Order v.s Axis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ehm? Als 1 lid in z'n ééntje tegenover 4 Aedisleden staat.. Wat gaat diegene doen? Juist. En wat als er 4 leden van ons tegenover 18 van Aedis staan? Juist, hetzelfde.

Nergens om ons voor te schamen dus, maar waarschijnlijk zal jij dat niet snappen. Diplomatieke en strategische beslissingen maken is denk ik niet aan jou weggelegd. Bovendien laat dit zien hoe kortzichtig jij daadwerkelijk ben.
 

DeletedUser

Guest
Ehm? Als 1 lid in z'n ééntje tegenover 4 Aedisleden staat.. Wat gaat diegene doen? Juist. En wat als er 4 leden van ons tegenover 18 van Aedis staan? Juist, hetzelfde.

Nergens om ons voor te schamen dus, maar waarschijnlijk zal jij dat niet snappen. Diplomatieke en strategische beslissingen maken is denk ik niet aan jou weggelegd. Bovendien laat dit zien hoe kortzichtig jij daadwerkelijk ben.

helemaal gelijk, dan is dit de beste oplossing, anders wordt het weer oorlog en dat wil geen van beiden:p
 

DeletedUser

Guest
Ehm? Als 1 lid in z'n ééntje tegenover 4 Aedisleden staat.. Wat gaat diegene doen? Juist. En wat als er 4 leden van ons tegenover 18 van Aedis staan? Juist, hetzelfde.

Nergens om ons voor te schamen dus, maar waarschijnlijk zal jij dat niet snappen. Diplomatieke en strategische beslissingen maken is denk ik niet aan jou weggelegd. Bovendien laat dit zien hoe kortzichtig jij daadwerkelijk ben.


Eeuhm???

Ik zal jullie wel heel blij maken met het volgende: ik ga niet meer op dit forum posten, als je hier al beledigingen voor krijgt die er niks mee te maken hebben, dan is het het niet waard hier mijn tijd te verdoen.
Tot ziens, en leer eens een beetje om niet altijd gelijk iemand te beledigen.
 

DeletedUser

Guest
Ik maak er geen probleem van.... Maar als jullie het toch niet erg vinden, het blijkt dat het 'oppermachtige' axis nog al bang is voor aedis, en daarom maar snel vraagt om een nap inplaats van de tegenstand te bestrijden.
Daarnaast werd er een paar keer verteld dat de nap tijdelijk is, en dat wanneer de positie van axis versterkt is in dat gebied ze waarschijnlijk de nap zullen beeindigen.


=============

godfalles:









crazyheads:




habbekrats:




syrniachick:






Ik zal het officiele bericht ook nog maar even geven, al dringt daar niet zoveel angst in door.





Ik weet niet, maar ik vond het toh wat afdoen aan het beeld dat axisleden van axis hebben, en dacht dat jullie het liever niet op het forum zagen verschijnen. Maarja... Misschien zit ik er wel naast hoor. In dat geval spijt het me.

(aedis, jullie kunnen ze zo te horen makkelijk aan)



Alles wat je hier zegt weet ik ook al en is me door de leiding van AXIS ook duidelijk gemaakt bij de aanvang van de nap , je komt dus echt met niets nieuws aan .
Als je denkt axis hier in discrediet te brengen , ben je mis .
Er werd ons nooit iets voorgelogen .

Als AXIS te tijd rijp vindt om de NAP te lozen en ons af te maken , dan zullen wij dat aanvaarden en we zullen zien wie er als winnaar uitkomt .
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes: Kijk, ik snap dus echt helemaal niet wat het probleem is. Dit soort situaties is hetgeen waarvoor NAPs gemaakt zijn. Een stam is een begreiging, maar je wilt niet meteen helemaal in zee met ze. Dan neem je een NAP, wacht je tot de situatie bedaart en dan ga je nog eens met de andere stam rond de tafel zitten om de situatie te heroverwegen.

Ik, en vast en zeker vele Axis Mundi leden met mij, hebben er geen probleem mee om toe te geven dat Aedis een bedreiging was voor Axis aldaar, en dat is de exacte reden waarom we een NAP hebben genomen.
Er is hier niets raars aan, niets verrassends aan de reden erachter, het is namelijk de enige reden waarom ik ooit een NAP zou overwegen.

Iedereen die Axis Mundi in dit opzicht zwak acht, heeft het volste recht om zo zijn eigen mening erop na te houden, maar mij kan het maar weinig schelen.
 

DeletedUser

Guest
:rolleyes: Kijk, ik snap dus echt helemaal niet wat het probleem is. Dit soort situaties is hetgeen waarvoor NAPs gemaakt zijn. Een stam is een begreiging, maar je wilt niet meteen helemaal in zee met ze. Dan neem je een NAP, wacht je tot de situatie bedaart en dan ga je nog eens met de andere stam rond de tafel zitten om de situatie te heroverwegen.

Ik, en vast en zeker vele Axis Mundi leden met mij, hebben er geen probleem mee om toe te geven dat Aedis een bedreiging was voor Axis aldaar, en dat is de exacte reden waarom we een NAP hebben genomen.
Er is hier niets raars aan, niets verrassends aan de reden erachter, het is namelijk de enige reden waarom ik ooit een NAP zou overwegen.

Iedereen die Axis Mundi in dit opzicht zwak acht, heeft het volste recht om zo zijn eigen mening erop na te houden, maar mij kan het maar weinig schelen.
En waarom verzin jij toch steeds dat er problemen zijn? Ik probeerde aardig te zijn door niet te zeggen dat jullie daar in axis in jullie broek pissen van angst. Dat jullie dan allemaal roepen dat er een probleem is en steeds maar blijven suggereren dat jullie het graag willen horen is jullie fout.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Komt ie weer met zijn citaten van ons forum.
Wij waren een dreiging voor hun en hun voor ons.

Beiden willen we conflicten voorkomen dus besluiten we gezamelijk om een NAP aan te gaan. Hun blij, wij blij.
Daar gaat het toch om, dat je allebij blij bent met de genomen beslissing.

Wat Order/Omega en de rest van de wereld er verder van vind is helemaal niet belangrijk.
 

DeletedUser

Guest
En waarom verzin jij toch steeds dat er problemen zijn? Ik probeerde aardig te zijn door niet te zeggen dat jullie daar in axis in jullie broek pissen van angst. Dat jullie dan allemaal roepen dat er een probleem is en steeds maar blijven suggereren dat jullie het graag willen horen is jullie fout.

Ga toch fietsen :rolleyes:
Bang zijn we niet, we zoeken ook geen problemen. Een NAP was dus een hele mooie keuze. Niets meer, niets minder.
 

DeletedUser

Guest
Eeuhm???

Ik zal jullie wel heel blij maken met het volgende: ik ga niet meer op dit forum posten, als je hier al beledigingen voor krijgt die er niks mee te maken hebben, dan is het het niet waard hier mijn tijd te verdoen.
Tot ziens, en leer eens een beetje om niet altijd gelijk iemand te beledigen.

Belediging, oordeel. Wat is het verschil?
Ja toch?

Dat jij je beledigd voelt door een oordeel die ik over jou heb - en plaats, betekent het nog niet gelijk dat ik je beledig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Belediging, oordeel. Wat is het verschil?
Ja toch?

Dat jij je beledigd voelt door een oordeel die ik over jou heb - en plaats, betekent het nog niet gelijk dat ik je beledig.

In dit geval een enorm verschil, jij kan niet zien aan mijn post of ik wel of niet politieke beslissingen kan nemen, als ik de axisleiding was en zo bang was als jullie zijn dan zou ik ook gesmeekt hebben om een nap.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In dit geval een enorm verschil, jij kan niet zien aan mijn post dat ik geen politieke beslissingen kan nemen, als ik de axisleiding was en zo bang was als jullie zijn dan zou ik ook gesmeekt hebben om een nap.

Aha! Maar, waar loop je dan over te zeuren man? Jij zou het ook doen.
 

DeletedUser

Guest
In dit geval een enorm verschil, jij kan niet zien aan mijn post dat ik geen politieke beslissingen kan nemen, als ik de axisleiding was en zo bang was als jullie zijn dan zou ik ook gesmeekt hebben om een nap.

Hieraan wel xD
 

DeletedUser

Guest
Aha! Maar, waar loop je dan over te zeuren man? Jij zou het ook doen.

Ik zou niet bang zijn geweest. Als je bang bent is de conclusie dat je een nap moet nemen snel getrokken.

Hieraan wel xD

Oh eh... eeuhm jusit ja.. post verbeterd, dat bedoelde ik niet :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ben bang van niet :S

Laten we maar ophouden... ik geloof dat we de zelfde mening hebben bereikt..

1) ik zwam maar wat.
2) axis is bang en heft daarom nap genomen.
 

DeletedUser

Guest
In dit geval een enorm verschil, jij kan niet zien aan mijn post of ik wel of niet politieke beslissingen kan nemen, als ik de axisleiding was en zo bang was als jullie zijn dan zou ik ook gesmeekt hebben om een nap.

Jij weet helemaal niets af van hoe die onderhandelingen zijn verlopen tussen Axis en Aedis. En ik kan je vertellen dat er van smeken absoluut geen sprake was.

Maargoed in jou huidige postitie waar al je gezever de wereld is uitgeholpen had ik ook geen andere reactie verwacht.
 

DeletedUser

Guest
Mag ik je er aan herrineren dat meer dan de helft van mijn gezever bestaat uit quotes uit jullie forum :rolleyes:

Jij post hier slechts fragmenten. De discussies die hierover zijn geweest en alle uitleg zie ik hier echter niet terug. Jij post dus alleen maar negatieve reacties van sommige leden over bepaalde dingen terwijl je de discussie die daarover volgt en de conclusie daarvan niet vermeld.

Axis weet die conclusie wel en kan dus zonder al te veel moeite al jou beweringen hier ontkrachten.
Komt bij dat jij bij lange na niet half weet wat er allemaal afspeelt in Axis.


Edit: Goed dat je ondertussen ook al hebt gemerkt dat het nergends op sloeg wat je zei ;-)
 

DeletedUser

Guest
Die quotes zijn uit de context gerukt en Aedis weet van die posts. Wat er in die posts gezegt wordt zijn goede redens om wel/niet een NAP aan te gaan met Aedis. Er waren blijkbaar meer voor- dan nadelen en heeft de leiding de (wijze) beslissing genomen om de NAP aan te gaan.
:rolleyes:

EDIT: Precies wat Syrnia zegt dus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan