Opus vs de rest

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Zolang je meer dorpen adelt dan je verliest is er geen reden tot klagen.

tot nu toe ben ik er zeker van dat Opus veel meer dorpen heeft verovert van de huidige leden in PAX dan andersom.
Jullie hebben dus nog lang geen reden tot hosana.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb ik er 3 aan Opus verloren en heb er nu 9 overgenomen... Niet erg veel maar zo dicht lag ik eerst ook niet bij Opus...

Syrnia, laat ons gewoon blij zijn en laat ons doen wat we doen... Hou jij je nou maar bezig met Opus gebeden uitspreken
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb ik er 3 aan Opus verloren en heb er nu 9 overgenomen... Niet erg veel maar zo dicht lag ik eerst ook niet bij Opus...

Syrnia, laat ons gewoon blij zijn en laat ons doen wat we doen... Hou jij je nou maar bezig met Opus gebeden uitspreken

Het gaat erom dat jullie je ''stoer'' voelen terwijl jullie nog niets bereikt hebben.
Dat is in mijn ogen nogal triest.
 

DeletedUser

Guest
Ik voel me niet stoer, maar blij. Volgens mij niet zo moeilijk uit elkaar te houden.

En nogmaals, wat zou jij het uitmaken wat wij doen/hij wij ons voelen?
 

DeletedUser

Guest
stoer staat tussen "".

Wat dus betekent dat jij je eigen intrepetatie aan dat woord kan geven.

Komt bij dat ik het zoals ik al zei nogal triest vind en mij er naast dat nogal aan stoor.
Dus het maakt mij wel degelijk uit hoe jullie je gedragen aangezien jullie nu vertoonde gedrag in zwaar contrast staat met de werkelijk.
 

DeletedUser

Guest
Kun je dan ook de nieuwe plannen al vertellen? Of heeft je spion het forum nog niet gelezen? Amokro jonge, op een grijs dorpje verlies je geen 30 legers voor je het hebt. Dus ssstt...

Volgens jou waren het er geen 30 weet je nog?

En ik weet al van jullie sinterklaas offensief, ik heb geen idee met welke off jij 3 Opus dorpen wilt veroveren, maar doe je best.

Of is het nu door de splitsing weer uitgesteld?
 

DeletedUser

Guest
Zo Amokro, kun je het spelletje niet winnen zonder vals te spelen (Ik weet dat het geen echt valsspelen is, voordat ik daar ook op verbeterd word, maar wel behoorlijk triest)
Misschien is Putt Putt de Autostad 500 een geschikter spelletje voor je

Syrnia, nogmaals, laat ons er gewoon ons plezier van hebben, en als je er zo'n last van hebt: Stop/lees het forum niet meer
 

DeletedUser

Guest
Volgens jou waren het er geen 30 weet je nog?

En ik weet al van jullie sinterklaas offensief, ik heb geen idee met welke off jij 3 Opus dorpen wilt veroveren, maar doe je best.

Of is het nu door de splitsing weer uitgesteld?

Amok, er komt geen sinterklaasoffensief hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Zo Amokro, kun je het spelletje niet winnen zonder vals te spelen (Ik weet dat het geen echt valsspelen is, voordat ik daar ook op verbeterd word, maar wel behoorlijk triest)

Triest zijn mensen die denken dat oorlogen gewonnen worden met nette politiek, schone handen en een eervol geweten. Je definitie van valsspelen slaat als een tang op een varken, aangezien spionnen onlosmakelijk zijn verbonden met oorlogsvoering, en dus net zo hard bij het spelletje horen.

En als je de verkeerde vrienden kiest dan heb je of zelf niet goed genoeg opgelet, of je hebt gewoon heel erg veel pech gehad. Jammer dan, kan iedereen gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Dat is jouw definitie van triest, ik denk dat ik daar zelf mijn definitie van kan bepalen. Spionnen vind ik dus triest, weet dat het niet valsspelen is, maar wel triest (NOGMAALS)

Wie zegt dat ik verkeerde vrienden heb? Daar hoef je trouwens niet eens bij te redeneren wat ik doe/hoe ik ben, daar moet je mensen stukken beter voor kennen ipv naar hun vrienden te kijken. Bovendien ben je iets vergeten:
- Of je hebt niet goed opgelet
- Of je hebt gewoon heel veel pech gehad
- Of je hebt gewoon bewust voor die vrienden gekozen
Hoezo zou je verkeerde vrienden hebben als je pech hebt gehad :S:S
 

DeletedUser

Guest
Dat is jouw definitie van triest, ik denk dat ik daar zelf mijn definitie van kan bepalen. Spionnen vind ik dus triest, weet dat het niet valsspelen is, maar wel triest (NOGMAALS)

Wie zegt dat ik verkeerde vrienden heb? Daar hoef je trouwens niet eens bij te redeneren wat ik doe/hoe ik ben, daar moet je mensen stukken beter voor kennen ipv naar hun vrienden te kijken. Bovendien ben je iets vergeten:
- Of je hebt niet goed opgelet
- Of je hebt gewoon heel veel pech gehad
- Of je hebt gewoon bewust voor die vrienden gekozen
Hoezo zou je verkeerde vrienden hebben als je pech hebt gehad :S:S

Als je spionnen echt zo triest vind, dan kun je beter je eigen advies ter harte nemen en een ander spelletje gaan spelen.

Oh, en met de "je" in "En als je de verkeerde vrienden kiest..." doelde ik niet specifiek op jou; het was een algemene "je". Misschien had ik dat wat duidelijker moeten stellen.

