Order v.s Axis

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Siestu.

Mandril heeft al talloze keren heel erg duidelijk gemaakt met goed onderbouwde argumenten wat ons standpunt is.
Dat jij deze simpelweg negeert kunnen wij verder niets aan doen.

Die posts laten niets te wensen over.

Al jou postst zijn tot nu toe gezever puur op leugens en halve waarheden gebaseert. Wij reageren hierop en kunnen shcijnbaar niet in jou hersenpan doordringen aangezien je maar over dezelfde onderwerpen blijft doorgaan.
Misschien moet je eens goed lezen wat wij zeggen en je maar neer te leggen bij het feit dat wij beter weten hoe alles zit dan dat jij dat weet.

Iedereen is blij met de NAP alleen jij niet. Natuurlijk probeer jij ons in een kwaad daglicht te stellen bij Aedis maar dit gaat je niet lukken omdat de relatie tussen beide stammen goed zit.
Bij deze zou ik je dus ook willen verzoeken om alleen nog iets te posten als je wat nuttigs te melden hebt en het ergends op gebaseert is. Iets dat je kan bewijzen.
 

DeletedUser

Guest
Dag beste lezerts.
Al schakelt u nog maar net in, hier is een korte samenvatting van de Soap Opera tot zo ver:

Axis is blij met de NAP
Aedis is blij met de NAP
De rest heeft er geen donder mee te maken.


In de volgende Episode:
  • Zal Aequitas besluiten om haar baby te houden? Of laat ze hem toch weghalen!
  • Wat is Syrniachick daar in het schuurtje nu toch aan het doen met Lillorigga?
  • Siesta Guru gaat vreemd met jempie! Solidje maakt het uit!!

Het spannende vervolg op deze aflevering, binnenkort op alle gerespecteerde TribalWars fora te lezen.
Mis het niet!



HAHAHAHAHAHAA Mandril is the best echt waar :D schitterend gewoon. En hij heeft gelijk ook. Iedereen weet wrm 2 stammen een NAP aangaan omdat een van de twee of beiden schrik hebben van mekaar.
Dat het grote Axis dit moest doen is grappig om zien maar zoals ik al eerder wist en velen anderen al veel eerder moesten weten zijn ook zij niet onsterfelijk.

Mandril : schitterende post , laat zulke posts nog maar komen :D n1

Het enige wat ik de hele tijd wil zeggen is dat axis ontzettend bang is voor aedis en daarom hun eigen regels wil verbreken, wat dus afdoet aan het beeld wat axis leden de hele tijd van axis oproepen: "de sterkste stam, een stam die voor niks of niemand bang is".

Klopt !


Maar ik krijg de een na de andere vage post op me afgeworpen waar ik dan weer op reageer, zo vind jempie opeens dat ik afbreuk doe aan aedis...

Man wat een onzin zeg.... :mad: Dat er nog meer idioten als ik zijn die hier ook maar iets durven posten verbaast me zeer.. De kleinste, de meest intelligente post die ooit door de mensheid is geschreven zou hier nog worden afgekraakt met slechte argumenten (ik suggereer hier niet dat ik intelligente posts maak, alleen dat ik nog nooit een post heb gemaakt die niet door domme argumenten onderuit werd gehaald) . En vreemd genoeg gaat dan iedereen die hier verder post mee met die slechte argumenten... :S helemaal gek word ik er van...:mad:

En idd Siesta , als je een intelligente post maakt , goed opgebouwd met argumenten erin dan kunnen ze het hier niet aan :)
Dat heb ik indertijd meerde malen (honderden keer) zelf mogen ondervinden.

Zowel JanMelle als Siesta maken hier post die goed opgebouwd zijn en met argumenten erin.
Resultaat ? ze worden uitgekefferd door wat reply's waar helemaal niets instaat van feiten of argumenten..

Triestig vind ik het eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
HAHAHAHAHAHAA Mandril is the best echt waar :D schitterend gewoon. En hij heeft gelijk ook. Iedereen weet wrm 2 stammen een NAP aangaan omdat een van de twee of beiden schrik hebben van mekaar.
Dat het grote Axis dit moest doen is grappig om zien maar zoals ik al eerder wist en velen anderen al veel eerder moesten weten zijn ook zij niet onsterfelijk.

Mandril : schitterende post , laat zulke posts nog maar komen :D n1

Kijk dat is nu wat ik de hele tijd bedoel, bedankt gillio :)

Het zal me een worst wezen dat jullie beiden blij zijn met die nap... En die hele nap zal mij ook een worst wezen.

En idd Siesta , als je een intelligente post maakt , goed opgebouwd met argumenten erin dan kunnen ze het hier niet aan :)
Dat heb ik indertijd meerde malen (honderden keer) zelf mogen ondervinden.

Zowel JanMelle als Siesta maken hier post die goed opgebouwd zijn en met argumenten erin.
Resultaat ? ze worden uitgekefferd door wat reply's waar helemaal niets instaat van feiten of argumenten..

Triestig vind ik het eerlijk gezegd.

Inmiddels maak ik zulke posts niet meer :p het is tijdverspilling geworden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En idd Siesta , als je een intelligente post maakt , goed opgebouwd met argumenten erin dan kunnen ze het hier niet aan :)
Dat heb ik indertijd meerde malen (honderden keer) zelf mogen ondervinden.

Zowel JanMelle als Siesta maken hier post die goed opgebouwd zijn en met argumenten erin.
Resultaat ? ze worden uitgekefferd door wat reply's waar helemaal niets instaat van feiten of argumenten..

Triestig vind ik het eerlijk gezegd.

Die argumenten kloppen misschien in jouw ogen, maar in werkelijkheid kloppen die helemaal niet. Hoezo zijn het dan feiten?

Kijk dat is nu wat ik de hele tijd bedoel, bedankt gillio :)

Het zal me een worst wezen dat jullie beiden blij zijn met die nap... En die hele nap zal mij ook een worst wezen.

"Het zal mij een worst wezen, maar ondertussen zeik ik er wel een heel topic over vol."
 

DeletedUser

Guest
Inmiddels maak ik zulke posts niet meer :p het is tijdverspilling geworden.

Idem ! Heb mijn deel ook al gehad van zinloze reply's op mijn post in der tijd dat 0vd de massa-stam na 5 dagen al uitmekaar ging vallen en na 2 weken niet meer in de top 100 ging staan volgens alle ervaren mensen op het forum hier.

Ik heb het opgegeven met m'n tijd erin te steken , respect voor je dat jij het zo lang hebt volgehouden eerlijk gezegd ^^
 

DeletedUser

Guest
krijgen wij dan geen respect ?? we brabbelen al even land deze topic vol hoor :p
 

DeletedUser

Guest
haha, hij heeft genoeg ervaring met volhouden,

bij wiskunde wist hij ook altijd vol te houden om niks te doen.
terwijl de leraar met allemaal goede argumenten kwam waarom hij bezig moest.


moet je 3 x raden wie het beste cijfer had op wb12 examen?
siesta
 

DeletedUser

Guest
Er zijn in mijn ogen maar enkele mensen die hier goede posts kunnen plaatsen en die mijn respect krijgen:

- Janmelle
- Mandril
- Siesta
- Syrniachick
- en mss nog wat mensen die erbij gekomen zijn sinds ik het forum heb opgegeven (maar dat zullen er max 2 ofzo zijn gezien het niveau hier :p )


Dit forum is ideaal om je tijd te verspilling als je niets anders te doen hebt zoals nu voor mij.
Verder heb ik al lang geleden gemerkt dat dit forum niet meer is als een bende kinders die geen arugementen geven , ofwel slijmers die bij Axis willen slijmen of dergelijke meer.

De enkelingen die hierboven in m'n lijstje staan respecteer ik en meer hoef ik niet te lezen op dit forum om te weten wie gelijk heeft gezien m'n geschiedenis hierop W3 politiek en propaganda :p
 

DeletedUser

Guest
"Het zal mij een worst wezen, maar ondertussen zeik ik er wel een heel topic over vol."

Ik reager op idiote posts zoals deze die helemaal niks toevoegen, net als jij eerst reageerd op intelligente posts, totdat de poster zo geirriteerd raakt door al die idiote posts dat hij zelf ook idioot gaat posten.

Doet me denken aan dit prachtige plaatje:

plaatje
 

DeletedUser

Guest
Ik reager op idiote posts zoals deze die helemaal niks toevoegen, net als jij eerst reageerd op intelligente posts, totdat de poster zo geirriteerd raakt door al die idiote posts dat hij zelf ook idioot gaat posten.

Doet me denken aan dit prachtige plaatje:

plaatje

Het plaatje zegt alles over dit forum :D
 

DeletedUser

Guest
nu spreek je ook wel jezelf tegen e??

Je respecteert syrnia omdat ze juiste dingen post maar een paar post eerder zeg je dat alleen siesta met argumenten komt en axis niet ??!!

Ben jij hier de slijmer gillio ??
 
Reactiescore
2.493
quit the spam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan