trip-wire systeem

DeletedUser

Guest
Zou iemand mij kunnen uitleggen wat een trip-wire systeem is, en hoe het werkt. Ik heb bij zoeken geprobeerd maar niet gevonden.

Mvgr. johcorn.
 

DeletedUser

Guest
je stuurd wat speers naar een dorp toe ter ondersteuning .
hoe meer er van de speers in blijven staan hoe minder er dood is gegaan van het leger zijn al je speers dood dan is het dorp leeg .
 

DeletedUser

Guest
Oftewel ,

Hoemeer van jou dood zijn , hoe minder van de andere

neej .

stel je zet 5 speers in een barbarendorp dat vol staat met 1000speers 1000zwaard .
dat word aangevallen en er overlijden 600zwaard en 600speers dan ben jij er dus 3 kwijt .
dan weet jij : meer dan de helft van het leger is verwoest en jij komt er over heen en het kost jouw minder troepen en de ander meer + die ander is zijn volledige troepen aantal kwijt ;)
P.S. : die ander is diegene die aanviel op het barbarendorp he ;-)
 

DeletedUser

Guest
Trip-wire: Het versturen van troepen ( meestal 1-2-3 speer ) naar vrienden/stamleden hun dorpen om te weten of ze worden aangevallen, terwijl ze dit zelf niet aangeven of op dat moment niet ingelogt zijn. Zo kun je dus weten of er iemand aangevallen wordt.
 

DeletedUser

Guest
Trip-wire: Het versturen van troepen ( meestal 1-2-3 speer ) naar vrienden/stamleden hun dorpen om te weten of ze worden aangevallen, terwijl ze dit zelf niet aangeven of op dat moment niet ingelogt zijn. Zo kun je dus weten of er iemand aangevallen wordt.

duidelijk uit gelegd ik snapte jappie niet echt:p
 
Bovenaan