heb mezelf geen kneerlijk voordeel verschafd met boostaccs ;) kun geloven of niet. Daarnaast wegspelen, ja je hebt me geedeld chapeau.
De manier waril is enkel wat jammer.
Kata's, een storende laptop als ik belangrijke dingen moet doen. Zie ik dat als weggespeeld worden? Nee, totaal niet. Ik zie het als zwak spel en een beetje geluk, van je goede kant uitgaande dat je geen ddos'er bent ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Ja ik ben best wel arrogant en heb ene groot ego, weet ik van mezelf.
Ik ben echter geen ecgter geen leugenaad.

Ik heb mezelf geen kneerlijk voordeel verschafd met boostaccs ;) kun geloven of niet. Daarnaast wegspelen, ja je hebt me geedeld chapeau.
De manier waril is enkel wat jammer.
Kata's, een storende laptop als ik belangrijke dingen moet doen. Zie ik dat als weggespeeld worden? Nee, totaal niet. Ik zie het als zwak spel en een beetje geluk, van je goede kant uitgaande dat je geen ddos'er bent ;)

Was je zat ofzo?
 

DeletedUser5614

Guest
Heb idd geen idee wie die frank is. Het interesseert me ook echt geen zak of jij denkt dat het mijn slaafjes zijn of niet. Wel vreemd iig dat ik dan geen ban heb gekregen. Maar fied.
Ik ga ook echt niet mn gelijk bewijzen. Daar heb ik het materiaal niet voor, noch de motivatie.
Wanneer ik tijd heb, komt er idd nog een langere reactie. Ff geduld dus mannerje <3

Ik weet wel dat Frank en Stein samen op een account speelde.
 
Bovenaan