En als je sarcastisch over wil komen, verzin dan volgende keer zelf wat leuks in plaats van mijn zinnen te jatten.
 

DeletedUser

Guest
Nah, vind het spelletje wel leuk, maar spionnen vind ik wel triest, ook al moeilijk uit elkaar houden voor je?

Als het een 'je' in zijn algemeenheid was, waar slaat die post dan op als ik vragen mag? En het was een vraag, geen sarcasme... Ik kies bewust mijn vrienden, dat wou ik er eventjes bijzetten als het mag, het was dus ook geen 'zinnen stelen'...
 

DeletedUser

Guest
Spionnen horen bij oorlog, en dat andere stammen spionnen hebben ligt aan hun onvermogen om ze eruit te filteren.
Het is heel simpel namelijk.. Jullie hebben het alleen nog niet uitgevogeld.
Wij hebben geen spionnen.

Vind je spionnen bij tw triest of spionnen in het algemeen?
 

DeletedUser624

Guest
Het is ook altijd wat...

Altijd maar klagen dat er te veel gezeken word, en er te weinig rapportjes verschijnen.

Komen we eens met rapportjes is het nog niet goed. :rolleyes:


Bovendien vind ik dat je pas ècht eer verdiend als je zonder het weken van te voren te weten een aanval kan 'doorstaan'.

Opus krijgt van allerlei spionnen informatie, en nog verliezen ze dorpen.


Maarja, ze hebben altijd nog een topspeler als Jens:

4x

Aanvaller: J.H.305
Dorp: |048|Zommy (450|461) K44

Aantal: 0 0 100 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 0 0 100 0 0 0 0 0 1


Verdediger: Souly
Dorp: 07 Opus Deorum (451|448) K44

Aantal: **** **** 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 1 0 0 0 0 0 0 0


Geen clear? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Wat kan testen kwaad?

Verdediger: Kandano
Dorp: 05 Radio-actief (450|454) K44

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0


Buit: 92.243 92.243 92.244 276730/276730
Schade door rammen: Muur is beschadigd van level 20 naar level 0

Verandering van de toestemming Toestemming is gedaald 28 naar-1.

Als je weet dat een speler stopt :).

45 minuten later:
Aanvaller: Wenters
Dorp: Morgenzon2 (462|447) K44

Aantal: 400 400 0 0 0 0 0 0 1
Verliezen: 400 400 0 0 0 0 0 0 1

x4.

Dus je ziet,het kan werken(maar af en toen blijkbaar niet).


Maar ff een koekie van eigen deeg(2 verschillende pax-spelers):

Aanvaller: xxx
Dorp: xxx

Aantal: 0 0 1252 0 500 0 300 0 1
Verliezen: 0 0 1252 0 500 0 300 0 1

Fake? Nee,aangezien het een eenzame aanval was
Nobelpoging? Nee,dan zouden het er 4 zijn.
Troepen dumpen? Voor 105 troepen?
Dronken? Zou kunnen :).
Aanvaller: xxx
Dorp: xxx

Aantal: 0 0 0 0 0 0 1 0 1
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 1 0 1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Bovendien vind ik dat je pas ècht eer verdiend als je zonder het weken van te voren te weten een aanval kan 'doorstaan'.

Opus krijgt van allerlei spionnen informatie, en nog verliezen ze dorpen.


Jij hebt echt een buitenaards talent in het verkopen van onzin. Vraag er geld voor en je kan wellicht op je lauweren rusten.

Wat heeft informatie krijgen te maken met NOG dorpen verliezen?
Als wij weten wanneer een 'grootscheepse' aanval komt wil dat nog niet zeggen dat wij weten op wie of op welke dorpen. Dus nee, ze VOL zetten doen we dan ook niet.

Dus ja, TUURLIJK verliezen we weleens dorpen.

En je verdient pas eer als je een aanval hebt doorstaan zonder spionnen? Laat me niet lachen, met je eer.
 

DeletedUser

Guest
Naprius, ik vind het wel degelijk knapper als je een aanval doorstaat waar je niets vanaf wist dat die zou komen dan een aanval waarvan je wél wist.

En ik vind spionnen bij tw vrij triest... Maar ach ja, dan zal ik ook maar zo'n super passende vraag stellen!

Naprius, wist jij dat wij vroeger New York (Toen nog New Amsterdam) geruild hebben tegen Suriname?
 

DeletedUser243

Guest
Naprius, ik vind het wel degelijk knapper als je een aanval doorstaat waar je niets vanaf wist dat die zou komen dan een aanval waarvan je wél wist.

En ik vind spionnen bij tw vrij triest... Maar ach ja, dan zal ik ook maar zo'n super passende vraag stellen!

Naprius, wist jij dat wij vroeger New York (Toen nog New Amsterdam) geruild hebben tegen Suriname?

Cool, ga je jezelf inruilen tegen Naprius? :p;)
 

DeletedUser

Guest
Nieuwe tactiek Lillo?

Van: Lillorigga
Dorp: 039c. Wounds of Time
Aan: Generalkiller
Dorp: C05. Killen!

Eenheden:

0 7084 0 0 0 0 0 0 0

Even later:

Aanvaller: Lillorigga
Dorp: 039. Wargods Of Metal (542|518) K55

Aantal: 0 0 7121 0 2868 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 4180 0 1684 0 0 0 0

Verdediger: Generalkiller
Dorp: C05. Killen!

Aantal: 44 7084 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 44 7084 0 0 0 0 0 0 0

He! die getallen ken ik!:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan