Opus en ~AVE~ vs PKS en PKS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
bolle zeg je nu dat je tot nu toe niet samegewerkt heb? dat zou niet zo handig zijn. jullie hebben het wel verkeerd aangepakt.
 

DeletedUser

Guest
hoeveelste stam is dit nu al waar opus oorlog mee voert?
wel een oorlogzuchtig volkje he:)
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk willen we alleen maar iedereen kusjes geven, knuffelen en samen op roze ponies rijden.
Maar niemand houdt van ons, zo blijkt :(
 

DeletedUser

Guest
Maar het waren wel jullie die de oorlog hebben verklaart. Niet dat ik het niet eens ben met jullie mening over dat er maar 1 PKS stam mag zijn en geen 2.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk willen we alleen maar iedereen kusjes geven, knuffelen en samen op roze ponies rijden.
Maar niemand houdt van ons, zo blijkt :(

ik wil wel ally's worden ofzo.
kijk maar bij mijn stam er staat
dat we opus niet aanvallen;);)
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat je het zelf al zegt ;), maar je hebt gelijk, tot nog toe hebben we niet echt samengewerkt en daar is nu wel verandering in aan het komen.

En, mag ik vragen, welke stam uiteindelijk bovenop komt te liggen? Of zijn daar geen afspraken over gemaakt? Degene die namelijk als sterkste uit de bus komt gaat weer fijn dorpjes afpikken van de overige 2.

Altijd fijn zo'n samenwerking tussen stammen, zodra het om is gaan ze elkaar in de rug steken.


spreek het aub maar niet tegen want jullie weten net zo goed als ik dat dat de bedoeling is.
 

DeletedUser

Guest
En, mag ik vragen, welke stam uiteindelijk bovenop komt te liggen? Of zijn daar geen afspraken over gemaakt? Degene die namelijk als sterkste uit de bus komt gaat weer fijn dorpjes afpikken van de overige 2.

Altijd fijn zo'n samenwerking tussen stammen, zodra het om is gaan ze elkaar in de rug steken.


spreek het aub maar niet tegen want jullie weten net zo goed als ik dat dat de bedoeling is.

Nee, wij zijn niet zoals jullie;), en mocht dat gebeuren is ons doel toch gelukt: Opus vernietigen.
 

DeletedUser

Guest
bolle zeg je nu dat je tot nu toe niet samegewerkt heb? dat zou niet zo handig zijn. jullie hebben het wel verkeerd aangepakt.

Klopt, in het begin dachten we dat we het zelf konden, fout dus, en daarom wordt er nu beter samengewerkt.
 

DeletedUser

Guest
Nee, wij zijn niet zoals jullie;), en mocht dat gebeuren is ons doel toch gelukt: Opus vernietigen.

Wij hebben geen bondgenoten om in de riug te steken en we staan al vanaf het begin bovenaan.
Dus ik snap ff niet waar je het over hebt.


En als je Opus wilt uitroeien moeten jullie toch echt beter jullie best doen.
Jullie falen hopeloos.
 

DeletedUser

Guest
Syrnia niet op bolle2 letten, hij zal wel last hebben van waanbeelden ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan