Orcfighter gezocht!! beloning is hoog

DeletedUser72524

Guest
Kan het wat dudelijker :p
Ehhm beetje op Forum kijken en zag Orc fighter staan:) Veel mee gespeeld en co geweest van hem.Zag dus bij toeval hier mijn naam staan.
Zelf al jaren niet actief hier meer.

Mocht jij een dochter hebben dan is Lytheau waarschijnlijk haar toekomstige ex. Is het zo duidelijk?
 

DeletedUser29646

Guest
Nee ik heb geen dochter,2 zoons,dus was niet duidelijk voor mij.Dus je weet welk acci hij speelt,kun je mischien dan zijn acci naam geven en op welke wereld hij speelt.
 

DeletedUser29646

Guest
Ja hopeful ken ik wel,van oudere werelden geloof ik.
Maar heb nog geen antwoord op mijn vraag gekregen die ik al 2 a 3 x heb gesteld^^
 
Reactiescore
976
olaa lytho zijn moniqueske

hij heeft al veel over je verteld

eindelijk kunnen die verhaaltjes eens geverifieerd worden want ze zijn soms te gek om waar te zijn :D
 

DeletedUser72524

Guest
olaa lytho zijn moniqueske

hij heeft al veel over je verteld

eindelijk kunnen die verhaaltjes eens geverifieerd worden want ze zijn soms te gek om waar te zijn :D

Ooow god, is zij dat :D. Dan herinner ik mij goed vaag een verhaal over een hotelkamertje bij Reusel :D
 

DeletedUser29646

Guest
Fijn te horen,welke wereld speel je nu dan? Met mij gaat het goed.
Ben na enige jaren ook maar weer begonnen,wel op de casual,want zoveel tijd als vroeger heb ik niet meer :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Fijn te horen,welke wereld speel je nu dan? Met mij gaat het goed.
Ben na enige jaren ook maar weer begonnen,wel op de casual,want zoveel tijd als vroeger heb ik niet meer :p

Ik speel niet echt meer, beetje saai geworden allemaal.
 

DeletedUser29646

Guest
Je hebt met orc gespeeld. Weet je dan wel wat skills werkelijk zijn? Hij heeft ze alleszins niet. Die sandalen van 'm op de tw meeting in Tienen hadden meer skills.


Geen idee wat skills zijn,als jij ze mij eens gaat leren schiet ik mischien ook beetje op met TW :):D
Jij op de meeting geweest dan in Tienen?
 
Bovenaan