OSM Tribalwars #2

Reactiescore
110
Online Soccer Manager
#2

De competitie in Engeland loopt langzaam ten einde. Op 23 juni wordt de laatste wedstrijd gespeeld, dus op 24 juni kan de volgende competitie aangemaakt worden. Het lijkt mij een goed idee om op tijd voorbereid te zijn voor de volgende competitie, aangezien de overgang de vorige keer niet zo vloeiend verliep. Aangezien ik nu een premium account heb, kan ik de competitie starten. Er moeten verder nog een aantal dingen geregeld worden. De vraag is naar welke competitie we gaan, wie er allemaal meedoen, en wie welk team pakt. Ik stel voor dat we hier eerst onderling beslissen naar welke competitie we gaan, dan kunnen we daarna kijken wie welk team pakt (op basis van managerpunten ranglijst) en daarna kunnen nieuwe mensen uit de overgebleven teams kiezen.

Dus, meld het als je mee wilt doen, en spreek je voorkeur voor een bepaalde competitie uit.

Deelnemerslijst:

1. .n0t0ri0us = l0rdShishio = Fiorentina
2. glenn485
3. oscar11 = oscar_11 = Genoa
4. Lady Sophie
5. dragonfriend723
6. Tove Styrke
7. Anthraxxis
8. Graaff D.
9. Reversistence.
10. Sweet Dreams.
11. Quid Pro Quo = Quidss = AS Roma
12. March to War
13. raider x = kaaskopjelover = Udinese
14. No Sweet No Glory
15. -unknownsoldier- = bramkloek = Lazio
16. Ordinary Speculation.
17. xSupermanRoy
18. momske
19. skyfield
20. Alonsofan
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik vind het wel lachen (a) Ook al ben ik super slecht :p Geef mij maar een bekend Europees land trouwens, Frankrijk -Spanje-Duitsland.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik doe weer mee :eek:
En als Sophie superslecht is wil ik niet eens weten wat ik ben met mijn 18de plaats :s
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ik doe mee;)
 
Reactiescore
110
Ja, lijkt me ook wel wat.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe mee, ik kan wss wel een league aan maken als jullie nog een moderator zoeken :)

Ik stem zelf voor een league als Frankrijk of Duitsland, liefste Duitsland, gewoon omdat ik die nog nooit gespeeld heb :)
Maar het lijkt me wel leuk om dan een moderator te hebben die fanatiek de league modt, elke dag een kranten artikel en een verslag op het AF.

Ik vonde deze van Theo een beetje dood, hoor nu nog maar zeer weinig over die league.

LarsDG,
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat elke dag een artikel schrijven en een verslag op het AF maken niet heel makkelijk is voor iedereen.
 

DeletedUser

Guest
Ik doe mee :)

Jammer dat Engeland net was, dat is een leuke competitie. Doe dan Duitsland of Frankrijk maar.
 
Reactiescore
110
Ik zet jullie ook wel in de deelnemerslijst. Ben wel bang dat er meer deelnemers zijn dan dat er plaats is. Daar moeten we nog iets op verzinnen. Misschien iets dat de eerdere deelnemers voorrang hebben ofzo.
 
Bovenaan