Order vs 0vD

DeletedUser

Guest
ehm weer iets waar we je aan mogen houden?
moet je geen aantekeningen houden ervan?

anders heb je strax genoeg bewijs van het schenden van je eigen beloftes.

verders. we zullen wel zien.
 

DeletedUser

Guest
Wees gerust ;) alles staat genoteerd :)

Ik hou me aan mijn uitspraken. Probeer es 1 van mijn uitspraken aan te tonen in héél dit forum waarvan er 1tje niet is uitgekomen. Probeer maar te zoeken , je zal lang bezig zijn en geen resultaat vinden :)

Ik ben niet iemand zoals jullie die grote mond opzet maar uiteindelijk niets doet..
Mensen zoals DHK die ons hard zouden aapakken en met ons lachten en zeiden dat we op dit eigenste moment zelf niet meer zouden bestaan etc..
Je ziet wat van zulke stammen geworden is.. Niets , noppes , nada.

Als Order een even grote mond blijft houden tegenover iedereen zullen jullie net als DHK eindigen , dat beloof ik je.

Het enige wat ik vraag is respect voor mijn stam. Dat is een basis-eigenschap van een degelijke mens. Of het nu in TW is of in de realiteit. Zaken die je niet kent , daar moet je respect voor hebben aangezien je geen inzicht hebt in wat het is.
Zoiets basis hebben jullie niet, en als jullie niet van mening willen veranderen over 0vd dan zullen jullie ondergaan, is het niet door 0vd , dan maken jullie jezelf wel slecht bij andere stammen.
Ik heb nog nooit een stam afgebroken zonder daarvoor een geldige reden te hebben. Begin daar ook es mee, dan kan je zelf ook véél meer respect afdwingen van anderen. Dat is toch logisch..

mvg
 

DeletedUser

Guest
ok een eerlijke en respectvolle reactie:

allereerst, 0vd is geen massa-stam (meer) en is ondertussen gezakt van plek 5 of hoe hoog ze ook stonden naar plek 20.

0vd 2 is nog steeds een massa-stam (65 leden) en staat ondertussen weer op plek 10.

daarnaast, order is tot nu toe nog niet op de bek gegaan, zullen we ook niet, wij zijn slim genoeg om onze eigen troepen in leven te houden,

order heeft geen zusterstammen of opleidingsstammen, (order0 is onze vijand)
wij zullen dat ook nooit nodig hebben.

hmmm, ik heb het gevoel dat ik nog wat vergeten ben, komt vanzelf wel...
 

DeletedUser

Guest
ah ik weet t alweer:

gillio zei:
2) 0vd zal niet lang meer een zusterstam hebben en het ledenaantal zal binnekort weer terug een serieus stuk dalen voor diegenen die iets tegen 'massa'-stammen hebben.

er zijn nog steeds 2 0vd's
 

DeletedUser

Guest
Wees gerust ;) alles staat genoteerd :)

Ik hou me aan mijn uitspraken. Probeer es 1 van mijn uitspraken aan te tonen in héél dit forum waarvan er 1tje niet is uitgekomen. Probeer maar te zoeken , je zal lang bezig zijn en geen resultaat vinden :)

Ik ben niet iemand zoals jullie die grote mond opzet maar uiteindelijk niets doet..
Mensen zoals DHK die ons hard zouden aapakken en met ons lachten en zeiden dat we op dit eigenste moment zelf niet meer zouden bestaan etc..
Je ziet wat van zulke stammen geworden is.. Niets , noppes , nada.

Als Order een even grote mond blijft houden tegenover iedereen zullen jullie net als DHK eindigen , dat beloof ik je.

Het enige wat ik vraag is respect voor mijn stam. Dat is een basis-eigenschap van een degelijke mens. Of het nu in TW is of in de realiteit. Zaken die je niet kent , daar moet je respect voor hebben aangezien je geen inzicht hebt in wat het is.
Zoiets basis hebben jullie niet, en als jullie niet van mening willen veranderen over 0vd dan zullen jullie ondergaan, is het niet door 0vd , dan maken jullie jezelf wel slecht bij andere stammen.
Ik heb nog nooit een stam afgebroken zonder daarvoor een geldige reden te hebben. Begin daar ook es mee, dan kan je zelf ook véél meer respect afdwingen van anderen. Dat is toch logisch..

mvg

wij (ex-leden) van DHK kunnen er inets aan doen dat ondze gedeeltelijke leiding cheatte...
en een zusterstam hebben is ook zwak!
 

