Order vs 0vD

DeletedUser

Guest
jij noemt ons idiootjes, ik zal wel is kijken wie je hier een idioot noemt als ik straks jou dorp platwals!

dat jullie nu al oorlog willen vind ik idioot. jij zal nooit mijn dorp platwalsen, aangezien je
A. Niet dichtbij zit
B. geen buldozer hebt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
K laten we duidenlijk Ovd en Ovd 2
Heeft ons de oorlog verklaart terwijl we 2 dagen aant het spelen waren

Ovd en Ovd2 = dit


ledenaantalec1.th.png


Wij zullen wel zien wat we doen ik maak er geen woorden meer aan vuil

Solidje :cool: (leader van Order)


Excuseer : na och god 2 dagen zijn jullie ons beginnen bedreigen . Vind jij dat normaal mss ?
Moesten wij jullie beginnen bedreigen na och god 2 dagen , zou jij dat dan maar zo laten? Als ik zie hoe je de opmerking van zaklamp al bekijkt , denk ik dat jij net hetzelfde als ons zou gereageerd hebben. Of ben ik verkeerd ?

P.S. : ik zou het veranderen naar : onze leden zijn OvErDrEvE ! :p
 

DeletedUser

Guest
de bedreigingen werden gedaan door leden die zichzelf overduidelijk hebben bewezen in wereld 1 of 2 of beide.

het waren waarschuwingen dat deze spelers elite spelers zijn en dat zij dorpen om zich heen zouden gaan farmen, dit is niet meer dan een redelijk aanbod om overnieuw te gaan beginnen en een nieuwe kans te pakken.

Er werd enkel tegen individuele spelers bericht en gefarmd.
Geen oorlogsverklaring tegen de hele stam 0vd en de meldingen waren ook niet afhankelijk van de stam

een elite stam zou een paar dingen kunnen doen:
ondersteuning plaatsen in de bedreigde dorpen, de aanvaller verliest zijn troepen en stopt met farmen.
Een gesprek starten met de speler om te kijken of hij op die manier zou willen stoppen.
Een gesprek starten met de leiding van de stam van de aanvallende speler, om te vragen om te stoppen met bedreigingen/farmen.


Daarnaast was 0vd toen nog een massastam, de spelers waar het om ging zijn in de meeste gevallen al uit 0vd, dus als jullie een paar dagen hadden gewacht met actie, zat je nou niet met dit probleem.

weer het gevoel dat ik iets vergeten ben, kom er vanzelf wel op.
 

DeletedUser

Guest
hehe , je komt er idd wel terug op ;) net als vorige keer :D

Ik moet toegeven dat je daar wel degelijke punten opnoemt.
Al vraag ik me nog steeds af of jullie hetzelfde zouden gedaan hebben.
én idd , al die leden zijn reeds uit onze stam dus is er ook geen probleem meer dus staan jullie ook niet meer als vijanden bij ons.

De mensen die dat bericht stuurden nr onze toenmalige leden hadden wellicht gelijk , dat kan ik goed begrijpen , maar een bericht naar jullie stamleiding zou (dat weet je zelf ook) niet geholpen hebben.
Als ik die berichten van jullie spelers toen las , wist ik zelf ook goed genoeg dat het niet zou helpen.

Hoedanook , ik moet toegeven dat je idd goede feiten opnoemt die grotendeels waar zijn.
Het vroege beschermen van de massa-leden was mss wel m'n eerste , laatste en enige fout die ik gemaakt heb als stamleiding. Maar als stamleider wil je je leden zo goed mogelijk beschermen. Daarbovenop hebben wij nooit een aanval gepleegd naar iemand van Order toe of heeft de stamleiding dit nooit gevraagd. Er zijn daarbovenop ook nog nooit aanvallen tussen onze beide stammen geweest dus ik vraag me af of al die heisa van die 1ste dag in W3 :D nog nodig is.
De eerste dagen zijn altijd wat hectisch dusjah..

mvg, Gillio ;)
 

DeletedUser

Guest
Daarbovenop bedreigt Solidje blijkbaar terug één van onze leden.

