OSM Tribalwars #2

DeletedUser

Guest
Je bedoeld de spelers doe al vaker mee hebben gedaan? Jammer..
Als ik uiteindelijk afval, dan ga ik wel gewoon ergens anders spelen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat elke dag een artikel schrijven en een verslag op het AF maken niet heel makkelijk is voor iedereen.

Ik wil dit denk ik best wel doen hoor :), ofc kan ik niet beloven dat ik het elke dag kan doen, maar wel vaak.

Ik zet jullie ook wel in de deelnemerslijst. Ben wel bang dat er meer deelnemers zijn dan dat er plaats is. Daar moeten we nog iets op verzinnen. Misschien iets dat de eerdere deelnemers voorrang hebben ofzo.

Er zijn een stuk of 18 teams ofzo, nu pas 11 deelnemers, degene die er nu zijn hebben nog niks te vrezen imo, het lijkt me wel het eerlijkst van wie het eerst haalt wie het eerst maalt.

Verder wil ik wel dat de beker meedoet, dat is toch wel een stuk leuker :)
 
Reactiescore
24
Notor, kijk de opzet van de vorige competities :), meer inschrijvingen, krijgen degenen van de vorige competitie gewoon weer voorrang voor een plekje.

Ik schrijf mij ook weer in.
 

DeletedUser

Guest
Ik schrijf me ook in.

Het liefste zou ik naar Engeland gaan maar dat is net gedaan.

Misschien de Jupiler League? Dat vind ik altijd ook wel grappig.
En anders ga ik mee naar Duitsland, Frankrijk vind ik niet zo veel aan, tenzij Monaco er al bij zit met al die nieuwe OP spelers :p
 

DeletedUser

Guest
Of kies jij gewoon de deelnemers... Ik offer me graag op voor de fanatieke OSM spelers hoor ;)
 
Reactiescore
4
Im in :)
 

DeletedUser

Guest
Ik zou eerst selecteren op actieve spelers, die actief blijven in de competitie.
 

DeletedUser

Guest
Schrijf mij ook maar in :)

2e klasse van spanje of engeland klasse 2 of 3 lijkt me wel leuk :)
Frankrijk is ook altijd tof!
 

DeletedUser59173

Guest
ik doe ook wel mee ;) is Nederland niet gewoon een leuke competietie ? :D
en zullen we afsprken dat we een competitie doen waarin we geen mensen scouten zodat iedreen een eerlijke kans heeft ?
 
Reactiescore
110
ik doe ook wel mee ;) is Nederland niet gewoon een leuke competietie ? :D
en zullen we afsprken dat we een competitie doen waarin we geen mensen scouten zodat iedreen een eerlijke kans heeft ?

Iedereen kan scouten. Als je een zo'n enquête invult dan heb je genoeg dagen de tijd om al je transfergeld op te maken.
 
Reactiescore
4
Mensen die niet kunnen scouten en erover zeiken zijn meestal mensen zonder Seizoenskaarten ..
Waarom zouden die dat toch leuker vinden zonder :eek:
 

DeletedUser

Guest
omdat het geld kost om aan te schaffen en ik mijn verdiende geld niet in internetspelletje ga en mag pompen
 

DeletedUser68300

Guest
Ik wil ook wel weer meedoen maar dan een club met een lagere doelstelling als 1
 
Bovenaan