ossen om te zien dat iemand wordt aangevallen

Reactiescore
1.704
Hallo
ik kreeg net een goed idee.

Stel je stuurt naar je stamgenoten allemaal een klein beetje ossen. denk aan 3 speer en 3 zwaard.
dan krijg je dus bericht als je stamgenoot is aangevallen en dan kan je die persoon bijvoorbeeld bellen dat ie snel online moet komen.
Ook kan je aan de schade aan jouw ossen zien hoe sterk de aanval was. bijv is er niks dood was het een scout of een zeer kleine aanval. Maar zijn ze allemaal dood dan is het hele dorp leeggeveegd

wat vinden jullie van dit idee?
 
Upvote 8
Reactiescore
1.498
Geweldig idee. Maar wellicht maar kan je die troepen niet beter in een bolwerk stoppen?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Klinkt goed, zou dit al een naam hebben deze tactiek?
Ik dacht wellicht aan limewire
 
Reactiescore
21


Bron:

Vertaald Google
Trip wire: Een systeem waarbij spelers in een stam troepen sturen ter ondersteuning van elkaar, om gewaarschuwd te worden als een stamgenoot wordt aangevallen.
  • Trip wire: A system by which players in a tribe send troops as support to one-another, in order to be alerted should a tribe mate be attacked.
 
Reactiescore
1.704


Bron:

Vertaald Google
Trip wire: Een systeem waarbij spelers in een stam troepen sturen ter ondersteuning van elkaar, om gewaarschuwd te worden als een stamgenoot wordt aangevallen.
  • Trip wire: A system by which players in a tribe send troops as support to one-another, in order to be alerted should a tribe mate be attacked.

maar mijn versie is veel beknopter. Want ik wil mijn aangevallen stamgenoot dan ook meteen opbellen
 
Reactiescore
21
Sommige spelers kregen al een bericht op hun pc, laptop, gsm en de gsm van hun moeder.

Aanvalsnotificaties
Aanvalsnotificaties activeren.
Notificaties:
Elke keer het aantal binnenkomende aanvallen stijgt.
Enkel na de eerste binnenkomende aanval.
 
Reactiescore
1.704
Sommige spelers kregen al een bericht op hun pc, laptop, gsm en de gsm van hun moeder.

Aanvalsnotificaties
Aanvalsnotificaties activeren.
Notificaties:
Elke keer het aantal binnenkomende aanvallen stijgt.
Enkel na de eerste binnenkomende aanval.
Open aub je eigen topic want dit gaat over ossen sturen. Niet over aanvalsnotificaties
 
Reactiescore
431
Leg eens uit waarom dit boosten is ? Graag met bronnen.
  1. Oneerlijk voordeel: Het versturen van kleine eenheden naar stamgenoten om waarschuwingen te ontvangen en informatie te verkrijgen over aanvallen geeft de betrokken stam een oneerlijk voordeel ten opzichte van andere spelers of stammen die deze strategie niet gebruiken. Dit kan leiden tot een verstoring van de balans en eerlijkheid van het spel.
  2. Gebruik van externe communicatiemiddelen: Het idee om stamgenoten te bellen of op andere manieren te informeren over aanvallen kan het gebruik van externe communicatiemiddelen buiten het spel omvatten, zoals telefoongesprekken, chatberichten of andere vormen van directe communicatie. Dit kan worden beschouwd als het gebruik van externe middelen om in-game voordelen te behalen, wat in strijd is met de regels.
  3. Misbruik van spelmechanica: Hoewel het delen van informatie en het coördineren van acties binnen een stam een legitiem aspect van het spel kan zijn, kan het opzettelijk versturen van kleine eenheden naar stamgenoten met als hoofddoel het verkrijgen van waarschuwingen over aanvallen worden beschouwd als een misbruik van het spelmechanisme.
  4. In strijd met de algemene spelregels: Het opzettelijk manipuleren van spelmechanismen om oneerlijke voordelen te behalen, zoals het beschreven idee, is in strijd zijn met de regels en kan leiden tot disciplinaire maatregelen, waaronder schorsingen of verbanningen van het spel.

Bronnen:

  • Tribal Wars spelmechanica en communityforums.
  • Strategische handleidingen en discussies binnen de Tribal Wars-spelgemeenschap.
  • Ervaring en inzichten van ervaren Tribal Wars-spelers.
 
Bovenaan