DeletedUser

Guest
kijk amoral , als je zulke berichten post , dan heb ik respect voor je en je stam.
Je 2 laatste berichten zijn berichten met FEITEN in. En zo heb ik ze graag , geen gezever of weet ik veel maar feiten.

Hierbij wil ik je nog even melden dat :

- Binnekort er géén 0vd géén zusterstam meer zal hebben. Héél binnekort.
- Binnekort we weer wat meer leden zullen hebben , maar dat zal snel (ongeveer 2weken) terug zakken nr een max van 60, 65 leden.
- ik 60 leden niet als massa-stam beschouw. OK: 40 < 60 maar daar zal het nu niet op neer komen.
- Ik niet zeg dat Order al op z'n bek is gegaan, maar als jullie ons blijven afbreken , dit wel zal gebeuren . Al hoeft dat niet door ons te zijn. Als je berichten post zoals je laatste 2 met feiten, kan ik enkel respect hebben en vriendschap sluiten ipv 16-jarige discussies te houden.
- Idd , we staan lager op rang, maar ik vind 1) 19de & 9de plek nog steeds goed op een totaal van 1363 stammen (of niet ?) 2) onze rang zal binnekort terug stijgen.
- Ik nogmaals benadruk dat de stamleiding serieus met dit spel bezig is en geen 16-jarige kindjes zijn & dat 0vd nog steeds in de beginfase zit van z'n ontwikkeling. Hierbij wil ik ook vermelden dat zowel 0rder als 0vd volgens mij dezelfde TW-mening hebben , maar enkel de beginfase anders aanpakten.
Je moet begrijpen (en volgens mij besef je het ook) dat onze stam nog steeds aan het groeien is (en daarmee bedoel ik niet leden of weet ik veel :D ) maar ik bedoel dat de stamleiding nog niet klaar is met 0vd. Ik ben ervan overtuigd dat je binnen 2 weken max terug 'n serieus pak meer respect voor ons zal krijgen éénmaal je zal zien dat ook wij niet van massa-stammen houden en ongeveer hetzelfde idee over TW hebben als jullie.

Ik hoop dat jullie binnen 'n kleine 14 dagen inzien wie wij eigenlijk zijn en wat wij wouden/zullen worden. Als jullie beweren te zijn wie jullie zijn zullen jullie meer respect tonen en zal een samenwerking er volgens mij wel inzitten.

Je weet zelf dat wat ik zeg geen zever is en dat ik het ook meen.
Geef toe dat je nooit had gedacht dat 0vd na de 1ste dag met +650 leden nu , na nog geen 10 dagen slechts 'n <100 leden zou hebben.
Kan je 100% eerlijk jezelf de vraag stellen : Is die Gillio nu echt 'n massa-stam zeveraar? én daar 'Ja' op antwoorden?
Ik vermoed dat je beseft dat wat ik zeg ook wel degelijk gemeend is.
Respect voor je posts , op die manier kunnen we eindelijk es degelijk met mekaar praten zonder mekaar af te breken ;)
En zeg nu zelf , is dat niet aangenamer voor beiden van ons?

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
wij (ex-leden) van DHK kunnen er inets aan doen dat ondze gedeeltelijke leiding cheatte...
en een zusterstam hebben is ook zwak!

Ik heb nooit gezegd dat jij er iets kan aan doen dat jouw stamleiding cheat (rofl DHK) .
Ik zeg dat jij een grote mond had en dat je zei dat 0vd enkele dagen geleden reeds zou uitgestorven zijn of uit mekaar zou gevallen zijn. Je zou ons aanvallen en we kregen bedreigingen van DHK. Maar vooral jouw grote mond tegen mijn stam (om God weet welke reden..) is me opgevallen.
Je hebt volgens mij zelf nog gezegd hoe slecht onze stamleiding is & dergelijke.

Val je nu eindelijk terug op je woorden? welja kijk , hoeft niet , als ik zie hoe ver DHK nu staat hoef ik zelf geen antwoord, dat weet je zelf ook.

feit: 0vd staat op ontploffen om 'n elite stam te worden en mee te draaien met de top.
feit : DHK = dood

hf jongen ;) & doe mij en jezelf een plezier en denk volgende keer na voordat je grote mond gaat opzetten op 'n forum. Kies je leiders , kies goede leiders , zoals de leden van 0vd ook gedaan hebben ;)


mvg
 

DeletedUser

Guest
ok, allereerst bedankt voor je complimenten:eek:

dan,
tsjaah, 60 leden vind ik nog steeds teveel.

-hoewel je steeds meer je beloftes begint na te komen, bestaat 0vd2 nog steeds.
-60 leden is miss geen massastam meer, maar 2 stammen die zusterstammen zijn en samen 106 leden hebben, zijn samen wel massastam.
-9 en 19e op 1663? maakt mij wat uit op hoeveel stammen er zijn, feit is dat alleen de top 20-30 stammen verschil uitmaken in het spel. dan is rank 9 en 19 niet zo geweldig.
-daarnaast zijn jullie rangen alleen maar aan het dalen tot nu toe, (owkej 0vd2 is gestegen)
-0vd is nog steeds in de beginfase? miss een id om dan nu de stamleiding wat duidelijker te laten blijken en over te schakelen op de vervolgfase?
-jullie zijn aan het groeien. (rang daalt, ledenaantal daalt, aanzien daalt)
-miss meer respect voor jullie? omdat jullie geen massastam meer zijn? jullie waren als massastam geen elite stam, jullie zijn het nu niet als klein(ere) stam, eerlijk gezegd verwacht ik ook niet dat jullie het zullen zijn over 2 weken of over 1 maand.

order werkt alleen samen met top-stammen, bondgenootschappen met inhoud.
alleen als order overtuigd is van de kracht en samenwerking binnen een stam en de waarde van een bondgenootschap zullen wij een nieuw bondgenootschap afsluiten.

als top-stam moet je je hebben bewezen, order heeft zich bewezen, rb heeft zich bewezen, axis zit vol met leden die zich hebben bewezen, 0vd volgens mij niet echt.


en ik geef eerlijk toe dat ik niet had verwacht dat 0vd zo snel zou inkorten in ledenaantallen, maar je moet toegeven 0vd zit nog steeds niet onder de honderd, omdat 0vd2 iig gewoon teld als onderdeel van 0vd.

en een zeveraar? kweet niet, je begon als massastam, nou ben je een kleinere massastam. ik ben benieuwd of je de rest ook waar kan maken.

mvg amoral
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, ik moet je gelijk geven : 105 leden is nog steeds teveel. Daarom ook dat ik zei dat we binnen de 14 dagen max 60 leden zullen hebben en uiteindelijk zullen streven nr een max. ledenaantal van 46.
Dit vraagt tijd uiteraard, maar je zal wel degelijk zien dat het zo zal geschieden.
Onze stam groeit wel degelijk op alle gebieden.
Ons ledenaantal neemt af (enkel actieve leden) en onze rang is nog steeds goed. Eergisteren had ik nog even bekeken hoe de top 40 van 0vd & 0vd 2 als totaal gaf en we kwamen op de hypotetische 3de plaats. Na een samensmelting zullen we binnekort wel te zien krijgen wat daar van over blijft. Een top 10 is goed, Top 5 is beter ;) .
En eerlijk gezegd op gebied van aanzien ... Trek jij je veel aan hoe de mensen naar jouw stam kijken na och god 10 dagen w3 ? Maakt me niet echt uit want ik kijk daar nu nog niet naar. Aanzien krijg je vanaf edelmannen in het spel betrokken zijn.
Respect vind ik nodig , allereerst omdat elk van onze 106 leden momenteel minimum 2x per dag op TW bezig zijn. Dat is al deftig. Wnr we nog uitdunnen en de elite-stam worden die ik wou zullen de leden die er nog inzitten , elk zéér veel met TW bezig zijn. Ik vind een stam met enkel leden die veel per dag allemaal online zijn , daar heb ik respect voor. Er zijn niet veel stammen waarbij de leden zo actief zijn.

En ik moet je gelijk geven : 0vd is een nieuwe naam in het spel, wellicht daarom dat jullie ons zo 'zwak' bekijken. Niemand heeft in W2 of W1 ooit van 0vd gehoord, van Order & RB valt dat wel te zeggen.
Maar ik vind niet dat dat een reden is waarom we het minder goed zouden kunnen doen als jullie. Ik zou eerder zeggen voor 'n nieuw genaamde stam dat we het vrij goed doen , of niet ?
Als je bekijkt dat RB z'n naam vollop kan gebruiken is het logisch dat vele goede mensen uit W2 en andere goede mensen uit W3 bij RB willen gaan. Dat is volledig begrijpelijk als je ziet hoe hard ze over W2 heersen. Order heeft ook een geschiedenis. Maar als je 'n nieuwe stam maakt , heb je geen naam en moet het puur vanuit de stamleiding zelf gebeuren. Des een reden te meer om respect te hebben voor ons zou ik denken , niet ?

Ook vind ik na 10 dagen dat we nog steeds in de beginfase zitten. Onze stamleiding kijkt niet enkel nr morgen alleen. Wij willen vandaag of morgen niet in de top 3 staan. Wij willen dit wnr edelmannen ontstaan en de strijd pas echt begint. Qua beginfase van ontwikkeling van onze stam zitten we nu wel redelijk ver en dat zal binnekort afgelopen zijn. Dan zullen we net als jullie en RB & vooral Axis een Elite-stam hebben met weinige , superactieve mensen.
Als dit geslaagd is kunnen we verderbouwen aan onze strategie als stamleiding.

Ik geef nogmaals toe dat we idd met 105 leden er nog altijd teveel hebben. Hieruit kan je dus afleiden dat dat ook niet zo zal blijven, net zoals ik zei dat we ook niet met +600 leden gingen blijven.


Je zegt:

"jullie waren als massastam geen elite stam, jullie zijn het nu niet als klein(ere) stam, eerlijk gezegd verwacht ik ook niet dat jullie het zullen zijn over 2 weken of over 1 maand."

Ik wil nog begrijpen dat je dat denkt. Maar kan je mij zeggen dat je nu nog even hard als op dag 1 of 2 gelooft dat we géén Elite-stam zullen worden?
Ik vermoed dat je toch stillaan meer en meer begint te twijfelen aan deze uitspraak , of ben ik verkeerd ?

Je zegt :

"order werkt alleen samen met top-stammen, bondgenootschappen met inhoud."

Kan je even verduidelijken wat je bedoelt met ' Bondgenootschappen met inhoud ' ? Ik begrijp niet goed wat je specifiek bedoelt met inhoud.


Mvg ,

Gillio
 

DeletedUser

Guest
okeej, ledental van 105 leden, ik zal er nog even op w88, je hebt dat van 600 naar beneden ook gehouden.

net als het onderwerp van ovd en ovd2

van aanzien zou ik niet veel aantrekken. behalve dan in het geval van topstammen, als je daar niet in aanzien staat, zien je als doelwitten, dat is in de meeste gevallen niet zo positief voor spelers.

hoe jullie het doen, tsjaah, in het begin van een spel is dat nog niet zo makkelijk te zeggen.
tsiet er gemiddeld uit, geen super hoge speler etc. maar oke. dat kan nog komen.

en idd mijn mening is nu bijgesteld ten opzichte van dag 3-4,
dag 1-2 kende ik jullie nog niet eens.

bondgenootschappen met inhoud: houd in dat een bondgenootsschap meer inhoud dan alleen een nap. dus daadwerkelijk ondersteunen, samen noblen. samen oorlog voeren, goed overleggen etc.


dan: ik ben best blij dat we op deze manier de discussie verder kunnen voeren. maar volgens mij ligt de bal nou bij jullie, tis aan jullie om te bewijzen dat jullie de top 5/10 waard zijn.

mvg amoral
 

DeletedUser

Guest
eerst en vooral dank voor je positieve commentaar :)

Dan moet ik zeggen dat wij als BND effectief ook ondersteunen , helpen , advies geven en tevens ook open kaart spelen qua strategie en dergelijke meer.
Het is zelfs zo dat we op dit moment een forum aan het maken zijn voor al onze gemeenschappelijke BND's samen. Dus ik denk dat dit wel mooi bewijst hoe wij met onze BND's omgaan.
We zullen zelf binnekort heel wat NAP's & BND's laten vallen maar goed. Wij willen enkel de échte BND's houden die net zoals jij zegt ook inhoud hebben, anders vind ik het nutteloos al die toestanden.

Verder zal ik je binnen de week of 10 dagen verder bewijzen dat wij ook voor de Elite-stam gaan. We hebben idd zoals jij zegt niet exclusief hoge leden maar tot nu toe zijn alle onze leden wel High-active en daarop kan je volgens mij ook wat op bouwen.
Ik zeg niet dat we DE beste stam zullen worden , maar we zullen sowieso wel een belangrijke stam worden met aanzien en respect afdwingen , net zoals wij ook respect zullen geven aan bepaalde stammen zoals Axis , RB & Order.

Ik ben net als jou ook blij dat we nu degelijke conversatie's kunnen aangaan zonder mekaar de loef te willen afsteken. Gesprekken zoals deze zullen voor jou als voor mij veel nuttiger zijn dan de vorige die we hadden.

mvg en nog veel succes met 0rder toegewenst!
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nooit gezegd dat jij er iets kan aan doen dat jouw stamleiding cheat (rofl DHK) .
Ik zeg dat jij een grote mond had en dat je zei dat 0vd enkele dagen geleden reeds zou uitgestorven zijn of uit mekaar zou gevallen zijn. Je zou ons aanvallen en we kregen bedreigingen van DHK. Maar vooral jouw grote mond tegen mijn stam (om God weet welke reden..) is me opgevallen.
Je hebt volgens mij zelf nog gezegd hoe slecht onze stamleiding is & dergelijke.

Val je nu eindelijk terug op je woorden? welja kijk , hoeft niet , als ik zie hoe ver DHK nu staat hoef ik zelf geen antwoord, dat weet je zelf ook.

feit: 0vd staat op ontploffen om 'n elite stam te worden en mee te draaien met de top.
feit : DHK = dood

hf jongen ;) & doe mij en jezelf een plezier en denk volgende keer na voordat je grote mond gaat opzetten op 'n forum. Kies je leiders , kies goede leiders , zoals de leden van 0vd ook gedaan hebben ;)


mvg




:D Laat me aub niet lachen, dhk is onder een andere naam teruggekomen en staat nu dus wel voor ovd.Gillio, je gelooft zelf niet wat je schrijft. We zijn van ver moeten terugkomen,maar nu hebben we de juiste mensen. Nu heb je helaas niets meer op op te steunen, en je zult vallen:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Positief dat jullie nu met de juiste mensen teruggekomen zijn van zover!

Dat is héél mooi van jullie ! Proficiat !

Maar waarom zouden wij daardoor vallen als ik vragen mag ? :)

Wees toch niet zo negatief over ons vriend ;) anders wordt je vijand , zou ik héél spijtig vinden voor jullie :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bla BLa bla

K laten we duidenlijk Ovd en Ovd 2
Heeft ons de oorlog verklaart terwijl we 2 dagen aant het spelen waren

Ovd en Ovd2 = dit


ledenaantalec1.th.png


Wij zullen wel zien wat we doen ik maak er geen woorden meer aan vuil

Solidje :cool: (leader van Order)
 

DeletedUser

Guest
Vergeet

Dat weet ik Bloodz en Vinden wij ook tof
Maar jullie hebben het wel en beetje laten liggen vind ik
Met dhk Probleempjes
Ik vergeet niet snel:p
 

DeletedUser

Guest
btw, 0vd heeft nou geen zusterstam blijkbaar meer
alleen 0vd zelf, een stam van 60 leden op rang 8
 

DeletedUser

Guest
Sry

De opmerking van zaklamp zal niet ongestraft gaan
Sry voor dit
 
Bovenaan