Blijkbaar heeft die lid van ons nog niet genoeg troepen.
Om dat feit alleen zullen wij haar dan ook weinig of niet helpen aangezien troepen maken één van onze hoofdrichtlijnen is.

Hoedanook vind ik het beetje triestig dat dreigen altijd.
Aggressie is goed in dit spel , maar soms moet je wet grenzen kennen.
Die bepaalde lid zal wellicht niet lang meer lid zijn van 0vd aangezien Hij/zij niet een elite-speler is en zodoende snel zal ontslaan worden maar toch.
Het is jammer steeds te moeten horen dat het telkens Order is die bedreigt.

mvg
 

DeletedUser

Guest
dat heet taktiek

als een speler zich bedreigt voelt zal hij miss overnieuw beginnen, dus een gratis farm

als een stam doorheeft dat een speler het niet op eigen kracht kan, kicken ze hem want hij is niet goed genoeg, dus nog minder risico met farmen.

of een speler (zeldzaam geval) betaald grondstoffen om niet meer aangevallen te worden.

waarom vertel ik dit eigenlijk ook?
 

DeletedUser

Guest
topic close

Sommige mensen snappen zon dingen niet :p laat ze gwn rustig doen op tw gelukkig zijn er zo mensen eigenlijk veel mensen aja wie moeten we anders nog farmen en overnemen

Mensen wil gwn duidenlijk zijn Dit is Allemaal bullshit ik trek me hier niks van aan.
Wij praten niet eens over de zogenaamde Oorlog van Ovd tegen opus jullie liggen veel te ver trouwens

Dus topic close dankje (wij reageren dus op niks meer als zeggen jullie dat we bang zijn BULLSHIT ) duidenlijk genoeg??
 

DeletedUser

Guest
Sommige mensen snappen zon dingen niet :p laat ze gwn rustig doen op tw gelukkig zijn er zo mensen eigenlijk veel mensen aja wie moeten we anders nog farmen en overnemen

Mensen wil gwn duidenlijk zijn Dit is Allemaal bullshit ik trek me hier niks van aan.
Wij praten niet eens over de zogenaamde Oorlog van Ovd tegen opus jullie liggen veel te ver trouwens

Dus topic close dankje (wij reageren dus op niks meer als zeggen jullie dat we bang zijn BULLSHIT ) duidenlijk genoeg??

Ja dat heb ik ook al eeuwen geleden gezegd dat dit topic reeds laaaang gesloten moest zijn :p maar sluiten doen ze blijkbaar niet onze liefste forumbeheerders hier. Toen ik het zei kwam iedereen ook af met : ze worden bang etc :D

Dus idd , sluit dit topic 0rder & 0vd liggen idd véél te ver momenteel om oorlog te voeren , er is nooit een oorlog geweest én neen , wij zijn ook niet bang! :p
Close topic pls !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jij noemt ons idiootjes, ik zal wel is kijken wie je hier een idioot noemt als ik straks jou dorp platwals!

Ik wil mij zelf veronschuldigen voor deze 'actie' en ik hoop niet dat ik Order hiermee in discrediet heb gebracht.
Ik heb ook op het Order stammenforum mijn excuses aangeboden en ik beloof hierbij dat het nooit meer zal gebeuren en dat ik vanaf nu de leiders het woord zal laten doen.

Ook wil ik kdeb mijn excuses aanbieden.

-Zaklamp
 

DeletedUser

Guest
zaklamp, je hoeft je nergens voor te verontschuldigen. ik noemde jou trouwens geen idiootje, maar OVD. het was gewoon een fout.
 

DeletedUser

Guest
dubbelpost ? helemaal niet, het is mss wel hetzelfde maar op andere reply's dus bekijk ik dat niet als een dubbelpost, ik moest gewoon hetzelfde reageren op beiden.

Al neem ik dat van die zaklamp citaat wel terug aangezien Solidje me uitgelegd heeft hoe het effectief in mekaar zit en ik hem gelijk geef.

mvg
 

DeletedUser

Guest
Het is wel een dubbelpost aangezien je twee keer na elkaar post in binnen korte tijd. Gewoon de editknop gebruiken.

Mja, gaat deze topic nog ergens over eigelijk. Want er is toch geen Order vs 0vd?
 
Bovenaan