Order v.s Axis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Van elkaars? Ik heb nog nooit stukken van Omega's forum op ons forum weten staan :) :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jij weet helemaal niets af van hoe die onderhandelingen zijn verlopen tussen Axis en Aedis. En ik kan je vertellen dat er van smeken absoluut geen sprake was.

Maargoed in jou huidige postitie waar al je gezever de wereld is uitgeholpen had ik ook geen andere reactie verwacht.

Ik kan dit besvestigen , er werd absoluut niet gesmeekt .
Wij hadden AXIS eerder al een aanbod gedaan maar dat werd geweigerd .
Deze keer heeft AXIS ons een aanbod gedaan.( blijkbaar toch nog een stam die ons weet te apprecieren )
Zij hebben hun eisen en verwachtingen gesteld en wij hebben dat gedaan .
Ik heb de aanvraag positief beantwoord .
Ondanks al de haatgevoelens die OMEGA koestert tegenover AXIS , hebben zij er geen probleem van gemaakt dat AEDIS nog bondgenoot was met order .
Zij respecteren jullie , wij respecteren jullie dus probeer het wederzijds respect ook te laten uitstralen
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer respecteerd axis ons? Ik zie niks dan negatiefs over onze stam onze leden en onze leiding als een axis lid een post over ons maakt (goed er zijn een paar uitzonderingen geweest, maar het merendeel negatief)
Ik respecteer aedis zeker wel. Waarom zou ik ook niet? Je maakt de stam die op 1 staat bang. Ik vind dat een prachtige prestatie. Dat ik opmerkingen maak over de angst van axis tenopzichte van aedis doet toch geen afbreuk aan aedis?
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer respecteerd axis ons? Ik zie niks dan negatiefs over onze stam onze leden en onze leiding als een axis lid een post over ons maakt (goed er zijn een paar uitzonderingen geweest, maar het merendeel negatief)
Ik respecteer aedis zeker wel. Waarom zou ik ook niet? Je maakt de stam die op 1 staat bang. Ik vind dat een prachtige prestatie. Dat ik opmerkingen maak over de angst van axis tenopzichte van aedis doet toch geen afbreuk aan aedis?

Nagatieve gevoelens worden beantwoord met negatieve reacties? What's the problem? Het begint lachwekkend te worden.
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer respecteerd axis ons? Ik zie niks dan negatiefs over onze stam onze leden en onze leiding als een axis lid een post over ons maakt (goed er zijn een paar uitzonderingen geweest, maar het merendeel negatief)
Ik respecteer aedis zeker wel. Waarom zou ik ook niet? Je maakt de stam die op 1 staat bang. Ik vind dat een prachtige prestatie. Dat ik opmerkingen maak over de angst van axis tenopzichte van aedis doet toch geen afbreuk aan aedis?


Als axis omega niet moest respecteren had hun voorwaarde geweest dat wij de bond met omega verbraken . daar is nooit sprake van geweest!!

Het wordt als minderwaardig gezien dat het " grote axis" een nap heeft met " het kleine ongerespecteerde aedis " ze verlagen zich en hebben schrik van de kleine stam ???

Dat zie ik wel degelijk als afbreuk aan mijn stam
 

DeletedUser

Guest
Sinds wanneer respecteerd axis ons? Ik zie niks dan negatiefs over onze stam onze leden en onze leiding als een axis lid een post over ons maakt (goed er zijn een paar uitzonderingen geweest, maar het merendeel negatief)
Ik respecteer aedis zeker wel. Waarom zou ik ook niet? Je maakt de stam die op 1 staat bang. Ik vind dat een prachtige prestatie. Dat ik opmerkingen maak over de angst van axis tenopzichte van aedis doet toch geen afbreuk aan aedis?

Best ironisch niet? Dat Axis wél bang is en een NAP wil met een "kleine stam" als Aedis, maar niet de nummer 2-stam Order.
 

DeletedUser

Guest
Als axis omega niet moest respecteren had hun voorwaarde geweest dat wij de bond met omega verbraken . daar is nooit sprake van geweest!!
Waarom zouden ze ook? Als bond van ons zijn jullie in aanvallende zin tenopzichte van axis dan nutteloos, waarom dan niet een nap aangaan? Daarom vragen is alleen maar vragen op een grotere kans tot afwijzing.

Het wordt als minderwaardig gezien dat het " grote axis" een nap heeft met " het kleine ongerespecteerde aedis " ze verlagen zich en hebben schrik van de kleine stam ???

Dat maken ze er zelf van, lees die quote van godfalles maar. Wij hebben een bond met jullie, dat is toch ook niet minderwaardig ofzo? Ik vind het wat minderwaardig van axis dat ze op dit soort manieren proberen hun toekomst veilig te stellen. Het is een hele goede beslissing van axis om nap met jullie te vragen, wel is het een laffe.
Vooral omdat axis vaak heeft rondgebazuind dat naps slecht zin, en dat het alleen maar minder nobeldoelen oplevert. Blijkbaar kunnen ze het toch niet aan, dit toont zowel de kracht van aedis als de zwakte van axis.
Als het ooit tot een oorlog tussen axis en aedis zou komen, dan lijkt het me duidelijk op wie ik mijn geld moet inzetten (aedis dus :p ).

Dat zie ik wel degelijk als afbreuk aan mijn stam

Dat vind ik jammer, want afbreuk doen aan aedis is nooit mijn bedoeling geweest. Axis is een ander verhaal na al die onzin die rond hebben gestrooid.
 

DeletedUser

Guest
Waarom zouden ze ook? Als bond van ons zijn jullie in aanvallende zin tenopzichte van axis dan nutteloos, waarom dan niet een nap aangaan? Daarom vragen is alleen maar vragen op een grotere kans tot afwijzing.



Dat maken ze er zelf van, lees die quote van godfalles maar. Wij hebben een bond met jullie, dat is toch ook niet minderwaardig ofzo? Ik vind het wat minderwaardig van axis dat ze op dit soort manieren proberen hun toekomst veilig te stellen. Het is een hele goede beslissing van axis om nap met jullie te vragen, wel is het een laffe.
Vooral omdat axis vaak heeft rondgebazuind dat naps slecht zin, en dat het alleen maar minder nobeldoelen oplevert. Blijkbaar kunnen ze het toch niet aan, dit toont zowel de kracht van aedis als de zwakte van axis.
Als het ooit tot een oorlog tussen axis en aedis zou komen, dan lijkt het me duidelijk op wie ik mijn geld moet inzetten (aedis dus :p ).



Dat vind ik jammer, want afbreuk doen aan aedis is nooit mijn bedoeling geweest. Axis is een ander verhaal na al die onzin die rond hebben gestrooid.

Best grappig.. Je weet echt niet waar je over praat of wel?
Lees onze forumberichten nog ff een paar keer wil je? Dan snap je waarom we die NAP zijn aangegaan. Dankuwel.
 

DeletedUser

Guest
Vooral omdat axis vaak heeft rondgebazuind dat naps slecht zin, en dat het alleen maar minder nobeldoelen oplevert. Blijkbaar kunnen ze het toch niet aan, dit toont zowel de kracht van aedis als de zwakte van axis.

Lees die quotes dan nog eens ;-) Daar staat in dat wij inderdaad eigenlijk tegen NAP's zijn, maar dat hier een NAP wel op zijn plaats is. Last van geheugenverlies?
Echtwaar man, stop met dit forum vol te steken met je flauwe argumenten, je maakt hier geen vrienden mee, integendeel. Solidje ligt al in zijn bedje te slapen dus ben je je steun ook al kwijt.
 

DeletedUser

Guest
Dag beste lezerts.
Al schakelt u nog maar net in, hier is een korte samenvatting van de Soap Opera tot zo ver:

Axis is blij met de NAP
Aedis is blij met de NAP
De rest heeft er geen donder mee te maken.


In de volgende Episode:
  • Zal Aequitas besluiten om haar baby te houden? Of laat ze hem toch weghalen!
  • Wat is Syrniachick daar in het schuurtje nu toch aan het doen met Lillorigga?
  • Siesta Guru gaat vreemd met jempie! Solidje maakt het uit!!

Het spannende vervolg op deze aflevering, binnenkort op alle gerespecteerde TribalWars fora te lezen.
Mis het niet!
 

DeletedUser

Guest
Lees die quotes dan nog eens ;-) Daar staat in dat wij inderdaad eigenlijk tegen NAP's zijn, maar dat hier een NAP wel op zijn plaats is. Last van geheugenverlies?
Echtwaar man, stop met dit forum vol te steken met je flauwe argumenten, je maakt hier geen vrienden mee, integendeel. Solidje ligt al in zijn bedje te slapen dus ben je je steun ook al kwijt.

Geheugenverlies? Waar heb jij het over?

Het enige wat ik de hele tijd wil zeggen is dat axis ontzettend bang is voor aedis en daarom hun eigen regels wil verbreken, wat dus afdoet aan het beeld wat axis leden de hele tijd van axis oproepen: "de sterkste stam, een stam die voor niks of niemand bang is".

Maar ik krijg de een na de andere vage post op me afgeworpen waar ik dan weer op reageer, zo vind jempie opeens dat ik afbreuk doe aan aedis...

Man wat een onzin zeg.... :mad: Dat er nog meer idioten als ik zijn die hier ook maar iets durven posten verbaast me zeer.. De kleinste, de meest intelligente post die ooit door de mensheid is geschreven zou hier nog worden afgekraakt met slechte argumenten (ik suggereer hier niet dat ik intelligente posts maak, alleen dat ik nog nooit een post heb gemaakt die niet door domme argumenten onderuit werd gehaald) . En vreemd genoeg gaat dan iedereen die hier verder post mee met die slechte argumenten... :S helemaal gek word ik er van...:mad:
 

DeletedUser

Guest
Dag beste lezerts.
Al schakelt u nog maar net in, hier is een korte samenvatting van de Soap Opera tot zo ver:

Axis is blij met de NAP
Aedis is blij met de NAP
De rest heeft er geen donder mee te maken.


In de volgende Episode:
  • Zal Aequitas besluiten om haar baby te houden? Of laat ze hem toch weghalen!
  • Wat is Syrniachick daar in het schuurtje nu toch aan het doen met Lillorigga?
  • Siesta Guru gaat vreemd met jempie! Solidje maakt het uit!!

Het spannende vervolg op deze aflevering, binnenkort op alle gerespecteerde TribalWars fora te lezen.
Mis het niet!



lol , dit mag voor mij het einde zijn .

Zoals vermeld , het forum blijven volgen en ze komen alles wel te weten ..

Waarom kan ik niet vreemd gaan met syrnia ?? :(
 

DeletedUser

Guest
De rest heeft er geen donder mee te maken.[/B]

De rest heeft ook geen donder met mijn mening te maken :mad: Als je eht er neit mee eens ben laat het dan :mad: Zo krijg je geen 5 paginas gezever

Overigens spijt het me solidje :( dat ik ben vreemd gegaan met jempies.... Wil je bij me terugkomen?
 

DeletedUser

Guest
Waarom kan ik niet vreemd gaan met syrnia ?? :(

Wie zegt dat ik vreemdga?

Het feit dat Lillo mijn lekke band plakt in het schuurtje wil niet zeggen dat we een affaire hebben.
Waar zit de jeugd van tegenwoordig toch met hun gedachten?
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar weten zij ( axis ) wel waarom e .
Jullie weten niet waarom wij een NAP hebben omdat je de geschiedenis niet kent en omdat je de berichten niet gezien hebt dus hou daarover je mond aub .
Ik ga ze ook niet posten want niemand heeft daar eigenlijk zaken mee .
Het wil niet zeggen omdat niet eerste staan dat we minder goed zijn dan axis.
PUNTEN VECHTEN NIET !!! hint hint
Het feit dat axis ons vertrouwt en er blijkbaar ook goed mee vaart om een NAP te sluiten zegt volgens mij wel genoeg .

kalm jongen. Het feit dat Syrniachick omringd is door 12 Aedis leden heeft er verder helemaal niets mee te maken ? oh , dat wist ik niet ! whuaha :D
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat ik de hele tijd wil zeggen is dat axis ontzettend bang is voor aedis en daarom hun eigen regels wil verbreken, wat dus afdoet aan het beeld wat axis leden de hele tijd van axis oproepen: "de sterkste stam, een stam die voor niks of niemand bang is".

Kan je even de regel aan duiden waar Axis beweert om geen NAP's aan te gaan?
De rest hierover is al in andere posts duidelijk gemaakt met overigends zeer onderbouwde argumenten die niets te raden overhouden.

Waar jij het vandaan haalt dat we ''vaag'' zijn en ''domme argumenten'' geruiken is dan ook eens nergends op gebaseert.
 

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat ik vreemdga?

Het feit dat Lillo mijn lekke band plakt in het schuurtje wil niet zeggen dat we een affaire hebben.
Waar zit de jeugd van tegenwoordig toch met hun gedachten?

Ik denk dat hij het meer had over zijn afgunst tenopzichte van mij dan zijn jaloersheid jegens lillorigga :eek:


Originally Posted by Syrniachick View Post
Kan je even de regel aan duiden waar Axis beweert om geen NAP's aan te gaan?

Zal zoeken... heb eht ergens opgevangen en het bleek wel een redelijk accurate herrinereing want de eerste keer was er geen axis lid die me tegensprak.

De rest hierover is al in andere posts duidelijk gemaakt met overigends zeer onderbouwde argumenten die niets te raden overhouden.
Ik heb nog geen enkel onderbouwd argument van jullie kant gezien, verras me.

Waar jij het vandaan haalt dat we ''vaag'' zijn en ''domme argumenten'' geruiken is dan ook eens nergends op gebaseert.
Grappig dat dat nu juist mijn argument tegen jullie argumenten is, het is allemaal nergens op gebaseerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
kalm jongen. Het feit dat Syrniachick omringd is door 12 Aedis leden heeft er verder helemaal niets mee te maken ? oh , dat wist ik niet ! whuaha :D




kalm jongen ?? lol , ben ik dan niet kalm ?? syrnia is idd omringd door veel aedis leden ja . er liggen ook veel axis leden in aedis gebied .
Als aedis dan toch maar een flopstam is en weet ik veel voor wat we hier nog allemaal verweten zijn , zou er geen nap nodig zijn .
Zoals ik eerder al zei , ook jij weet de geschiedenis tussen axis en aedis niet en zal ze ook niet te weten komen.
Zij vonden die nap nodig en wij vonden die ook nodig , wat is dan eigenlijk het probleem ??!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wie zegt dat aedis een flopstam is? Je bent de eerste die ik daar over hoor.
 

DeletedUser

Guest
lees eens de volledige post van in het begin opnieuw en dan zul je wel merken waarom ik gefrustreerd ben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan