Orcfighter gezocht!! beloning is hoog

DeletedUser1435

Guest
niet liegen moniek we hebben je heus wel door.

al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel
mvg
 

DeletedUser4045

Guest
Ehhh denk dat je dan een andere Monique doelt,want heb al 20 jaar een vast relatie en 2 kids en nog nooit met iemand anders in de openair geslapen dan mijn man.,weet bij god niet hoe je daar aan komt....

En ik val ook niet op vrouwen als ik dit goed lees...

Pardon?!?!

We hebben anders heel wat meegemaakt samen! Kan je je ook niet meer al die spelletjes herinneren die wij samen gespeeld hebben?
 

DeletedUser73204

Guest
Kan dit niet via PM? jullie heb mekaar nu toch gevonden
 

DeletedUser73204

Guest
Nee? vind toch meer dat die discussie in de privé sfeer moet plaatsvinden over wie wat hoe en wanneer en waarom.........dat gaat toch niemand op het AF wat aan?
 

DeletedUser4045

Guest
Nee? vind toch meer dat die discussie in de privé sfeer moet plaatsvinden over wie wat hoe en wanneer en waarom.........dat gaat toch niemand op het AF wat aan?

Ik heb geen geheimen voor de mensen op het forum! Klaarblijkelijk heeft zij wel dingen achter gehouden voor dhr. Westlife.
 

DeletedUser73204

Guest
Ik heb geen geheimen voor de mensen op het forum! Klaarblijkelijk heeft zij wel dingen achter gehouden voor dhr. Westlife.

Dan is het nog steeds iets tussen hun twee. Maar blijkbaar mag dhr Westlife alles graag in de openbaarheid brengen om "leuk" te lijken. Met dat soort mensen zou ik ook nog niet eens een biertje willen drinken. Heeft een beetje met fatsoen te maken.
 

DeletedUser72524

Guest
Dan is het nog steeds iets tussen hun twee. Maar blijkbaar mag dhr Westlife alles graag in de openbaarheid brengen om "leuk" te lijken. Met dat soort mensen zou ik ook nog niet eens een biertje willen drinken. Heeft een beetje met fatsoen te maken.

Dit dus
 

DeletedUser4045

Guest
Dan is het nog steeds iets tussen hun twee. Maar blijkbaar mag dhr Westlife alles graag in de openbaarheid brengen om "leuk" te lijken. Met dat soort mensen zou ik ook nog niet eens een biertje willen drinken. Heeft een beetje met fatsoen te maken.

Wat heeft Westlife uit te leggen dan?
 
Bovenaan