Opheldering

DeletedUser14043

Guest
vloeken??? nee waarom omdat er meer dan 500 clears kapot zijn gelopen door Time?,moet wel toegeven dat Time dat geheim netjes heb gepakt ik heb het account van nice to meet you zelf niet gezien maar als het mijn dorp was geweest had er op zeker 200k van alles ingestaan.en waren ze erdoor gekomen hadden mij snipers klaar gestaan;)
 
Reactiescore
328
vloeken??? nee waarom omdat er meer dan 500 clears kapot zijn gelopen door Time?,moet wel toegeven dat Time dat geheim netjes heb gepakt ik heb het account van nice to meet you zelf niet gezien maar als het mijn dorp was geweest had er op zeker 200k van alles ingestaan.en waren ze erdoor gekomen hadden mij snipers klaar gestaan;)

Misschien wel.. maar de stacks stonden ook niet goed.. ik bedoel.. al mijn clears zijn doodgelopen, midden in het cluster van NTMY... :eek:

Persoonlijk had ik het anders gedaan maarja.. blijkbaar was de looptijd lang en kon hij er makkelijk deff voor zetten ofzo.. :eek:
 
Reactiescore
3.584
vloeken??? nee waarom omdat er meer dan 500 clears kapot zijn gelopen door Time?,moet wel toegeven dat Time dat geheim netjes heb gepakt ik heb het account van nice to meet you zelf niet gezien maar als het mijn dorp was geweest had er op zeker 200k van alles ingestaan.en waren ze erdoor gekomen hadden mij snipers klaar gestaan;)

Ik heb het ook niet voer een actie van Time maar over een idividuele actie van mezelf :cool:
 

DeletedUser14043

Guest
Ik heb het ook niet voer een actie van Time maar over een idividuele actie van mezelf :cool:

op jou vloeken??? nee laat ik niet toe ik heb me kapot gelachen om je mailtjes hou wel van goede humor:D

Misschien wel.. maar de stacks stonden ook niet goed.. ik bedoel.. al mijn clears zijn doodgelopen, midden in het cluster van NTMY... :eek:

Persoonlijk had ik het anders gedaan maarja.. blijkbaar was de looptijd lang en kon hij er makkelijk deff voor zetten ofzo.. :eek:

je hebt een punt jimmy.
 

DeletedUser

Guest
nou ik waardeer je inzet maar wees gerust ik red me wel. ben namelijk al dik een jaar de buurman van jou grote held en krijg nou wat ik sta in de top 30 van w28:p

ik denk dat in jullie wereldje een soort van angst bestaat laat ik jou dan eens helpen en een tip geven Angst is je grootste vijand.

neem hem mee he hou die gedachte vast!!! never be afraid.....:cool:

De buurman :eek:
Jah, begin dan maar te pakken want als ie in actie schiet zul je niet snel genoeg naar een ander accie willen verhuizen :(
Een goede gedachte: (En hou die goed vast ofc ) Het leven is voor de sterke niet voor de zwakke ;)
En top 30 dan nog :cool:
 

DeletedUser14043

Guest
stand van zaken stam Time tegen nice to meet you dik 500 clears kapot gelopen 11 dorpen gepakt weer 6 dorpen terug gepakt door nice al met al een goede prestatie van beide kanten.
 
Reactiescore
3.584
stand van zaken stam Time tegen nice to meet you dik 500 clears kapot gelopen 11 dorpen gepakt weer 6 dorpen terug gepakt door nice al met al een goede prestatie van beide kanten.

Wat boeien 500 clears? :p
Als mijn clears gedodgd worden ben ik razend :p
Ik wil dat ze doodlopen zodat mijn ODA omhoog gaat.

Maar kijk eens naar de ligging van mijn nieuwste dorpje :cool:
lekker midden het cluster van Cervix ook al CF genoemd :(
 
Reactiescore
3.584
En dat dorpje dat ik in hun cluster edelde is nog een vlag dorpje ook :cool:
Er staan wel nog geen troepen in :rolleyes:
 

DeletedUser48745

Guest
of kap met dit nutteloze gespam en praat inhoudelijk :rolleyes:. Als je een beetje een goede wereld nog wilt hebben moet gewoon iedere niet BG van Time of Cervix het overige geheim helemaal volstacken :D
 
Reactiescore
3.584
of kap met dit nutteloze gespam en praat inhoudelijk :rolleyes:. Als je een beetje een goede wereld nog wilt hebben moet gewoon iedere niet BG van Time of Cervix het overige geheim helemaal volstacken :D

Of iedereen gaat mij aanbidden en ik krijg alle vlaggen op deze wereld.
Ik ga uit de stam e zodra ik zin heb maak ik stam en eindig ik de wereld omdat ik er zin in heb?

Wie doet er mee? :cool:
 
Bovenaan