Opus en ~AVE~ vs PKS en PKS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ik denk dat hij probeert terug te wijzen, maar niet rekening houdt met het feit dat .NET vele malen groter is, en de mentaliteit daar geheel anders is.

Laten we het zo zeggen, de stam die als eerste op nummer 1 staat en dit lang volhoudt zal volgelingen krijgen. Waarschijnlijk heeft op .NET een massastam lange tijd bovenaan gestaan. Spelers zien dat dit werken, en doen hetzelfde.

En ik ben blij dat het op deze servers niet het geval is.

geschiedenis van .net, de eerste echte stam op nr. 1 was HTW, deze stam ging ten onder aan rivaliteit onderling en werd na een oorlogs verklaring van RoBac (die 1 of 2 week daarvoor de Nr.1 plek overnamen) ontbonden. RoBac heeft een lange tijd op 1 gestaan met op 2 TW/Death 3 TW/Death en 4 HOT 5 Robtac (weet niet meer zeker is al een tijdje terug)
TW is een lange tijd gezien als een van de stammen die het niet zou gaan redden enkel om de reden dat ze rond de 600 leden hadden (600 toch?). maar ze kwamen toch op omdat ze een goed aantal goede leden hadden dioe eigenlijk het echte werk moesten doen.

dus de massa stammen kwamen eigenlijk pas echt bij W2 dus kan je niet zeggen dat het een goed voorbeeld was





Edit by Kaneel: Nu aub weer ontopic. De volgende off-topic posts worden verwijdert.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Juist omdat dat het spel verkloot heeft op .NET willen we dat hier proberen te voorkomen.
Dat was me enigzins wel duidelijk. Alleen de trotse verwijzing naar 'hoe goed een medespeler van jullie het wel niet doet in een verklotende stam' is mij volkomen onduidelijk.

Ben jij nu zo dom, of ben je echt de enige die het niet snapt?
... ik denk dat dat komt omdat jij zo geweldig slim bent.
 

DeletedUser

Guest
Op .NET heb je gewoon geen andere keus als een massastam joinen, het is ook mede daarom dat ik er gestopt ben.
Dus bijna iedereen die op .NET speelt is lid van een massastam.
 

DeletedUser

Guest
Massastammen:rolleyes: , PKS en PKS2 hebben enkel een bondgenootschap om de sterke leden uit PKS2 in te lijven, eigenlijk was dit gewoon een bondgenootschap als een ander, want we beschouwden PKS2 niet hoger als bv. /FF/ .
 

DeletedUser

Guest
Massastammen:rolleyes: , PKS en PKS2 hebben enkel een bondgenootschap om de sterke leden uit PKS2 in te lijven, eigenlijk was dit gewoon een bondgenootschap als een ander, want we beschouwden PKS2 niet hoger als bv. /FF/ .

tegen PKS ging het om het begrip "Zusterstam"
meerdere zusterstammen vormen een massastam.
 

DeletedUser

Guest
De verdediger heeft gewonnen
Geluk ( vanuit de aanvaller gezien)
-0.8% Pech

Geluk
Moraal: 100%

Aanvaller: Djamkeky
Dorp: Djamkekys dorp 3 (473|535) K54

Aantal: 3263 3231 5661 497 1174 0 0 47 2
Verliezen: 3263 3231 5661 497 1174 0 0 47 2:p :p :p :p :p

Mooie aanval :-D!
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei, een bondgenootschap met een PKS2 wordt niet hoger aanzien als één met bv. /FF/ . Dus kun je niet spreken van een zusterstam.


Dat is mijn nieuwe dorpje, gekregen van hem:p

naam is toch PKS2? dan is het een zusterstam klaar. en BTW te veel allies is ook een foute stam:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al zei, een bondgenootschap met een PKS2 wordt niet hoger aanzien als één met bv. /FF/ . Dus kun je niet spreken van een zusterstam.
Hiermee laat je alleen maar PKS' diplomatieke zwakheid blijken. Jullie laten dus een ándere, niet eigen stam onder jullie eigen vaandel spelen? Nogal raar, nietwaar? Als ze werkelijk een andere stam zijn, en niets (los van het bondgenootschap) met jullie te maken hebben, dwing dan ook af dat ze een andere naam aannemen.
 

DeletedUser

Guest
Hiermee laat je alleen maar PKS' diplomatieke zwakheid blijken. Jullie laten dus een ándere, niet eigen stam onder jullie eigen vaandel spelen? Nogal raar, nietwaar? Als ze werkelijk een andere stam zijn, en niets (los van het bondgenootschap) met jullie te maken hebben, dwing dan ook af dat ze een andere naam aannemen.

mandril: je bent een intelegent persoon;)
 

DeletedUser

Guest
dat is waar...:mad:
trouwens mattias, ik snap je niet echt goed, je zit zelf in /ff/, dus je begint mandril toe te juichen?
 

DeletedUser

Guest
Als ik op het forum zit lees ik alle
berichten en niet alleen van /FF/
en als er iemand een vraag heeft, gelijk
van welke stam, dan zal ik die helpen als
ik kan.:)
dus ik versta je probleem niet.
als iemand een goed idee heeft mag dat wel
gezegd worden, zelf al zit hij/zij in een andere stam.
henri de grote pijp: jij bent zo iemand die rasicme op de
wereld houd! :mad:
opus, /FF/, order, ATBC, VVV,..., iemand die van die
stam iets zegt daar antwoord ik op
dus als ik in de toekomst nog een een compliment geef
gelieve dan geen commentaar meer te geven.

mvg mattias1
 

DeletedUser

Guest
Henri heeft wel een punt.
Als je het oneens bent met hoe je stam geleid wordt, meldt je dat normaliter enkel intern en discreet.

Nu wil het geval dat vele stammen amper een groep te noemen zijn, omdat hun leden geen gemeenschap vormen. Ieder lid mag doen en laten wat hij wil, zo blijkt.
Nu is vrijheid een erg mooi goed, maar zonder regels die strict worden nageleefd zul je nooit een goede organisatie in je stam krijgen.

matthias1, je gaat wel heel erg ver, racisme heeft hier totaal niets mee te maken.
 

DeletedUser

Guest
Als ik op het forum zit lees ik alle
berichten en niet alleen van /FF/
en als er iemand een vraag heeft, gelijk
van welke stam, dan zal ik die helpen als
ik kan.:)
dus ik versta je probleem niet.
als iemand een goed idee heeft mag dat wel
gezegd worden, zelf al zit hij/zij in een andere stam.
henri de grote pijp: jij bent zo iemand die rasicme op de
wereld houd!:
mad:
opus, /FF/, order, ATBC, VVV,..., iemand die van die
stam iets zegt daar antwoord ik op
dus als ik in de toekomst nog een een compliment geef
gelieve dan geen commentaar meer te geven.

mvg mattias1

Lijkt me wel wat overdreven...:(
Hoe zou ik hiermee racisme in de wereld houden...
 

DeletedUser

Guest
Ok het was overdreven maar nu begrijp je me tenminste.
dus laat me aub spreken
wanneer, met wie en over wat IK wil zonder dat je
negatieve comentaar geeft.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan