Opheldering

DeletedUser14043

Guest
Neen, de kern van waarheid gaat over jij die het niveau naar beneden haalt van het forum ;)
Je zou best men guide volgen. Doe je dit nu nog niet, dan raad ik je aan hem wel even op te slaan voor de nabije toekoms :D
Als je eenmaal joker z'n dorpuitbouwer bent, zul je trouwens ook door iedereen met 'Meneer' worden aangesproken :cool:
Nog een positief punt :p

dit is duidelijk een walt disney fan die geloof echt nog in sprookjes heerlijk vergeet je kroel niet mee te nemen als je straks naar bedje gaat.....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dit is duidelijk een walt disney fan die geloof echt nog in sprookjes heerlijk vergeet je kroel niet mee te nemen als je straks naar bedje gaat.....:rolleyes:

Ik heb een goede jeugd gehad ja :)
Neemt niet weg dat je men advies zomaar in de wind moet slaan, neem er beter een voorbeeld aan.

Waarom probeer ik je zelfs te helpen? :(
Ik ben gewoon te goed voor deze wereld, mss te veel disney films gezien? :cool:
 

DeletedUser14043

Guest
Ik heb een goede jeugd gehad ja :)
Neemt niet weg dat je men advies zomaar in de wind moet slaan, neem er beter een voorbeeld aan.

Waarom probeer ik je zelfs te helpen? :(
Ik ben gewoon te goed voor deze wereld, mss te veel disney films gezien? :cool:

nou ik waardeer je inzet maar wees gerust ik red me wel. ben namelijk al dik een jaar de buurman van jou grote held en krijg nou wat ik sta in de top 30 van w28:p

ik denk dat in jullie wereldje een soort van angst bestaat laat ik jou dan eens helpen en een tip geven Angst is je grootste vijand.

neem hem mee he hou die gedachte vast!!! never be afraid.....:cool:
 
Reactiescore
3.539
nou ik waardeer je inzet maar wees gerust ik red me wel. ben namelijk al dik een jaar de buurman van jou grote held en krijg nou wat ik sta in de top 30 van w28:p

ik denk dat in jullie wereldje een soort van angst bestaat laat ik jou dan eens helpen en een tip geven Angst is je grootste vijand.

neem hem mee he hou die gedachte vast!!! never be afraid.....:cool:

Want ik mij mij echt al eens serieus met jou bezig gehouden -_-
Ik zou maar naar die goede raad luisteren van Voss :D
 

DeletedUser14043

Guest
als je de volgende goed weet te beantwoorden wordt hij morgen nog aan de deur geleverd let goed op he.

ik zeg er wel bij als het antwoord niet goed is moet je in elk topic een keer zeggen dat je een naab bent.


:Het is zeven uur s,ochtends en je ligt te slapen.Plots gaat de bel je krijgt je familie onverwachts op bezoek voor het ontbijt,je heb jam,honing chocoladepasta en kaas.

wat doe je als eerste open.

bij het goede antwoord is de koelkast voor jou.

sterkte in de strijd.
 
Reactiescore
3.539
Ik zeg ook de deur :D
Maar ik vind het niet erg om overal te zeggen dat ik naab ben hoor.

Want naab zijn is pro zijn :cool:
 
Bovenaan